Jump to content


Photo

Kolosalne zwolnienie internetu


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Dawid S

Dawid S
  • Użytkownicy
  • 1 posts

Posted 11 February 2013 - 19:43

Witam, mam bardzo dziwny problem. Posiadam router Fiberhome (chyba) z Dialogu (2mb). Od pewnego czasu internet w ciągu 11-22 kolosalnie zwalnia z 259 kb/s do 10kb/s. O co może chodzić??
Pisałem do Dialogu to mówili, że na tym łączu nie zanotowano żadnej awarii... Więc co mogę wykluczyć:

-Awarie na łączu
-obciążenia (kolega ma i mu normalnie chodzi)
-zawirusowany komputer
- Ciągnięcie z wi-fi, gdyż takiego czegoś nie ma.
- pobierania plików/aktualizacji

Antyvirus posiadam ESET NOD32

Proszę o pomoc.
  • 0


#2 samwnecie

samwnecie
  • Użytkownicy
  • 32 posts

Posted 11 February 2013 - 20:23

Jeśli po tych godzinach net działa normalnie to wykluczyć można zawirusowany PC. Sprawdzałeś pingi w tym czasie?
  • 0

#3 dakarpl

dakarpl
  • Użytkownicy
  • 23 posts

Posted 11 February 2013 - 21:11

Pewnie ma zarażony host pc. Przeskanuj tym malwarebyte anti-malware.
Eset nod 32 odinstaluj bo sam w sobie jest wirusem. Zmień inny antywirus polecam f-secure i avg security 2013

( Wysłane z Samsung GPT-6200 za pomocą Tapatalk 2 )
  • 0

#4 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 posts
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Posted 11 February 2013 - 21:56

Eset nod 32 odinstaluj bo sam w sobie jest wirusem.


Hahahaha, najgłupszy zarazem najśmieszniejszy tekst jaki przeczytałem.
  • 0
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#5 dakarpl

dakarpl
  • Użytkownicy
  • 23 posts

Posted 11 February 2013 - 22:27

Dawno temu miałem nod32, takiego syfa nikt nie chce. :P

( Wysłane z Samsung GPT-6200 za pomocą Tapatalk 2 )
  • 0

#6 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 posts
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Posted 11 February 2013 - 23:30

dakarpl
Nikt ? polecam przejrzeć rankingi.
Sam z niego korzystam, i wole ten niż avasta (który "drze" się o byle co), avira czy mulącego nortona.

Co do tematu, to jeżeli dokładnie w tych godzinach spada transfer to albo wina dostawcy albo masz netlimiter na te godziny.
  • 0
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#7 BlasterM

BlasterM
  • Użytkownicy
  • 1 posts

Posted 12 February 2013 - 07:23

Witam, mam bardzo dziwny problem. Posiadam router Fiberhome (chyba) z Dialogu (2mb). Od pewnego czasu internet w ciągu 11-22 kolosalnie zwalnia z 259 kb/s do 10kb/s. O co może chodzić??
Pisałem do Dialogu to mówili, że na tym łączu nie zanotowano żadnej awarii... Więc co mogę wykluczyć:

-Awarie na łączu
-obciążenia (kolega ma i mu normalnie chodzi)
-zawirusowany komputer
- Ciągnięcie z wi-fi, gdyż takiego czegoś nie ma.
- pobierania plików/aktualizacji

Antyvirus posiadam ESET NOD32

Proszę o pomoc.


DIALOG stosuje tzw. blokadę windykacyjną w wypadku zalegania z opłatami. Może warto sprawdzić stan rozliczeń z operatorem?
  • 0


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users