
Kolosalne zwolnienie internetu
#1
Napisano 11 luty 2013 - 19:43
Pisałem do Dialogu to mówili, że na tym łączu nie zanotowano żadnej awarii... Więc co mogę wykluczyć:
-Awarie na łączu
-obciążenia (kolega ma i mu normalnie chodzi)
-zawirusowany komputer
- Ciągnięcie z wi-fi, gdyż takiego czegoś nie ma.
- pobierania plików/aktualizacji
Antyvirus posiadam ESET NOD32
Proszę o pomoc.
#2
Napisano 11 luty 2013 - 20:23
#3
Napisano 11 luty 2013 - 21:11
Eset nod 32 odinstaluj bo sam w sobie jest wirusem. Zmień inny antywirus polecam f-secure i avg security 2013
( Wysłane z Samsung GPT-6200 za pomocą Tapatalk 2 )
#4
Napisano 11 luty 2013 - 21:56
Eset nod 32 odinstaluj bo sam w sobie jest wirusem.
Hahahaha, najgłupszy zarazem najśmieszniejszy tekst jaki przeczytałem.
#5
Napisano 11 luty 2013 - 22:27

( Wysłane z Samsung GPT-6200 za pomocą Tapatalk 2 )
#6
Napisano 11 luty 2013 - 23:30
Nikt ? polecam przejrzeć rankingi.
Sam z niego korzystam, i wole ten niż avasta (który "drze" się o byle co), avira czy mulącego nortona.
Co do tematu, to jeżeli dokładnie w tych godzinach spada transfer to albo wina dostawcy albo masz netlimiter na te godziny.
#7
Napisano 12 luty 2013 - 07:23
Witam, mam bardzo dziwny problem. Posiadam router Fiberhome (chyba) z Dialogu (2mb). Od pewnego czasu internet w ciągu 11-22 kolosalnie zwalnia z 259 kb/s do 10kb/s. O co może chodzić??
Pisałem do Dialogu to mówili, że na tym łączu nie zanotowano żadnej awarii... Więc co mogę wykluczyć:
-Awarie na łączu
-obciążenia (kolega ma i mu normalnie chodzi)
-zawirusowany komputer
- Ciągnięcie z wi-fi, gdyż takiego czegoś nie ma.
- pobierania plików/aktualizacji
Antyvirus posiadam ESET NOD32
Proszę o pomoc.
DIALOG stosuje tzw. blokadę windykacyjną w wypadku zalegania z opłatami. Może warto sprawdzić stan rozliczeń z operatorem?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych