Mam drobny problem. Strasznie zawiesza mi się komputer, widać to szczególnie podczas używania google chrome, i zaczęło sie to mniej/więcej od momentu zmiany przeglądarki, a zmieniłam ponieważ na Operze cały czas otwierał mi się spam. Czy to ma związek z tym spamem czy z chrome czy to całkiem co innego?

zawiecha
Rozpoczęty przez lenna, 17 sty 2013 18:21
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17 styczeń 2013 - 18:21
#2
Napisano 17 styczeń 2013 - 22:24
Zrób aktualizacje przeglądarki do najnowszej jak i wtyczek...
Skorzystaj z Malwarebytes Anti-Malware Free (Pełne skanowanie - pokaż raport, jak coś znajdzie to usuń)
A później z CCleaner - przeczyść system i rejestr, możesz też pokazać zakładkę Autostart
Skorzystaj z Malwarebytes Anti-Malware Free (Pełne skanowanie - pokaż raport, jak coś znajdzie to usuń)
A później z CCleaner - przeczyść system i rejestr, możesz też pokazać zakładkę Autostart
#3
Napisano 17 styczeń 2013 - 22:26
Wrzuć screeny wszystkich zakładek z programu HDTune(tylko wielkości takiej żebyśmy mogli odczytać informacje w nich zawarte a nie miniatury 2cmx2cm).
Do tego skan programem Malwarebytes' Anti-Malware i log z tego programu też zamieść w tym temacie.
Do tego skan programem Malwarebytes' Anti-Malware i log z tego programu też zamieść w tym temacie.
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.
#4
Napisano 19 styczeń 2013 - 00:11
No więc tak:
HDTune




Program Malwarebytes' Anti-Malware wykrył u mnie 28 problemów, które usunęłam.
HDTune




Program Malwarebytes' Anti-Malware wykrył u mnie 28 problemów, które usunęłam.
#5
Napisano 19 styczeń 2013 - 00:24
HD TUNE - Przy zakładce Error Scan nie odznaczyłaś Quick Scan, a SMART Ci nie odczytano.
Spróbuj tym samym programem odczytać SMART od razu po uruchomieniu komputera.
Jeśli będzie białe pole to skorzystaj z programu CrystalDiskInfo, w zakładce Error Scan już nic nie rób.
Uruchom Malwarebytes' Anti-Malware wejdź w zakładkę Kwarantanna i usuń wszystko co tam będzie, uruchom komputer.
I dalej nie wykluczone, że będą potrzebne logi (najlepiej z programu OTL), ale nie czy ktoś Ci sprawdzi na tym forum.
Spróbuj tym samym programem odczytać SMART od razu po uruchomieniu komputera.
Jeśli będzie białe pole to skorzystaj z programu CrystalDiskInfo, w zakładce Error Scan już nic nie rób.
Uruchom Malwarebytes' Anti-Malware wejdź w zakładkę Kwarantanna i usuń wszystko co tam będzie, uruchom komputer.
I dalej nie wykluczone, że będą potrzebne logi (najlepiej z programu OTL), ale nie czy ktoś Ci sprawdzi na tym forum.
#6
Napisano 19 styczeń 2013 - 00:43

#7
Napisano 19 styczeń 2013 - 16:28
Zmień język na angielski i system RAW na dziesiętny... a później podaj jeszcze raz to samo okno. 

Z menu wybieramy Język (Language) i zaznaczamy opcję S.M.A.R.T. in English.
Aby przejść na system dziesiętny wykonujemy kolejno: Function (Funkcje) => Advanced Feature => Raw Values (Wartość Raw) => 10 [DEC]
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych