Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ping (problem z internetem)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 karate24

karate24
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 03 grudzień 2012 - 03:31

Witam, ów problem pojawił się kilka dni temu, może krótko wytłumaczę na czym on polega, a poniżej umieszcze informacje, screeny.
Dodam że nigdy wcześniej tak nie było, wchodzę na serwer typu mmorpg, mam ping 20-30 po chwili 100-150 (lub) i przerywa internet na 3-4sekundy i wraca do normy,
nie da się grać bo często przy tych zawieszkach dostaje disconnect.
Posiadam router netgear jwnr2000 http://i.imgur.com/xlPX7.png (dns)
Komputer zaktualizowany, brak virusów przeleciałem malware microsoft scurity e, skaner mks. Nic nie znalazł.
Dzwoniłem w sprawie tego problemu do dostawy, mówili że od nich wszystko jest okej.
Chciałbym znaleźć przyczynę problemu, wszystkie testy, programy użyje i wkleje raport jeśli tylko ktoś poprosi.
Nie jestem informatykiem, będę wdzięczny jeśli ktoś pomoże.



Dane komputera:
Spoiler

  • 0


#2 Duath

Duath
  • Redaktorzy
  • 2117 postów
  • Lokalizacja404

Napisano 03 grudzień 2012 - 10:59

No dobra a jak ma się sprawa z innymi serwerami/grami? By potwierdzić problem po Twojej stronie zrób tak: puść ping z konsoli np na google: ping google.pl -t i wtedy uruchom grę. Po tym, jak Cię wywali, przejdź do konsoli i zakończ działanie przez kombinację klawiszy ctrl+C. Daj znać, czy po drodze zostały utracone jakieś pakiety, jaki ping etc.
  • 0

Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
 

Duath


#3 karate24

karate24
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 03 grudzień 2012 - 12:11

'Duath', dnia 03 Gru 2012 - 09:59, napisał:

No dobra a jak ma się sprawa z innymi serwerami/grami? By potwierdzić problem po Twojej stronie zrób tak: puść ping z konsoli np na google: ping google.pl -t i wtedy uruchom grę. Po tym, jak Cię wywali, przejdź do konsoli i zakończ działanie przez kombinację klawiszy ctrl+C. Daj znać, czy po drodze zostały utracone jakieś pakiety, jaki ping etc.


http://i.imgur.com/4LRwj.png
  • 0

#4 Duath

Duath
  • Redaktorzy
  • 2117 postów
  • Lokalizacja404

Napisano 03 grudzień 2012 - 12:39

I tak Ci się dzieje nawet podczas zwykłego puszczenia pinga bez odpalania gry?

EDIT: Proszę, nie odpowiadaj na cały post. Używamy cytowania wybranych fragmentów wypowiedzi. - odsyłam do regulaminu.
  • 0

Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
 

Duath


#5 karate24

karate24
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 03 grudzień 2012 - 12:50

'Duath', dnia 03 Gru 2012 - 11:39, napisał:

I tak Ci się dzieje nawet podczas zwykłego puszczenia pinga bez odpalania gry?

http://pastebin.com/3gpHhfQq Tutaj puściłem pingi, wyłączając przy tym wszystko co mogłoby zjadać kilobajty.
  • 0

#6 magik092

magik092
  • Użytkownicy
  • 1555 postów

Napisano 03 grudzień 2012 - 13:11

Kto jest dostawcą internetu?
Jak wygląda log aktywności na routerze (szukaj w narzędziach systemowych na routerze)?
  • 0

Dołączona grafika


#7 karate24

karate24
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 03 grudzień 2012 - 13:15

'magik092', dnia 03 Gru 2012 - 12:11, napisał:

Kto jest dostawcą internetu?

Jest to sieć LAN, osiedlowa. Kabel podpięty do routera, resetowałem go nawet kilka razy, na laptopie jest to samo.

'magik092', dnia 03 Gru 2012 - 12:11, napisał:

Jak wygląda log aktywności na routerze (szukaj w narzędziach systemowych na routerze)?

Coś takiego:
Spoiler

  • 0

#8 Duath

Duath
  • Redaktorzy
  • 2117 postów
  • Lokalizacja404

Napisano 03 grudzień 2012 - 13:21

1) oprogramowanie na routerze jest najnowsze?
2) próbowałeś hardreset routera?
3) jednak bardziej pomęczyłbym Twojego dostawcę internetu. Poproś go o podanie jakiegoś adresu IP wewnątrz sieci, byś mógł go spingować.

Nie wiem, czemu o tym zapomniałem, ale posłuż się poleceniem "tracert google.pl" zobaczymy, co w trawie piszczy.
  • 0

Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
 

Duath


#9 karate24

karate24
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 03 grudzień 2012 - 13:38

'Duath', dnia 03 Gru 2012 - 12:21, napisał:

1) oprogramowanie na routerze jest najnowsze?

tak, przy wejściu na strone routerlogin.net po zalogowaniu od razu sprawdza czy router ma najnowszy firmware.

'Duath', dnia 03 Gru 2012 - 12:21, napisał:

2) próbowałeś hardreset routera?

Próbowałem, nic nie dało.

'Duath', dnia 03 Gru 2012 - 12:21, napisał:

3) jednak bardziej pomęczyłbym Twojego dostawcę internetu. Poproś go o podanie jakiegoś adresu IP wewnątrz sieci, byś mógł go spingować.

Ciężko się do nich dostać, jest numer na infolinie rozmawiam z jakąś sekretarką, po czym ona powiadamia informatyków o problemie.

'Duath', dnia 03 Gru 2012 - 12:21, napisał:

Nie wiem, czemu o tym zapomniałem, ale posłuż się poleceniem "tracert google.pl" zobaczymy, co w trawie piszczy.

Spoiler

  • 0

#10 Duath

Duath
  • Redaktorzy
  • 2117 postów
  • Lokalizacja404

Napisano 03 grudzień 2012 - 14:00

Próbuj jeszcze kilka razy. Być może uda się natrafić na DC. Poza tym skopiuj sobie te logi na pendrive i idź z tym do swojego ISP.

Swoją drogą kobita powinna skierować Cię z działem pomocy technicznej. Nie orientujesz się, kto dokładnie jest Twoim ISP?
  • 0

Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
 

Duath


#11 karate24

karate24
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 03 grudzień 2012 - 14:04

'Duath', dnia 03 Gru 2012 - 13:00, napisał:

Swoją drogą kobita powinna skierować Cię z działem pomocy technicznej. Nie orientujesz się, kto dokładnie jest Twoim ISP?


MNI Telecom, sieć lan osiedlowa.
  • 0

#12 Duath

Duath
  • Redaktorzy
  • 2117 postów
  • Lokalizacja404

Napisano 03 grudzień 2012 - 14:12

Dzwoń do nich. Chyba, że gdzieś niedaleko Ciebie mają jakąś siedzibę, to się przejdź z tymi logami.

A tentego z innego komputera jak pingujesz, też masz takie rzeczy?

EDIT: Wyczytałem, że Twój operator to niezłe ziółko ^^ Ja bym im w najbliższym czasie podziękował.
  • 0

Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
 

Duath


#13 karate24

karate24
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 03 grudzień 2012 - 14:25

'Duath', dnia 03 Gru 2012 - 13:12, napisał:

Dzwoń do nich. Chyba, że gdzieś niedaleko Ciebie mają jakąś siedzibę, to się przejdź z tymi logami.

Siedziba jest w Katowicach, 25km ode mnie. więc będe musiał jechać samochodem.

'Duath', dnia 03 Gru 2012 - 13:12, napisał:

A tentego z innego komputera jak pingujesz, też masz takie rzeczy?

Zaraz to sprawdze i dam znać(edytuje)
EDIT(TRACERT):
Spoiler


'Duath', dnia 03 Gru 2012 - 13:12, napisał:

EDIT: Wyczytałem, że Twój operator to niezłe ziółko ^^ Ja bym im w najbliższym czasie podziękował.


Najgorsze jest to że mam u nich 2 lata internet i problem pojawił się kilka dni temu.
Teraz nawet kiedy momentami nie ma zawiech przy wejściu na dany serwer ping jest 50,60 wtedy był 20-30.
  • 0

#14 Duath

Duath
  • Redaktorzy
  • 2117 postów
  • Lokalizacja404

Napisano 03 grudzień 2012 - 14:33

Jest jeszcze jedna opcja, zanim zaczniesz męczyć swojego ISP. Możesz spróbować inny router. Możesz też posprawdzać, czy kable są dobrze zarobione. Poruszaj przy wtyczkach i zobacz czy zerwie połączenie.

Jednak ja bym obstawiał problem po ich stronie. Może im sprzęt nie wytrzymuje?
  • 0

Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
 

Duath


#15 karate24

karate24
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 03 grudzień 2012 - 14:44

'Duath', dnia 03 Gru 2012 - 13:33, napisał:

Jest jeszcze jedna opcja, zanim zaczniesz męczyć swojego ISP. Możesz spróbować inny router. Możesz też posprawdzać, czy kable są dobrze zarobione. Poruszaj przy wtyczkach i zobacz czy zerwie połączenie.

Próbowałem stary router, rok temu wymieniłem i jest to samo, kable odpiąłem, wpiąłem ponownie, przy wtyczkach wszystko ok nie ma żadnych wad.
  • 0

#16 Duath

Duath
  • Redaktorzy
  • 2117 postów
  • Lokalizacja404

Napisano 03 grudzień 2012 - 15:15

No to trzeba ich męczyć. Dzwoniąc na BOK zacznij od słów "chciałbym zgłosić reklamację".
  • 0

Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
 

Duath



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych