Skocz do zawartości


Daroxx

Rejestracja: 17 gru 2010
Poza forum Ostatnio: 25 maj 2015 20:27
*****

#62239 Rozwiązany: Problem z prawidłowym działaniem internetu na kilku komputerach

Napisane przez Daroxx w 18 kwiecień 2013 - 16:13

Tak powinno wyglądać połączenie:
Multimedia => Modem => Router => Komputery
Jeżeli tak było połączone i nie ma połączenia proponuję zresetować router i poustawiać wszystko od początku.
  • 1


#62063 Rozwiązany: Format dysku na laptopie ASUS

Napisane przez Daroxx w 16 kwiecień 2013 - 17:02

Bierz instrukcje obsługi, strona D-13.

Wykorzystanie opcji Partycja przywracania:
1. Naciśnij [F9] podczas uruchamiania (wymaga obecności partycji
przywracania)
2. Naciśnij [Enter], aby wybrać Ustawienia Windows [Włączone EMS].
3. Wybierz język, które chcesz odzyskać, a następnie kliknij przycisk
Next (Dalej).
4. Przeczytaj informacje na ekranie “Kreator wstępnych ustawień ASUS”
i kliknij Dalej.
5. Wybierz opcję partycji i kliknij Dalej. Opcje partycji:
Przywracanie wyłącznie pierwszej partycji Windows.
Ta opcja usuwa wyłącznie pierwszą partycję, umożliwiając
zachowanie innych partycji i tworzy nową partycję systemową jako
napęd “C”.
Przywracanie systemu Windows na całym dysku twardym.
Ta opcja usuwa wszystkie partycje z dysku twardego i tworzy nową
partycję systemową, jako napęd “C”.


  • 1


#61908 Zawieszanie się komputerów, brak odpowiedzi na maile

Napisane przez Daroxx w 15 kwiecień 2013 - 14:04

Jeśli chodzi o stacjonarny to w trybie awaryjnym sprawdziłbym SMART dysku przy pomocy programu HDTune (zakładka Health, przyda się też screen z zakładki Info)

Oba przeskanowałbym programem Malwarebytes AntiMalware Free wg poniższej instrukcji:

Zrób pełne skanowanie systemu Malwarebytes Anti-Malware Free - przed skanem wykonaj aktualizacje programu i bazy wirusów.
Jeśli program coś znajdzie usunąć. Pliki zostaną przeniesione do kwarantanny.
Należy wejść z zakładkę "Kwarantanna" i usunąć wszystko, zgodzić się na uruchomienie systemu.


Co do wiadomości: jeżeli są w zakładce "wysłane" to albo jest błąd w adresie albo trafiły do spamu i odbiorca nie odczytał albo "zagubiły" się po drodze.
  • 1


#61875 Wyłączanie się komputera w grach, czy to może zasilacz?

Napisane przez Daroxx w 14 kwiecień 2013 - 20:46

Pliki minidump znajdziesz C: => windows => minidump.

OCCT to program do obciążania CPU i GPU. Ale najpierw minidump.
  • 1


#61792 Wyłączanie się komputera w grach, czy to może zasilacz?

Napisane przez Daroxx w 14 kwiecień 2013 - 09:14

Zasilacz zapewne firmy Akyga - czarna lista. Palą się aż miło. Nie znaczy to że jego wina ale radzę wymienić.

następnie wyskakuje mi okno BIOS a po tym reset kompa

A nie jest to przypadkiem "niebieski ekran śmierci" w skrócie BSOD ? Jeżeli tak, wrzuć pliki minidump na jakiś serwer np zippyshare.

Uruchom program OCCT zrób test CPU i GPU (ok 1h)
  • 1


#61784 Sterowniki do Realtek AC'97 Audio for VIA Audio, bluescreen

Napisane przez Daroxx w 13 kwiecień 2013 - 23:52

Wrzuć na jakiś serwer (np zippyshare) pliki minidump (c=>windows=>folder minidump)
  • 1


#61695 Sterowniki do Realtek AC'97 Audio for VIA Audio, bluescreen

Napisane przez Daroxx w 13 kwiecień 2013 - 13:11

Najpierw zainstaluj sterowniki do Chipsetu, reset kompa.
Następnie sterowniki audio, reset.
  • 1


#61477 Czarny ekran po uruchomieniu gry, zawieszanie się

Napisane przez Daroxx w 11 kwiecień 2013 - 18:41

Wrzuć plik na jakiś serwer np na http://www.zippyshare.com/ i udostępnij link.
  • 1


#61464 Czarny ekran po uruchomieniu gry, zawieszanie się

Napisane przez Daroxx w 11 kwiecień 2013 - 17:27

Czyli był BSOD, wrzuć plik minidump
  • 1


#61461 Czarny ekran po uruchomieniu gry, zawieszanie się

Napisane przez Daroxx w 11 kwiecień 2013 - 17:05

Sprawdź folder C:\Windows\Minidump czy są pliki z datą wystąpienia czarnego ekranu/resetu.
PPM na Mój komputer => zarządzaj => Podgląd zdarzeń => Dzienniki systemu windows => Aplikacja szukaj zdarzenia z okresu wystąpienia awarii.
  • 1


#61410 Warto kupić ten komputer gier z allegro?

Napisane przez Daroxx w 10 kwiecień 2013 - 19:28

Nie, "Stop gotowcom z Allegro", dysk na ok 3 miesięcznej gwarancji producenta.
  • 1


#61185 Nie działają klawisze funkcyjne od głośności

Napisane przez Daroxx w 08 kwiecień 2013 - 18:11

Ja widzę 3 "wersje".
A na naklejce od spodu co pisze ?
Hotkey będą w Utilities nazwa: "ATKACPI driver and hotkey-related utilities"
  • 1


#61063 Nagranie filmu multi, pobranie filmu Gripex

Napisane przez Daroxx w 07 kwiecień 2013 - 17:44

Mój odnośnik
  • 1


#60521 Konfiguracja routera Modecom WR-11

Napisane przez Daroxx w 04 kwiecień 2013 - 13:59

Dlatego dają do urządzeń taką książeczkę potocznie zwaną "instrukcja" (Dostępna jest również na stronie producenta).

Ale jeżeli masz problemy z czytaniem to proszę bardzo:
Podłączasz komputer kablem ethernet (z wtyczkami RJ45) do gniazda LAN routera, a do gniazda WAN podłączasz internet "z zewnątrz", z modemu czy co tam masz.
Otwierasz przeglądarkę (obojętnie jaką, nie ma to żadnego znaczenia), wpisujesz 192.168.1.1, login i hasło takie samo: admin.
Po lewej stronie wybierasz wizard i ustawiasz wszystko po kolei:
Gateway => Time Zone => LAN 192.168.1.1; 255.255.255.0 => Tutaj w zależności jaki masz internet wybierasz statyczne IP, dynamiczne IP, połączenie modemowe DSL, ADSL itp => WLAN (WiFi) ustawiasz 2,4 BGN, AP, nazwę sieci SSID => zabezpieczenie sieci WLAN, szyfrowanie WPA2 TKIP.

Więcej szczegółów w instrukcji
  • 1


#60479 Router nie łączy się z internetem, brak połączenia

Napisane przez Daroxx w 03 kwiecień 2013 - 21:16

Wgraj najnowszy firmware i ustaw wszystko co trzeba.
  • 1