Jump to content


soczysterodzynki

Member Since 05 Feb 2016
Offline Last Active 06 Feb 2016 10:12
-----

Topics I've Started

problem ze sterownikiem, zepsuta kamera? serwis kłamie?

05 February 2016 - 18:46

Witam serdecznie

 

Na wstępie dodam iż jestem kobietą, proszę więc o proste wyjaśnienia. Zakupiłam zestaw mikroskop z kamerą, kamera działała dobrze przez jakieś 2 miesiące od zakupu. Do kamery dołączone oprogramowanie, obecnie gdy klikam "connect digital" to program albo łączy z moją kamerą laptopa a jeżeli już wykryje tą kamerę wyświetla się komunikat "A webcam was not found or is not working properly. Please click Connect button and try again"  Klikam tak Connect button i nic się nie zmienia. Sprawdzałam to na trzech różnych laptopach i na każdym jest identyczny problem. Zmieniałam kabel USB od kamery na inny, nic to nie dało. Odłączałam, podłączałam ponownie. W końcu poinformowałam sprzedawcę i odesłałam (2-letnia gwarancja), otrzymałam ją dzisiaj z powrotem z informacją iż sprawdzono ją i jako stan faktyczny iż kamera została sprawdzona i u nich działa bez problemu. Oprogramowanie to WinJoe, a model kamery VGA - chińska. Czy macie jakiś pomysł jak można to naprawić?