Skocz do zawartości


interimaxspzoo

Rejestracja: 12 gru 2014
Poza forum Ostatnio: 28 kwi 2015 12:03
-----

Moje tematy

Handlowiec rozwiązan Cloud Microsoft

28 kwiecień 2015 - 12:07

 INTERIMAX POLSKA Sp. Z o.o. jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą - nasza oferta jest dla Ciebie!

 

Dla naszego Klienta, firmy Pretor Sp. z o.o., lidera w branży IT na Pomorzu, poszukujemy Kandydata na stanowisko:

 

HANDLOWIEC ROZWIAZAŃ CLOUD MICROSOFT

Miejsce pracy: Gdańsk, woj. pomorskie

Nr ref.: HCM/04/15

 

Cel pracy:

 

Pozyskiwanie kontrahentów i sprzedaż rozwiązań usług w chmurze Microsoft

 

Obowiązki:

  • Pozyskiwanie kontrahentów poprzez samodzielne pozyskiwanie oraz budowanie bazy Klientów

  • Spotykanie się z Klientami, przedstawianie zalet rozwiązań usług w chmurze

  • Przygotowywanie ofert

  • Prowadzenie negocjacji handlowych

  • Prowadzenie procesu sprzedażowego i nadzór nad procesem wdrożenia rozwiązań

  • Realizowanie uzgodnionych planów sprzedaży

Wymagania:

  • Doświadczenie w handlu minimum 3 lata

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym

  • Ukierunkowanie na sprzedaż, mile widziane 2 letnie doświadczenie w windykacji lub pracy jako telemarketer przy połączeniach wychodzących

  • Biegła obsługa komputera

  • Mile widziane wykształcenie wyższe

  • Umiejętność nawiązywania pozytywnych kontaktów interpersonalnych w szczególności przez telefon

  • Zainteresowanie nowymi technologiami i informatyką

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji

  • Zamiłowanie do podnoszenia kwalifikacji i uczestnictwo w organizowanych szkoleniach

  • Determinacja, skuteczność w działaniu

  • Wysoka motywacja do pracy i samodyscyplina oraz nastawienie na realizację celów

  • Odporność na stres

  • Dyspozycyjność umożliwiającą realizację wyjazdowych wizyt u Klientów na ternie Polski, sporadycznie praca po godzinie 16.00 i w weekendy

  • Mile widziane szkolenia telemarketingowe

  • Prawo jazdy kat. B

 

Oferta:

 

  • Interesująca pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się Firmie

  • Wynagrodzenie w wysokości 2500 – 3000 netto plus premie od ilości sprzedaży oraz prowizje od marży sprzedaży

  • Pracę na podstawie umowy o pracę na 3 miesięczny okres próbny oraz po okresie próbnym na czas określony

  • Narzędzia pracy w postaci Notebook-a i telefonu

  • Praca w godzinach od 8.00 do 16.00, delegacje na terenie Polski

  • Pełne szkolenie produktowe

  • Możliwość awansu w kilkuletniej perspektywie

 

Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą prześlij nam swoje CV na adres:

marta.fabiszak@interimax.com

 

W tytule maila proszę wpisać HCM/04/15

Kandydatury bez nr referencyjnego w temacie maila nie będą rozpatrywane.

DZIĘKUJEMY ZA NADESŁANE APLIKACJE, INFORMUJEMY, ŻE ODPOWIEMY NA WYBRANE OFERTY. NADESŁANYCH DOKUMENTÓW NIE ZWRACAMY.

Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX Polska Sp. Z O.O. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".

 INTERIMAX Polska Sp. z. o. o. S.K.A.

Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (8471)


Handlowiec rozwiązan Cloud Microsoft

26 luty 2015 - 10:25

 INTERIMAX POLSKA Sp. Z o.o. jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą - nasza oferta jest dla Ciebie!

 

Dla naszego Klienta, firmy Pretor Sp. z o.o., lidera w branży IT na Pomorzu, poszukujemy Kandydata na stanowisko:

 

HANDLOWIEC ROZWIAZAŃ CLOUD MICROSOFT

Miejsce pracy: Gdańsk, woj. pomorskie

Nr ref.: HCM/02/15

 

Cel pracy:

 

Pozyskiwanie kontrahentów i sprzedaż rozwiązań usług w chmurze Microsoft

 

Obowiązki:

  • Pozyskiwanie kontrahentów poprzez samodzielne pozyskiwanie oraz budowanie bazy Klientów

  • Spotykanie się z Klientami, przedstawianie zalet rozwiązań usług w chmurze

  • Przygotowywanie ofert

  • Prowadzenie negocjacji handlowych

  • Prowadzenie procesu sprzedażowego i nadzór nad procesem wdrożenia rozwiązań

  • Realizowanie uzgodnionych planów sprzedaży

Wymagania:

  • Doświadczenie w handlu minimum 3 lata

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym

  • Ukierunkowanie na sprzedaż, mile widziane 2 letnie doświadczenie w windykacji lub pracy jako telemarketer przy połączeniach wychodzących

  • Biegła obsługa komputera

  • Mile widziane wykształcenie wyższe

  • Umiejętność nawiązywania pozytywnych kontaktów interpersonalnych w szczególności przez telefon

  • Zainteresowanie nowymi technologiami i informatyką

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji

  • Zamiłowanie do podnoszenia kwalifikacji i uczestnictwo w organizowanych szkoleniach

  • Determinacja, skuteczność w działaniu

  • Wysoka motywacja do pracy i samodyscyplina oraz nastawienie na realizację celów

  • Odporność na stres

  • Dyspozycyjność umożliwiającą realizację wyjazdowych wizyt u Klientów na ternie Polski, sporadycznie praca po godzinie 16.00 i w weekendy

  • Mile widziane szkolenia telemarketingowe

  • Prawo jazdy kat. B

 

Oferta:

 

  • Interesująca pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się Firmie

  • Wynagrodzenie w wysokości 2500 – 3000 netto plus premie od ilości sprzedaży oraz prowizje od marży sprzedaży

  • Pracę na podstawie umowy o pracę na 3 miesięczny okres próbny oraz po okresie próbnym na czas określony

  • Narzędzia pracy w postaci Notebook-a i telefonu

  • Praca w godzinach od 8.00 do 16.00, delegacje na terenie Polski

  • Pełne szkolenie produktowe

  • Możliwość awansu w kilkuletniej perspektywie

 

 

Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą prześlij nam swoje CV na adres:

marta.fabiszak@interimax.com

 

W tytule maila proszę wpisać HCM/02/15

Kandydatury bez nr referencyjnego w temacie maila nie będą rozpatrywane.

DZIĘKUJEMY ZA NADESŁANE APLIKACJE, INFORMUJEMY, ŻE ODPOWIEMY NA WYBRANE OFERTY. NADESŁANYCH DOKUMENTÓW NIE ZWRACAMY.

Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX Polska Sp. Z O.O. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".

 INTERIMAX Polska Sp. z. o. o. S.K.A.

Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (8471)


Handlowiec rozwiązan Cloud Microsoft

24 luty 2015 - 09:49

 INTERIMAX POLSKA Sp. Z o.o. jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą - nasza oferta jest dla Ciebie!

 

Dla naszego Klienta, firmy Pretor Sp. z o.o., lidera w branży IT na Pomorzu, poszukujemy Kandydata na stanowisko:

 

HANDLOWIEC ROZWIAZAŃ CLOUD MICROSOFT

Miejsce pracy: Gdańsk, woj. pomorskie

Nr ref.: HCM/02/15

 

Cel pracy:

 

Pozyskiwanie kontrahentów i sprzedaż rozwiązań usług w chmurze Microsoft

 

Obowiązki:

  • Pozyskiwanie kontrahentów poprzez samodzielne pozyskiwanie oraz budowanie bazy Klientów

  • Spotykanie się z Klientami, przedstawianie zalet rozwiązań usług w chmurze

  • Przygotowywanie ofert

  • Prowadzenie negocjacji handlowych

  • Prowadzenie procesu sprzedażowego i nadzór nad procesem wdrożenia rozwiązań

  • Realizowanie uzgodnionych planów sprzedaży

Wymagania:

  • Doświadczenie w handlu minimum 3 lata

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym

  • Ukierunkowanie na sprzedaż, mile widziane 2 letnie doświadczenie w windykacji lub pracy jako telemarketer przy połączeniach wychodzących

  • Biegła obsługa komputera

  • Mile widziane wykształcenie wyższe

  • Umiejętność nawiązywania pozytywnych kontaktów interpersonalnych w szczególności przez telefon

  • Zainteresowanie nowymi technologiami i informatyką

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji

  • Zamiłowanie do podnoszenia kwalifikacji i uczestnictwo w organizowanych szkoleniach

  • Determinacja, skuteczność w działaniu

  • Wysoka motywacja do pracy i samodyscyplina oraz nastawienie na realizację celów

  • Odporność na stres

  • Dyspozycyjność umożliwiającą realizację wyjazdowych wizyt u Klientów na ternie Polski, sporadycznie praca po godzinie 16.00 i w weekendy

  • Mile widziane szkolenia telemarketingowe

  • Prawo jazdy kat. B

 

Oferta:

 

  • Interesująca pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się Firmie

  • Wynagrodzenie w wysokości 2500 – 3000 netto plus premie od ilości sprzedaży oraz prowizje od marży sprzedaży

  • Pracę na podstawie umowy o pracę na 3 miesięczny okres próbny oraz po okresie próbnym na czas określony

  • Narzędzia pracy w postaci Notebook-a i telefonu

  • Praca w godzinach od 8.00 do 16.00, delegacje na terenie Polski

  • Pełne szkolenie produktowe

  • Możliwość awansu w kilkuletniej perspektywie

 

Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą prześlij nam swoje CV na adres:

marta.fabiszak@interimax.com

 

W tytule maila proszę wpisać HCM/02/15

Kandydatury bez nr referencyjnego w temacie maila nie będą rozpatrywane.

DZIĘKUJEMY ZA NADESŁANE APLIKACJE, INFORMUJEMY, ŻE ODPOWIEMY NA WYBRANE OFERTY. NADESŁANYCH DOKUMENTÓW NIE ZWRACAMY.

Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX Polska Sp. Z O.O. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".

 INTERIMAX Polska Sp. z. o. o. S.K.A.

Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (847


Handlowiec rozwiązan Cloud Microsoft

20 luty 2015 - 11:50

 INTERIMAX POLSKA Sp. Z o.o. jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą - nasza oferta jest dla Ciebie!

 

Dla naszego Klienta, firmy Pretor Sp. z o.o., lidera w branży IT na Pomorzu, poszukujemy Kandydata na stanowisko:

 

HANDLOWIEC ROZWIAZAŃ CLOUD MICROSOFT

Miejsce pracy: Gdańsk, woj. pomorskie

Nr ref.: HCM/02/15

 

Cel pracy:

 

Pozyskiwanie kontrahentów i sprzedaż rozwiązań usług w chmurze Microsoft

 

Obowiązki:

  • Pozyskiwanie kontrahentów poprzez samodzielne pozyskiwanie oraz budowanie bazy Klientów

  • Spotykanie się z Klientami, przedstawianie zalet rozwiązań usług w chmurze

  • Przygotowywanie ofert

  • Prowadzenie negocjacji handlowych

  • Prowadzenie procesu sprzedażowego i nadzór nad procesem wdrożenia rozwiązań

  • Realizowanie uzgodnionych planów sprzedaży

Wymagania:

  • Doświadczenie w handlu minimum 3 lata

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym

  • Ukierunkowanie na sprzedaż, mile widziane 2 letnie doświadczenie w windykacji lub pracy jako telemarketer przy połączeniach wychodzących

  • Biegła obsługa komputera

  • Mile widziane wykształcenie wyższe

  • Umiejętność nawiązywania pozytywnych kontaktów interpersonalnych w szczególności przez telefon

  • Zainteresowanie nowymi technologiami i informatyką

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji

  • Zamiłowanie do podnoszenia kwalifikacji i uczestnictwo w organizowanych szkoleniach

  • Determinacja, skuteczność w działaniu

  • Wysoka motywacja do pracy i samodyscyplina oraz nastawienie na realizację celów

  • Odporność na stres

  • Dyspozycyjność umożliwiającą realizację wyjazdowych wizyt u Klientów na ternie Polski, sporadycznie praca po godzinie 16.00 i w weekendy

  • Mile widziane szkolenia telemarketingowe

  • Prawo jazdy kat. B

 

Oferta:

 

  • Interesująca pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się Firmie

  • Wynagrodzenie w wysokości 2500 – 3000 netto plus premie od ilości sprzedaży oraz prowizje od marży sprzedaży

  • Pracę na podstawie umowy o pracę na 3 miesięczny okres próbny oraz po okresie próbnym na czas określony

  • Narzędzia pracy w postaci Notebook-a i telefonu

  • Praca w godzinach od 8.00 do 16.00, delegacje na terenie Polski

  • Pełne szkolenie produktowe

  • Możliwość awansu w kilkuletniej perspektywie

 

 

Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą prześlij nam swoje CV na adres:

marta.fabiszak@interimax.com

 

W tytule maila proszę wpisać HCM/02/15

Kandydatury bez nr referencyjnego w temacie maila nie będą rozpatrywane.

DZIĘKUJEMY ZA NADESŁANE APLIKACJE, INFORMUJEMY, ŻE ODPOWIEMY NA WYBRANE OFERTY. NADESŁANYCH DOKUMENTÓW NIE ZWRACAMY.

Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX Polska Sp. Z O.O. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".

 INTERIMAX Polska Sp. z. o. o. S.K.A.

Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (8471)


Handlowiec rozwiązan Cloud Microsoft

18 luty 2015 - 10:21

 INTERIMAX POLSKA Sp. Z o.o. jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy w kraju lub za granicą - nasza oferta jest dla Ciebie!

 

Dla naszego Klienta, firmy Pretor Sp. z o.o., lidera w branży IT na Pomorzu, poszukujemy Kandydata na stanowisko:

 

HANDLOWIEC ROZWIAZAŃ CLOUD MICROSOFT

Miejsce pracy: Gdańsk, woj. pomorskie

Nr ref.: HCM/02/15

 

Cel pracy:

 

Pozyskiwanie kontrahentów i sprzedaż rozwiązań usług w chmurze Microsoft

 

Obowiązki:

  • Pozyskiwanie kontrahentów poprzez samodzielne pozyskiwanie oraz budowanie bazy Klientów

  • Spotykanie się z Klientami, przedstawianie zalet rozwiązań usług w chmurze

  • Przygotowywanie ofert

  • Prowadzenie negocjacji handlowych

  • Prowadzenie procesu sprzedażowego i nadzór nad procesem wdrożenia rozwiązań

  • Realizowanie uzgodnionych planów sprzedaży

Wymagania:

  • Doświadczenie w handlu minimum 3 lata

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym

  • Ukierunkowanie na sprzedaż, mile widziane 2 letnie doświadczenie w windykacji lub pracy jako telemarketer przy połączeniach wychodzących

  • Biegła obsługa komputera

  • Mile widziane wykształcenie wyższe

  • Umiejętność nawiązywania pozytywnych kontaktów interpersonalnych w szczególności przez telefon

  • Zainteresowanie nowymi technologiami i informatyką

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji

  • Zamiłowanie do podnoszenia kwalifikacji i uczestnictwo w organizowanych szkoleniach

  • Determinacja, skuteczność w działaniu

  • Wysoka motywacja do pracy i samodyscyplina oraz nastawienie na realizację celów

  • Odporność na stres

  • Dyspozycyjność umożliwiającą realizację wyjazdowych wizyt u Klientów na ternie Polski, sporadycznie praca po godzinie 16.00 i w weekendy

  • Mile widziane szkolenia telemarketingowe

  • Prawo jazdy kat. B

 

Oferta:

 

  • Interesująca pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się Firmie

  • Wynagrodzenie w wysokości 2500 – 3000 netto plus premie od ilości sprzedaży oraz prowizje od marży sprzedaży

  • Pracę na podstawie umowy o pracę na 3 miesięczny okres próbny oraz po okresie próbnym na czas określony

  • Narzędzia pracy w postaci Notebook-a i telefonu

  • Praca w godzinach od 8.00 do 16.00, delegacje na terenie Polski

  • Pełne szkolenie produktowe

  • Możliwość awansu w kilkuletniej perspektywie

 

 

Jeśli jesteś zainteresowany powyższą ofertą prześlij nam swoje CV na adres:

marta.fabiszak@interimax.com

 

W tytule maila proszę wpisać HCM/02/15

Kandydatury bez nr referencyjnego w temacie maila nie będą rozpatrywane.

DZIĘKUJEMY ZA NADESŁANE APLIKACJE, INFORMUJEMY, ŻE ODPOWIEMY NA WYBRANE OFERTY. NADESŁANYCH DOKUMENTÓW NIE ZWRACAMY.

Pamiętaj o załączeniu do swojej aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, przez firmę INTERIMAX Polska Sp. Z O.O. S.K.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póź. zm.)".

 INTERIMAX Polska Sp. z. o. o. S.K.A.

Certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia (8471)