Skocz do zawartości


Zdjęcie

problem z windows 8


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Scopee

Scopee
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 27 październik 2012 - 15:27

Witam. Zapewne umieściłem temat w złym miejscu więc bardzo przepraszam ale trochę się pogubiłem :) Mam problem z instalacją 32 bitowego windowsa 8 na drugiej partycji (aktualnie używam windows XP) Problem jest w tym ,że Windows mam w postacie pliku setup.exe plus bardzo duzo plików .dll i innych. W temacie systemów operacyjnych jestem zielony wiec prosze o pomoc.
Próbowałem nagrywac pliki na plytke ale komputer nie chce na niej ruszyć.
  • 0


#2 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 01 listopad 2012 - 14:17

Jak już nagrałeś na płytę to spróbuj zmienić bootowanie w BIOS-ie na CD.

Jeśli to nie pomoże pobierz system jako obraz, czyli z rozszerzeniem .ISO i nagraj na płytę jako obraz - powinno działać.


  • 0

#3 kamilllo

kamilllo
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 31 styczeń 2013 - 16:58

Witam.
Też mam problem z instalacją Windowsa 8. Ale niestety mój problem jes bardziej złożony.
Zainstalowałem Windows 8 z pendriva na komputerze Acer Aspire e1 531g. Tylko źle podzieliłem dysk i zamiast 2 po 250 gd wyskoczył mi jeden o pojemności 250 (nie wiem co się stało). Więc chciałem go zainstalować jeszcze raz. Niestety miałem problemy z wejściem do BIOS-a. Zacząłem więc grzebać trochę i kliknałem coś w rodzju usówania plików i ponownej instalacji systemu. Właczyłem i zaczął się jakiś długi proces. Jednak utraciłem w tym czasie zasilanie i komp się wyłaczył. I od tego czasu wyskakuje komunikat "prepering automatic rpair" a później "Diagnosing your PC". I te komunikaty wyskakują na zmianę i nic się nie dzieje. Próbowałem wchodzić do BIOS-u i próbować zeby mi zaczęlo instalować jescze raz Windowsa ale to nie dziąła.
Bardzo prosze o pomoc bo już nie wiem co mam robić.
  • 0

#4 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów