Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ustawienia domeny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 murdok

murdok
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 26 październik 2012 - 16:51

Witam serdecznie, mam palący problem, jestem początkujący w tych kwestiach. Dosłownie 20 min temu wykupiłem domene .pl na 'home.pl', posiadam bloga na 'byethost.com' i teraz chciałbym ustawić by domena z home.pl przekierowywała mnie na mojego bloga. - Jak to zrobić? Wyjaśnie jakie mnie spotkały trudności, dowiedziałem się że muszę adresy dns ustawić w panelu z moją nową domeną PL, zdaje się że są to te adesy:

Dołączona grafika

Wpisuję je na home.pl, po czym otrzymują komunikat o błędzie:

Dołączona grafika

Cóż więc mam robić? Czy naprawdę jestem zmuszony kontaktować się z moim usługodawcą z byethost, tak jak sugeruje mi home.pl, czy jak się domyslam to JA coś robię źle? Bardzo prosze o pomoc z góry dziękuję!
  • 0


#2 Formulao

Formulao
  • Użytkownicy
  • 148 postów
  • LokalizacjaRuda Śląska

Napisano 27 październik 2012 - 16:35

Musisz się skontaktować bo tamten serwer na blogu nie jest do tego skonfigurowany:)
  • 0

#3 mw_1975

mw_1975
  • Użytkownicy
  • 2535 postów

Napisano 27 październik 2012 - 17:00

Spróbuj najpierw ustawić na Twoim blogu nową domenę. Potem popraw to w home.pl Cała zabawa pewnie sprowadzi się do wskazania serwerów DNS obsługujących bloga jako serwerów obsługujących Twoją domenę.
  • 0
AMD Phenom II 955
Pentagram Karakorum HP-120 AlCu + Arctic Cooling AF1225L
4 GB DDR3 1600 MHz
Było Asus Radeon HD 6950 DCU II, jest XFX 7850 z AC Mono - czego się nie robi dla tej ciszy!
SilentiumPC Deus G1 600W

#4 murdok

murdok
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 27 październik 2012 - 18:23