Skocz do zawartości


Zdjęcie

użytkownik tymczasowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ala1991

Ala1991
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 14 wrzesień 2012 - 17:12

Cześć, mam problem z komputerem.
Wygląda to tak:
WCZORAJ
włączam komputer, wpisuję hasło, wyświetla się napis Zapraszamy! a potem hasło w stylu: Przygotowanie pulpitu, a następnie włącza się "użytkownik tymczasowy". Patrzę, a na pulpicie nie ma moich dokumentów (panikaa!) Poszukałam w google stronę na której wyjaśnione było jak wykonać przywracanie rejsetru, zrobiłam i "naprawiło się".
DZISIAJ
Okej, wszystko fajnie, ale TO ZNOWU SIĘ STAŁO

Ogólnie komputer jest nowy, mam go od jakegoś miesiąca. Nie instalowałam gier i jakiś programów. Oprócz mozilli. W niedziele za to skończył mi się testowy norton antywirus i zainstalowałam Avasta- może to dlatego coś się sypie
Nie wiem co mam robić, czy jest w stanie mi ktoś coś doradzić?
Pozdrawiam!
  • 0


#2 pawelbe

pawelbe
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 14 wrzesień 2012 - 19:05

Cześć, mam problem z komputerem.
Wygląda to tak:
WCZORAJ
włączam komputer, wpisuję hasło, wyświetla się napis Zapraszamy! a potem hasło w stylu: Przygotowanie pulpitu, a następnie włącza się "użytkownik tymczasowy". Patrzę, a na pulpicie nie ma moich dokumentów (panikaa!) Poszukałam w google stronę na której wyjaśnione było jak wykonać przywracanie rejsetru, zrobiłam i "naprawiło się".
DZISIAJ
Okej, wszystko fajnie, ale TO ZNOWU SIĘ STAŁO

Ogólnie komputer jest nowy, mam go od jakegoś miesiąca. Nie instalowałam gier i jakiś programów. Oprócz mozilli. W niedziele za to skończył mi się testowy norton antywirus i zainstalowałam Avasta- może to dlatego coś się sypie
Nie wiem co mam robić, czy jest w stanie mi ktoś coś doradzić?
Pozdrawiam!


Przypuszczalnie uszkodzeniu uległ Twój profil użytkownika. Twoje dane dostępne są w katalogu C:\Użytkownicy\stara_nazwa. Czy możesz sprawdzić, czy w podkatalogu \dokumenty tego katalogu znajdują się Twoje pliki?
  • 0

#3 Leksy

Leksy
  • Użytkownicy
  • 46 postów

Napisano 14 wrzesień 2012 - 19:19

Pliki zawsze idzie odzyskać. Sprawdź czy je masz. Konto użytkownika się popsuło :) :mrhappy:
  • 0

#4 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5727 postów
  • LokalizacjaPoland

Napisano 14 wrzesień 2012 - 20:35

Odinstalowałaś Nortona?

Zrób zgodnie z tą instrukcją co znalazłaś, przywróć sobie konto > skopiuj wszystkie ważne dane na urządzenie przenośne > wejdź w Konta użytkownika > utwórz nowe konto administratora > zaloguj się na nowe konto > zobacz czy wszystko działa, jeśli tak usuń stare konto.
  • 0

Pozdrawiam, Kamil

Blog: TechComputerOS | O mnie

 


#5 Ala1991

Ala1991
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 15 wrzesień 2012 - 10:50

Dzięki za odzew, dzisiaj znowu to samo. Jestem teraz na tym koncie tymczasowym.
Tak, odinstalowałam Nortona (przed zainstalowaniem Avasta)
Pliki trzymam na swoim koncie na pulpicie. Zrobiłam tak jak napisał pawelbe i dokumenty są :)
A i zauważyłam przy przywracaniu, że to się dzieje po zainstawaniu aktualizacji:
Aktualizacja systemu Win7 dla komputerów z procesorami x64 (KB2719857)
Aktualizacja systemu Win7 dla komputerów z procesorem x64 (KB2741355)
Aktualizacja systemu Win7 dla komputerów z procesorem x64 (KB2735855)
Pakiet zbiorczy aktualizacji funkcji Killbit formantów ActiveX w systemie Win7 dla komputerów z procesorem x64 (KB2736233)
Narzędzie Windows do usuwania złośliwego oprogramowania dla komputerów z procesorem x64- wrzesień 2012
Definistion Update for WIndows Defender - KB915597

Tak, to musi być coś z tymi aktualizacjami, no bo zrobiłam tak:
wczoraj znowu to się stało, przywróciłam system do momentu, w którym nie było avasta, tylko norton już bez licencji rzecz jasna. Dzisiaj włączyłam komputer, wszystko okej, ale wyskoczyło mi na pasku, ż za 15 minut system się zaktulizuje. No więc zainstalowały się znów te aktualizacje, komputer uruchomił się ponownie i problrm wrócił. POMOCY :(

Użytkownik Ala1991 edytował ten post 17 wrzesień 2012 - 09:56

  • 0

#6 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5727 postów
  • LokalizacjaPoland

Napisano 24 wrzesień 2012 - 10:15

Utwórz nowy profil użytkownika, stary usuń. :confused_:
  • 0

Pozdrawiam, Kamil

Blog: TechComputerOS | O mnie

 


#7 Ala1991

Ala1991
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 01 październik 2012 - 08:32

Kamillo, spróbuję to zrobić, dzięki.
Jeszcze jedno pytanie:
Okej, słuchajcie, komuter jest na gwarancji, czy jest mozliwość, żeby go oddać, jak myślicie? W sensie z tego powodu?
  • 0

#8 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5727 postów
  • LokalizacjaPoland

Napisano 01 październik 2012 - 11:10

Z tego powodu? Nie żartuje sobie :rolleyes:
  • 0

Pozdrawiam, Kamil

Blog: TechComputerOS | O mnie

 


#9 Ala1991

Ala1991
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 01 październik 2012 - 17:22

Przywróciłam system, zastosowałam się do rady Kamillo, niby wszystko okej, ale zobaczymy jak to jutro będzie wyglądało... Dam znać, dzięki za pomoc :)
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych