Skocz do zawartości


Zdjęcie

Opinie o forum - Uwagi, pochwały, propozycje


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
99 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mateusz

Mateusz

    Redaktor naczelny

  • Administratorzy
  • 1541 postów

Napisano 02 maj 2007 - 16:02

Tutaj chciałbym, żebyście pisali wszystko co leży wam na sercu. Mam nadzieję, że dzięki temu topicowi forum stanie się bardziej przystępne.
  • 0
Dołącz PCFoster.pl na Facebooku: http://www.facebook.com/pcfosterpl :) Zapraszamy!


#2 szendi

szendi
  • Użytkownicy
  • 126 postów

Napisano 02 maj 2007 - 18:37

hehe ogólnie spoko a dobitnie nudne jak narazie ale powinno się rozkręcić:evil: więc chłopaki DO ROBOTY!
  • 0
Zapraszam !!! http://www.grafikstyle.jcom.pl <-- Bo grafika jest nasz?? pasj??... Jeeli te lubisz eksperymentowa?? z grafik?? wpadnij, zarejestruj si?? ...

#3 frenchman

frenchman
  • Użytkownicy
  • 28 postów

Napisano 02 maj 2007 - 22:34

Trochę chaosu jest w tych działach. Dużo ich i w sumie długo się szuka co nowego jest w konkretnych działach. Ale tak to może być, ale fakt reklama potrzebna.
  • 0
Dołączona grafika
CPU : AMD Athlon XP, Barthon-M 3200+ [1.83@2.2GHz] 1.575V // MOBO : ASUS A7N8X v2.0, BIOS 1010 // RAM : DDR 512 MB 3-8-4-4 GoodRAM
GPU : GeForce4 MX 440 128MB/128Bit AGPx8 275mHz/400mHz // HDD : Seagate Barr. 7200.7 120GB 8MB Cache // Chieftec 400W (GPS-400AA-101A)

#4 kamigo

kamigo
  • Użytkownicy
  • 83 postów

Napisano 03 maj 2007 - 11:04

Frenchman ma rację. Całkowicie od nowa bym wymyślił te działy, bo to się wydaje zrobione takie bez pomyślunku.
  • 0

#5 szendi

szendi
  • Użytkownicy
  • 126 postów

Napisano 03 maj 2007 - 22:28

To może zaproponuj nowy podział, a my wyrazimy swoją opinie??
  • 0
Zapraszam !!! http://www.grafikstyle.jcom.pl <-- Bo grafika jest nasz?? pasj??... Jeeli te lubisz eksperymentowa?? z grafik?? wpadnij, zarejestruj si?? ...

#6 Mateusz

Mateusz

    Redaktor naczelny

  • Administratorzy
  • 1541 postów

Napisano 03 maj 2007 - 22:31

Nowy podział gotowy. Czekam na kolejne opinie.
  • 0
Dołącz PCFoster.pl na Facebooku: http://www.facebook.com/pcfosterpl :) Zapraszamy!

#7 kamigo

kamigo
  • Użytkownicy
  • 83 postów

Napisano 04 maj 2007 - 14:00

Przydałby się jeszcze dział Humor, bo tak to wszystko leci do Hyde Parku.
  • 0

#8 MalcolmX

MalcolmX
  • Użytkownicy
  • 66 postów

Napisano 06 maj 2007 - 16:38

Mam narazie dwie uwagi:
- rozmiar czcionki w postach (stanowczo za mały), być może da się to gdzieś zmienić na własną rękę ale przyznam szczerz e, nie szukałem.
-czy każdy post musi czekać na akceptację zespołu moderującego?
  • 0

#9 Mateusz

Mateusz

    Redaktor naczelny

  • Administratorzy
  • 1541 postów

Napisano 06 maj 2007 - 16:39

Tylko w tym dziale posty czekają na akceptację ;)
Co do czcionki, to poproszę o opinię resztę userów.
  • 0
Dołącz PCFoster.pl na Facebooku: http://www.facebook.com/pcfosterpl :) Zapraszamy!

#10 MalcolmX

MalcolmX
  • Użytkownicy
  • 66 postów

Napisano 06 maj 2007 - 18:23

Jak dla mnie działy są w porządku. Myślę że teraz dyskusje o standardach tego Forum to klasyczne gderanie i raczej do niczego nie prowadzi.
Najważniejsze to teraz zająć się propagowaniem Forum PCFoster. Ze swojej strony dołożę starań i powiadomię wszystkich mailowych znajomych ; )
Niech no tylko dożyję do czwartku ; ) (matura)
  • 0

#11 honest_sith

honest_sith
  • Użytkownicy
  • 82 postów

Napisano 06 maj 2007 - 20:12

Mam narazie dwie uwagi:
- rozmiar czcionki w postach (stanowczo za mały)

zgadzam sie

a teraz cos ode mnie ;-)
zrobil bym tak na samej gorze dzial pcfoster tak jak jest a w nim to co jest plus to co w nowosciach czyli prosciej mowiac scalic te 2 dzialy w jeden o nazwie pcfoster. internet i sieci komputerowe doloczyc np do "rozne" bedzie miej chaosu i bedzie przejzysciej ;-)
teraz takie pytanko czy w kazdym dziale musi yc ten temat o dziale download? zamiast tego z kazdym dziale walnal bym regulamin i faq (oczywiscie w kazdym dziale faq inny ;-) )
to tylko moja sugestia co wy na to?
pozdro
  • 0
Athlon x2 4600 @ 3100Mhz Abit KN9 GeForce 7900gs galaxy Kingston 2x1gb /667 Samsung 250gb Asus BLT1814 CollerMaster elite 330 Amacrox 400W Benq FP93GP Logitech Z-3e Logitech UltraX Media Creative Fatal1ty 2020 QcK mini Asmax AR904U

#12 Rocky

Rocky
  • Użytkownicy
  • 38 postów

Napisano 06 maj 2007 - 20:15

u mnie na minus zasluguje wiele tematow pisanych na tym forum na sile
chcecie ruszyc forum? piszcie o madrych rzeczach zaciekawcie czyms ludzi ktorzy tu wejda niech widza ze moga znalesc tu profesionalna porade a nie rozmowe na temat ulubionych gier na pegasusa lub rozmowie o grach na kurnik.pl
  • 0

#13 Mateusz

Mateusz

    Redaktor naczelny

  • Administratorzy
  • 1541 postów

Napisano 06 maj 2007 - 20:17

piszcie o madrych rzeczach

Daj przykład pozostałym :)
  • 0
Dołącz PCFoster.pl na Facebooku: http://www.facebook.com/pcfosterpl :) Zapraszamy!

#14 MalcolmX

MalcolmX
  • Użytkownicy
  • 66 postów

Napisano 06 maj 2007 - 20:23

Zgodzę sie z Rocky'm. Trochę wątków jest na siłę założonych, trzeba poczekać na ludzi.
  • 0

#15 honest_sith

honest_sith
  • Użytkownicy
  • 82 postów

Napisano 06 maj 2007 - 20:50

po co nam dzial humor jak mamy hyde park?
  • 0
Athlon x2 4600 @ 3100Mhz Abit KN9 GeForce 7900gs galaxy Kingston 2x1gb /667 Samsung 250gb Asus BLT1814 CollerMaster elite 330 Amacrox 400W Benq FP93GP Logitech Z-3e Logitech UltraX Media Creative Fatal1ty 2020 QcK mini Asmax AR904U

#16 MalcolmX

MalcolmX
  • Użytkownicy
  • 66 postów

Napisano 06 maj 2007 - 21:05

Jestem za zlikwidowaniem Hyde Park'u.
W sieci jest masz takich miejsc, blogi, itp..
  • 0

#17 honest_sith

honest_sith
  • Użytkownicy
  • 82 postów

Napisano 06 maj 2007 - 21:08

albo wywalic hyde ale humor ale lepiej to pierwsze
i co z tymi moimi propozycjami wygladu forum? ;>

edit
mam jeszcze 2 propozycje:
1. zeby na jednej stronie tematu miescilo sie wiecej niz 20 postow na innych forach typu pclab jest 100 postow na jednej stronie i to jest bardzo wygodne nie trzeba co chwile zmieniac strony jak jest obszerny temat
2. zwiekszyc rangowanie zauwazylem ze co 10 postow jest nowa ranga mozna walnac tak 0/10/50/100/500/1000
pozdro
  • 0
Athlon x2 4600 @ 3100Mhz Abit KN9 GeForce 7900gs galaxy Kingston 2x1gb /667 Samsung 250gb Asus BLT1814 CollerMaster elite 330 Amacrox 400W Benq FP93GP Logitech Z-3e Logitech UltraX Media Creative Fatal1ty 2020 QcK mini Asmax AR904U

#18 Rocky

Rocky
  • Użytkownicy
  • 38 postów

Napisano 06 maj 2007 - 21:30

hyde park i humor to dwa rozne tematy
a dziale humor nie bedzie tematu pokaz swoj puplpit, lub pograjmy w skojarzenia bo to nie jest smieszne ;)
w hyde park mozna umieszczac humorystyczne teksty i tak dalej ale zrobi sie barłok dlatego jestem za bytem obu dzialow :)
co do 1 punktu honesta - jaki masz net? pewnie szybki!
kiedys dzialalem na 56kbsp/s - byla to tragedia, dzisiaj minimum to 128 na takim laczu ktore ma wiele osob strona na ktorej znajduje sie 100 postow napisanych przez uzytkownikow z ktorych 3/4 ma avatar - bedzie wczytywac sie straszzzzzzzzzzzzznie dlugo dlatego 20 postow na stronie jest optymalna iloscia :P
co do 2 postu to usunalbym w ogole rangowanie albo zwiekszyl ilosc postow na nastepna range poniewaz beda pojawiac sie ludzie ktorzy beda nabijac posty bez sensu majac na celu jak najwieksza range a przy okazji narobia porzadnego zamieszania
  • 0

#19 honest_sith

honest_sith
  • Użytkownicy
  • 82 postów

Napisano 06 maj 2007 - 21:35

a jak bedzie temat taki jak te skojarzenie to za jakis czas bedzie tak juz pewnie ponad 100 stron poz tym wszystkie takie bzdury jak te skojarzenia czy pokaz swoj pulpit moge isc do smietnika przeciez to sa tematu ktore nic nie wnosza
  • 0
Athlon x2 4600 @ 3100Mhz Abit KN9 GeForce 7900gs galaxy Kingston 2x1gb /667 Samsung 250gb Asus BLT1814 CollerMaster elite 330 Amacrox 400W Benq FP93GP Logitech Z-3e Logitech UltraX Media Creative Fatal1ty 2020 QcK mini Asmax AR904U

#20 MalcolmX

MalcolmX
  • Użytkownicy
  • 66 postów

Napisano 06 maj 2007 - 21:38

Ilość wyświetlanych postów można samemu sobie ustalić klikając w: Dołączona grafika
na stronie głównej ; )
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych