Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak założyć Sklep Internetowy??


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
37 odpowiedzi w tym temacie

#1 Frodek

Frodek
  • Użytkownicy
  • 13 postów

Napisano 26 styczeń 2012 - 13:58

Jak założyć Sklep internetowy?? Czy można zrobić to samemu? Czy lepiej może zlecić wykonanie i administracje jakiejś firmie. Co radzicie ?
  • 0


#2 Frodek

Frodek
  • Użytkownicy
  • 13 postów

Napisano 27 styczeń 2012 - 08:31

Bardzo proszę was o pomoc, chcę zacząc jakąś działalność, ale jestem w tym całkowicie zielony
  • 0

#3 Duath

Duath
  • Redaktorzy
  • 2117 postów
  • Lokalizacja404

Napisano 27 styczeń 2012 - 11:07

Musisz mieć własną działalność gospodarczą (to raczej oczywiste). Następnie obowiązkowe jest zapoznanie się ze wszystkimi aktami prawnymi dotyczącymi własnej działalności jak i tej prowadzonej przez internet. Jeśli Twój sklep ma być porządny, to lepiej zlecić wykonanie pewnym firmom specjalizującym się w robieniu serwisów WWW (muszą uwzględnić wszystkie punkty bezpieczeństwa - szyfrowanie transmisji itp). Najlepiej, jakby ta firma doradziła Ci lub zaproponowała swój hosting. Jak już to wszystko jest, to nie pozostaje nic innego jak przez panel administracyjny dodawać/usuwać listy produktów czy też kategorii.

Znajdziesz też gotowe skrypty sklepów internetowych, jednak, by je dopasować do swoich potrzeb również potrzebujesz jakiejś wiedzy z poziomu PHP, SQL czy innych języków programowania.
  • 0

Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
 

Duath


#4 Frodek

Frodek
  • Użytkownicy
  • 13 postów

Napisano 27 styczeń 2012 - 12:45

NIestety wiedzy z programowania nie posiadam żadnej :/ pod względem prawnym wszystko już ogarniam, chodzi mi tylko o samo wykonanie sklepu. Czyli moje zdolności informatyczne w pełni wystarczą do obsługi tego "panelu informacyjnego" ? Ile może wynosić koszt takiego sklepu ?
  • 0