Strona 1 z 1
różnica dźwięku w laptopach
Napisano 03 styczeń 2012 - 21:40
witam:) zamierzam kupić nowy laptop ale nie znam się na komputerach zbyt dobrze.. i chciałabym się dowiedzieć na co zwracać uwagę wybierając nowy komputer aby dźwięk w nim był taki sam jak w starym. pewnie na kartę dźwiękową ale jakie parametry dokładnie? słucham bardzo często muzyki i bardzo zalezy mi na tym żeby wszystko brzmiało tak samo jak na starym kompie;)
Napisano 03 styczeń 2012 - 21:58
Podaj kwotę przeznaczoną na zakup.
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.
Napisano 03 styczeń 2012 - 23:27
Jeśli zależy Ci na dobrym dźwięku, zmniejsz ilość pieniędzy przeznaczoną na laptopa. Zaoszczędzone pieniądze przeznacz na zewnętrzny przetwornik cyfrowo-analogowy. Polecany jest Audinst, możesz go ustrzelić za mniej niż 500 na allegro.pl. Ale trzeba czekać na okazję, teraz są po 599 zł. Inne wyjście, to oczywiście jakaś karta dźwiękowa, Sound Blastera albo Asusa. Przykładowa karta Creative masz tu.
AMD Phenom II 940
4 GB DDR2 800 MHz
Sapphire Radeon HD 6850 Vapor
Nox Urano 600W
4 GB DDR2 800 MHz
Nox Urano 600W
Napisano 04 styczeń 2012 - 15:16
hmm a nie obędzie się bez tej dodatkowej karty? bo obecnie mam laptopa który ma ok. 6 lat i bardzo dobrze wszystko brzmi więc myślę że dziś jeszcze łatwiej byłoby znaleźć coś równie porządnego;) aha, chodzi mi o słuchanie muzyki na sluchawkach bo z glosnika to nigdy nie korzystam;)
Napisano 04 styczeń 2012 - 18:50
Zobacz, może któryś lapek ma wbudowanego soundblastera. Nawet jeśli nie ma takich w sprzedaży, to nie musisz od razu kupować. Ale u mnie na blaszaku jest różnica pomiędzy kartą wbudowaną w płytę główną, a Sound Blasterem Audigy. Ta druga nie ma tak szorstkiego dźwięku. I do tego gra czyściej. Bez rewelacji, ale przyjemniej się słucha.
AMD Phenom II 940
4 GB DDR2 800 MHz
Nox Urano 600W
4 GB DDR2 800 MHz
Nox Urano 600W
Napisano 06 styczeń 2012 - 00:21