Skocz do zawartości


Zdjęcie

Tuner Tv leadek winfast 2000xp expert


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 labamba

labamba
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 16 wrzesień 2011 - 17:09

Witam. Mam pewien problem z tunerem telewizyjnym. Zainstalowałam program WinFast i wszystkie sterowniki z płytki dołączonej do tunera. Odpaliłam komputer i wszystko działało pięknie, ładnie. Dzień później przestawiałam stację komputera w inne miejsce przy czym musiałam odłączać i ponownie podłączać kabelki. Myślę, że zrobiłam to dobrze. Ale już od tej pory kiedy uruchamiam komputer i włączam Winfast pojawia mi się komunikat : CANNOT FIND ANY VIDEO CAPTURE DEVICE. Nie wiem co się stało. Próbowałąm podłączyć kabelki jeszcze raz żeby sprawdzić czy dobrsze wszystko zostało podłączone i dalej wyświetlał się ten komunikat. Sprawdzałam w managerze urządzeń i nie ma tam żadnego żółtego wykrzyknika co by pokazywało, że nie ma jakieoś sterownika...
Nie znam się na tym, a więc bardzo proszę o pomoc
  • 0


#2 Duath

Duath
  • Redaktorzy
  • 2117 postów
  • Lokalizacja404

Napisano 16 wrzesień 2011 - 17:53

Tuner na USB? W programie nie trzeba wskazywać gdzie znajduje się tuner? Albo może przeprowadzić wykrywanie jeszcze raz?
  • 0

Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
 

Duath


#3 labamba

labamba
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 17 wrzesień 2011 - 07:52

Tuner na USB? W programie nie trzeba wskazywać gdzie znajduje się tuner? Albo może przeprowadzić wykrywanie jeszcze raz?



Nie, nie to nie jest na usb. Do tej pory po zainstalowaniu od razu można było oglądać, a teraz pokazuje się ten komunikać.
A co do tego wykrywania to jak to mogę zrobić ?
  • 0

#4 Duath

Duath
  • Redaktorzy
  • 2117 postów
  • Lokalizacja404

Napisano 17 wrzesień 2011 - 08:31