Jump to content


Photo

Zawieszający się net


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 pavlo94

pavlo94
  • Użytkownicy
  • 4 posts

Posted 08 May 2011 - 21:32

To mój 1. temat na forum, więc chciałem na początek wszystkich powitać - witam wszystkich!!

Do rzeczy :) ...
Mam internet osiedlowy z Neostrady.
W domu mam jeden router. Kabel główny oczywiście idzie do niego, ja mam komp na kablu (stacjonarny) , no i oczywiście laptopy bezprzewodowo chodzą.
Wszystko pięknie, gdyby nie to, że od pewnego czasu internet się zwyczajnie zawiesza.
Na początku występowało to tylko w grach online, np. grając przez sieć w StarCraft'a II, rozłączało także ze Skype'a w tym samym czasie.
Czekałem minutę, aż wywali mnie z gry i wszystko wracało do normy.
Teraz natomiast jest jeszcze gorzej, gdyż zaczęło mi się zawieszać nawet podczas przeglądania stron.
Wchodząc na Youtube'a zacina się na chwilę, przez co filmik się nie ładuje, później znów działa i tak w kółko.
Na wszystkich stronach tak jest i przez jakiś czas nie mogę niczego otworzyć, chwila przerwy (różnie czasowo) i co jakiś czas znów to samo.

To tyle w opisie problemu. Próbowałem już kilka rzeczy zmienić, starałem się, ale już mi brak cierpliwości.
Na koniec dodam, że system to Windows 7, router zaś D - Link DI524.

Proszę o pomoc, z góry dzięki wszystkim.
  • 0


#2 user

user
  • Użytkownicy
  • 73 posts

Posted 11 May 2011 - 19:02

Próbowałeś wymienić router ?
  • 0

#3 pavlo94

pavlo94
  • Użytkownicy
  • 4 posts

Posted 12 May 2011 - 18:51

No owszem zrobię tak, ale tylko wtedy, gdy już naprawdę nie będzie wyjścia. Poza tym już przymierzałem się, aby jakiś gigabitowy mieć.
Coś niewiele odpowiedzi w moim temacie :).
  • 0

#4 dmowski1

dmowski1
  • Użytkownicy
  • 47 posts

Posted 14 May 2011 - 12:53

Generalnie źródłem wszelkich problemów z internetem jest sam system, który jest zaśmiecony i zawirusowany. Dlatego w pierwszej kolejności wykonaj czynności przeciwne do tych opissanych przeze mnie.
  • 0

#5 pavlo94

pavlo94
  • Użytkownicy
  • 4 posts

Posted 18 May 2011 - 14:24

Czy naprawdę nie ma czegoś delikatniejszego? Myślałem, że dostanę inteligentniejsze odpowiedzi, spodziewałem się tego po tym forum, ale widać, że ani nie ma odpowiedzi ani nie są one świetne. Sam na to wpadłem, ale chcę zrobić coś nie ruszając systemu itd.
  • 0

#6 Robo

Robo
  • Użytkownicy
  • 221 posts

Posted 18 May 2011 - 15:25

Jak chcesz inteligetne to masz! xD

Zrobił bym to samo co napisał dmowski czyli skan.

Jezeli to mozliwe to zaktualizuj firmware.

Hard restart od nowa skonfiguruj ruter.

Ruter jest juz nie najnowszy jest przecietny a nowy to koszt 60zł wiec równiez radził bym nowy zakupic.

Jezeli masz kogos kto mógł by ci pozyczyc ruter to w tedy był bys pewny co jest nie tak.

Równiez mozesz miec zjeb... synchronizacje łacza jakie masz łacze??

Dzwoniłes do dostawcy czy czasami porty nie masz zablokowane lub uszkodzone ja raz tak miałem ale to akurat nic nie pomogło bo spadało mi łacze.

Na osiedlowej neostradzie nie ma adsl?? Bo widze ze masz tylko wejscie rj45 a nie rj 11.
  • 0
Sygnatura edytowana. Nie prosimy użytkowników o wręczanie plusów. Jeżeli uznają to za stosowne, sami je dadzą.

#7 boleo1

boleo1
  • Użytkownicy
  • 35 posts

Posted 21 May 2011 - 19:50

Generalnie system optymalizowałeś?
  • 0

Pozdrawiam, Bolek

http://bestbar.com.pl


#8 pavlo94

pavlo94
  • Użytkownicy
  • 4 posts

Posted 09 June 2011 - 15:24

Już trochę czasu od ostatniego postu minęło, wszystko działa poprawnie od długiego czasu, więc można zamknąć. Dzięki za odpowiedzi, niestety problem się rozwiązał sam, więc pewnie było to gdzieś wyżej, a nie mój komputer był winny, albo router.

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA


  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users