Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z aplikacją Nero Vision 5 podprogramiku Nero 8.3.6.0


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 SHINGO

SHINGO
  • Użytkownicy
  • 176 postów

Napisano 08 wrzesień 2008 - 01:47

Witam mam problem z aplikacją Nero Vision 5 podczas pracy na tym oprogramowaniu przy montażu filmów często mi się program wiesza lub wyłancza całkowicie.Aby móc znów cokolwiek zrobić na komputerze nie pozostaje mi nic innego jak restart kompa.Wyskakuje informacja o błędzie i chyba że nie mam zainstalowanego pakietu który przesyłam w pliku fotkę a okazuje się że po sprawdzeniu mam w systemie to zainstalowane i nawet ku memu zdziwieniu chyba dwa razy.Liczę na pomoc z waszej strony jak można ten irytujący mnie tak baaardzo problem rozwiązać i pozdrawiam.

Załączone pliki


  • 0
System operacyjny:
Windows 10 Pro (1607) 64bit
Płyta główna:
Asus 990FX R3.0 Sabertooth Motherboard
Procesor:
AMD FX 8320 Black Edition
Chłodzenie do procka:
Mugen Max SCMGD-1000
Dysk twardy:
Samsung 850 Pro (SSD 512 GB)
Karta graficzna:
Asus GTX 960 Strix 2 GB DDR5
Kości ram:
G.Skill DDR3 2133 MHz 4x8 GB
Nagrywarka Blu Ray :
Pioneer BDR-S09XLT
Zasilacz:
Chieftec: CFT-850G-DF
Karta przechwytująca:
Colossus 2 (model 1581) firmy: Hauppauge



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych