Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kupno nowego komputera - zestaw komputerowy.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dayer

Dayer
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 06 lipiec 2010 - 15:13

Witam.
Zamierzam złożyć sprzęt i chodzi mi o Waszą pomoc czy takie podzespoły komputerowe będą ze sobą dobrze pracowały (jeśli macie jakieś propozycje na zmianę jakiegoś podzespołu nie dużym kosztem chętnie wysłucham, nie znam się dobrze na sprzęcie wybierałem ten sprzęt z rożnych stron internetowych) oraz mam do Was prośbę o dobranie wentylatora do tych podzespołów (na koszt tego komputera mogę przeznaczyć ok. 2000zł).

Płyta główna:
Asus M4A785TD-V EVO/U3S6 /AMD 785G, DDR3/ [M4A785TD-V EVO/U3S6]
lub
Asus M4A87TD EVO /AMD 870GX/ [M4A87TD EVO]

Procesor:
AMD Athlon II X4 630
lub
AMD Athlon II X4 635

Pamięć:
Kingston 4 GB HyperX (2x2GB) 1600MHz
lub
Kingston 4 GB HyperX (2x2GB) 2000MHz

Twardy dysk:
Western Digital WD7500AADS
lub
Western Digital WD8000AARS

Karta graficzna:
Twintech TT-GTS250-1GD3E-HDMI-XT
lub
Asus EAH4870/HTDI/1G

Napęd optyczny:
LG GH20NS10

Edit:

Komputer ma mi szczególnie służyć do servera który będę na nim stawiał wiec musi być szybki zapis, odczyt, itd. Ale tez by dobrze sprawował się w grach, filmach, programowaniu oraz internecie (przeglądanie stron).
Dziękuje serdecznie za wszelka pomoc.

Za wszelka pomoc serdecznie dziękuje.
  • 0


#2 SuperElektro

SuperElektro
  • Użytkownicy
  • 28 postów

Napisano 14 lipiec 2010 - 22:47

A może lepszym rozwiązaniem będzie zakup gotowego zestawu ze sklepu internetowego? W tym który przedstawiłeś brakuje mi dobrego zasilacza oraz karty graficznej. Cała reszta jest w porządku.
  • 0
www.SuperElektro.pl- RTV, AGD, Elektronika

#3 aim92

aim92
  • Użytkownicy
  • 1502 postów

Napisano 15 lipiec 2010 - 08:19

W gotowcach przeważnie jest tak, że w większości posiadają tani nie markowy zasilacz.
  • 0

#4 WingMan

WingMan
  • Użytkownicy
  • 20 postów

Napisano 15 lipiec 2010 - 08:44