Forum PCFoster.pl: Połączenie komputera z człowiekiem - Forum PCFoster.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Połączenie komputera z człowiekiem

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Przemek18 

• Grupa: Użytkownicy
  • Postów 14

Napisano 01 kwiecień 2010 - 23:02

Witam. Chciał bym podzielić się swoja teoria na temat połączenia komputera z człowiekiem. Wiem nie jest to dopracowane ponieważ nie jestem informatykiem tylko kreatywnym myślicielem ;D.

Wiec, komputer jest największym i najwspanialszym wynalazkiem ludzkości. Jest drogim człowiekiem, chodź nie do końca wykształconym. Według mnie w przyszłości będzie on zastępował oczy ślepym, uszy głuchym i nogi niepełnosprawnym. Mozna tak ze zastosować go na wiele rożnych sposobów ale zanim do tego dojdziemy potrzebny jest krok w postaci połączenia się człowieka z komputerem. Wiec według mojej teorii wystarczy zbadać procesy zachodzące w ludzkim mózgu a przede wszystkim sygnały nerwowe. Komputer działa na podstawie mózgu siec połączeń wysyła odpowiednie sygnały elektryczne przekazujące informacje do rożnych urządzeń. Wiec po zbadaniu sygnałów w mózgu można by było wszczepić jakich chip (czy coś) który wytworzył by połączenie z neuronami i wysłał by sygnał do hełmu podłączonego do komputera w którym znajdowało by się urządzenie podobne do tego w mózgu które łączyło by całość i wtedy można by było poruszyć myszka za pomocą woli i pisać za pomocą klawiatury ekranowej.

Takie coś dręczy mnie od kilku lat. Co o tym sadzicie, możliwe jest to do zrobienia z dzisiejszym poziomem technologi? Chodzi mi o opinie ze strony informatycznej.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Michal 

• Michal
  • Grupa: Administratorzy
  • Postów 1386
  • LokalizacjaRybnik

Napisano 02 kwiecień 2010 - 06:12

Pierwsze co przyszło mi do głowy to koleś który idzie, z boku wystają mu kable a pod pachą trzyma laptopa ;D

Przemek18, planujesz jakieś dalsze działania w tym kierunku??