Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak dobrze wynająć biuro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 tert

tert
  • Użytkownicy
  • 319 postów

Napisano 09 grudzień 2019 - 07:38

Przymierzam się w najbliższym czasie do wynajęcie mojego pierwszego biura.

 

Czym kierować się przy wynajmie? 

 

Jak dobrze wynająć lokal? 


  • 0


#2 irk39

irk39
  • Użytkownicy
  • 310 postów

Napisano 09 grudzień 2019 - 09:43

Elementy które sa na pewno ważne i na które warto zwracać uwagę to

lokalizacja biura - nie musi być to na pewno samo centrum ale dobrze jesli dojazd nie będzie stanowił problemu

standard biura

dodatkowe udogodnienia

cena wynajmu

dodatkowe opłaty takie jak czynsz i woda

 

https://glos24.pl/gl...dpisaniem-umowy -  zobacz tutaj . Na stronie jest opisane na co warto zwrócić uwagę przed podpisaniem umowy za wynajem. 


  • 0

#3 Adamila021

Adamila021
  • Użytkownicy
  • 116 postów

Napisano 20 lipiec 2021 - 11:34

Niby najlepsza lokalizacja to centrum, no ale według mnie nie. Pomyślcie może o czymś na obrzeżach miasta, tak będziecie mogli omijać korki, więc i przyjemniej dojeżdżać do pracy, nie powinno też być problemu z miejscami parkingowymi, a takie rzeczy są bardzo ważne. Jak już będziecie mieli swoje biura to ważną kwestią jest odpowiednie jego urządzenie. Tu na stronie https://mikomaxsmart...kt/hush-meet-l/ można znaleźć wiele ciekawych rozwiązań dla przestrzeni firmowych.


  • 0

#4 mare

mare
  • Użytkownicy
  • 168 postów

Napisano 22 listopad 2021 - 17:44

Patrz na wyposażenie lokalu, a jeśli nie ma w nim wyposażenia, na przykład szaf na dokumenty to przyjrzyj się może ofercie mebli metalowych MELMET https://melmet.com.p...e-na-dokumenty/ Uważam, że z ofert jakie widziałam ich jest najlepsza, zarówno pod kątem jakości, wytrzymałości, jak i ceny. 


  • 0

#5 wolski

wolski
  • Użytkownicy
  • 1026 postów

Napisano 20 grudzień 2021 - 18:51

Akurat ja nie wynajmuję biura ale zdecydowałem się na to, aby mieć własne i udało mi się ten plan zrealizować. Na pewno dość istotną sprawą jest to aby również wiedzieć w jaki sposób dobrze nasze biuro umeblować. Zdecydowanie ja chciałbym każdemu polecić meble biurowe poznan ponieważ wiem, że dobre i ergonomiczne meble to jest podstawa.


  • 0

#6 moni.ka14

moni.ka14
  • Użytkownicy
  • 15 postów

Napisano 14 marzec 2022 - 10:22

Hej, świetnym rozwiązanie jest skorzystanie z usług ekspertów. Na stronie https://biura.online/ możliwe jest znalezienie powierzchni biurowych a nawet kalkulacja kosztów najmu. Myślę, że to świetne rozwiązanie 


  • 0

#7 delikso

delikso
  • Użytkownicy
  • 26 postów

Napisano 05 październik 2022 - 14:37

Cześć, dzięki za wszystkie rekomendacje. To moje pierwsze biuro w Krakowie i zależy mi aby wybrane sofy Kraków pochodziły z najlepszej półki.


  • 0

#8 czary

czary
  • Użytkownicy
  • 64 postów

Napisano 24 marzec 2023 - 16:44

Wirtualne biura w Warszawie są dostępne w różnych wariantach, dzięki czemu każdy przedsiębiorca może znaleźć opcję dopasowaną do swoich potrzeb. W ofercie biur wirtualnych można znaleźć m.in. pakiety z pełną obsługą sekretarską oraz usługi reprezentacyjne. Czytałam o tym dzisiaj http://www.e-konfere...-wiedziec/3090/. Niestety nijak u mnie z praktyką, nie wiem, czy to się faktycznie kalkuluje, czy możecie mi napisać, ile udało się Wam zaoszczędzić?


  • 0

#9 Afidoa

Afidoa
  • Użytkownicy
  • 232 postów

Napisano 29 kwiecień 2023 - 20:16

Inwestując w modułowe kontenery biurowe zyskaliśmy potrzebną nam przestrzeń. Skorzystaliśmy z oferty https://algeco.pl/rozwiazania/biura . Aby jednak kompleksowo podejść do zagadnienia biur modułowych, polecam także dodatkowo usługę Serwis 360º. W jej ramach zajmą się za Ciebie wyposażeniem biura modułowego, wszelkimi zabezpieczeniami oraz instalacjami, a także zaproponują ekologiczne rozwiązania oraz pakiet bezpieczeństwa.


  • 0

#10 mare

mare
  • Użytkownicy
  • 168 postów

Napisano 05 październik 2023 - 20:31

Coraz częściej myślę, aby w końcu skorzystać z takiej oferty wirtualnych biur. Ostatecznie wirtualny adres kosztuje mniej niż adres lokalu stacjonarnego, co do mnie bezapelacyjnie przemawia. Sprawdźcie, proszę tutaj https://wirtualnebiurowarszawa.info/ i dajcie znać, co o tym sądzicie? Czy to faktycznie tak duży prestiż, jak o tym mówią?


  • 0

#11 Dariusz676

Dariusz676
  • Użytkownicy
  • 91 postów

Napisano 21 marzec 2024 - 14:38

A to może w takim razie warto na początku zastanowić się nad taką opcją jak możliwość wynajęcia biura na godziny? Twoje Wirtualne Biuro oferuje kompleksowe usługi biurowe dostosowane do różnorodnych potrzeb o czym będziecie mogli dowiedzieć się więcej na https://twojewirtual...iuro-na-godziny Elastyczne godziny pracy, pełne wsparcie administracyjne i dogodna lokalizacja to tylko niektóre z zalet takiego rozwiązania. Tym bardziej, jeśli i tak w większości czasu pracujecie zdalnie z domu. 


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych