Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak dobrze wynająć biuro


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 tert

tert
  • Użytkownicy
  • 258 postów

Napisano 09 grudzień 2019 - 07:38

Przymierzam się w najbliższym czasie do wynajęcie mojego pierwszego biura.

 

Czym kierować się przy wynajmie? 

 

Jak dobrze wynająć lokal? 


  • 0


#2 irk39

irk39
  • Użytkownicy
  • 250 postów

Napisano 09 grudzień 2019 - 09:43

Elementy które sa na pewno ważne i na które warto zwracać uwagę to

lokalizacja biura - nie musi być to na pewno samo centrum ale dobrze jesli dojazd nie będzie stanowił problemu

standard biura

dodatkowe udogodnienia

cena wynajmu

dodatkowe opłaty takie jak czynsz i woda

 

https://glos24.pl/gl...dpisaniem-umowy -  zobacz tutaj . Na stronie jest opisane na co warto zwrócić uwagę przed podpisaniem umowy za wynajem. 


  • 0

#3 Adamila021

Adamila021
  • Użytkownicy
  • 86 postów

Napisano 20 lipiec 2021 - 11:34

Niby najlepsza lokalizacja to centrum, no ale według mnie nie. Pomyślcie może o czymś na obrzeżach miasta, tak będziecie mogli omijać korki, więc i przyjemniej dojeżdżać do pracy, nie powinno też być problemu z miejscami parkingowymi, a takie rzeczy są bardzo ważne. Jak już będziecie mieli swoje biura to ważną kwestią jest odpowiednie jego urządzenie. Tu na stronie https://mikomaxsmart...kt/hush-meet-l/ można znaleźć wiele ciekawych rozwiązań dla przestrzeni firmowych.


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych