Skocz do zawartości


Zdjęcie

Shoper - nie dochodzą maile z potwierdzeniem zamówień i statusy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 tert

tert
  • Użytkownicy
  • 180 postów

Napisano 23 lipiec 2019 - 08:17

Shoper - generalnie fajny skrypt, ale mam problem z wysyłkami tych wszystkich powiadomień mailowych, których jest dużo - bo przy jednej interakcji, klient otrzymuje kilka maili: o zakupie, o statusie zamówienia, o płatności, o wysyłce towaru itd.

W sumie co najmniej kilka maili, razy określoną ilość klientow - robi się z tego kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt tys maili miesięcznie. Nie wiem, czy ta masowa skala czy inne czynniki - negatywnie wpływają na docieralność mali (które wpadają do spamu lub nie dochodzą), pogarsza to relacje z klientem. Jakieś pomysły?


  • 0


#2 irk39

irk39
  • Użytkownicy
  • 173 postów

Napisano 25 lipiec 2019 - 10:28

Cóż, przyczyn takiego stanu rzeczy może być co najmniej kilka. Trzeba by po kolei diagnozować kolejne elementy. Wśród tych najbardziej prawdopodobnych wymienić należy "spalone" adresy IP, które znajdują się na tych wszystkich czarnych listach, które wykorzystywane są przecież przez operatorów poczty. W najlepszym przypadku wpadają one do spamu, w najgorszym - nie dochodzą. Blokowanie wykonywane jest w sposób automatyczny. Co mozna zrobić? Wspomagać się SMTP od Gmail-a czy podobnych poczt - ale jest to działanie doraźne, bo z czasem i to rozwiazanie może zawieźć lub skorzystać z komercyjnych SMTP np od Freshmail (oni mają sztab ludzi który dba o to, aby wszystko dochodziło tak jak trzeba). Koszt za 25 tys maili to 100 zł.


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych