Skocz do zawartości


Zdjęcie

Artykuły biurowe


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 mpire

mpire
  • Użytkownicy
  • 338 postów

Napisano 27 listopad 2018 - 18:18

Jeśli założycie już firmę, to warto poszukać dobrego miejsca do zaopatrywania się w artykuły biurowe. Ta firma https://alibiuro.pl/pl/c/Bindownice/40 oferuje bardzo wiele asortymentu. Szeroka oferta poparta jest jakością tych produktów. Firma ma także doskonałe opinie wśród klientów i profesjonalnie podchodzić do realizacji każdego zlecenia. Dużym plusem są też niskie ceny. Polecam.


  • 0


#2 Kownan

Kownan
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 09 grudzień 2018 - 16:04

My ostatnio potrzebowaliśmy rolki termiczne i udało nam się je zakupić tutaj https://inkhouse.pl/...khouse,i43.html Bardzo szybko dotarły i w dobrej cenie. :)


  • 0

#3 isabela

isabela
  • Użytkownicy
  • 158 postów

Napisano 19 luty 2019 - 22:38

Najważniejszy artykuł biurowy to zdecydowanie pieczątki :D Dlatego od nich warto zacząć kompletowanie wyposażenia. Ja pieczątki firmowe do swojego biura zamawiałam z sieci. Trafiłam kiedyś na artykuł z https://stempleks.pl...winna-zawierac/ , dzięki któremu wiedziałam co powinny zawierać pieczątki i jakie wybrać :)


  • 0

#4 bojownik

bojownik
  • Użytkownicy
  • 30 postów

Napisano 12 kwiecień 2019 - 16:47

ja mysle ze po otwarciu firmy wazniejsze jest zagospodarowanie biura i wyposazenie w meble niz w pieczatki czy kartki :) Moja firma dziala od dwoch lat, meble zakupilem w firmie Galter http://galter.pl/ bo maja najlepsza jakosc w niskich cenach. Czas minal, meble w czestym uzyciu a stan dalej jak nowy wiec byla to dobra inwestycja


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych