Skocz do zawartości


Zdjęcie

Powrót na siłownie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 tert

tert
  • Użytkownicy
  • 114 postów

Napisano 27 marzec 2018 - 08:01

Kiedyś sporo czasu spędzałem na tym forum jak i na siłowni. Niestety w pewnym momencie zrezygnowałem z treningów :( Postanowiłem jednak wrócić do wszystkiego i zacząć wszystko od nowa. 
 
Tak więc wraz z nowym rokiem chce powrócić do treningów. Zaczynam już w poniedziałek. Bardziej od rozgrzewki i rozruszania się niż treningu. W drugim tyg chce już zacząć normalny trening. Problem w tym że nie wiem jak do tego się zabrać. Jaki trening robić? Ile razy w tyg ćwiczyć? Jakie ćwiczenia? ile powtórzeń? serii? Jakieś odżywki? Wiem jedno: dieta, dieta i jeszcze raz dieta!!!

  • 0


#2 irk39

irk39
  • Użytkownicy
  • 103 postów

Napisano 27 marzec 2018 - 08:53

No cóż. Jakąś wiedzę już masz skoro już trenowałeś. Na forum jest bardzo wiele tematów o tym jaki powinien być trening dla początkujących. Proponowałbym wczytać się w niektóre z nich. Na początku nie forsuj się i nie decyduj się na ćwiczenia ponad swoje mozliwości. Zaczynaj powoli, potem wprowadzaj nowe aktywności: http://www.fitnessst...wie-jak-zaczac/ Będzie ok. Jak już się wkręcisz.


  • 0

#3 WalterWhite

WalterWhite
  • Użytkownicy
  • 16 postów

Napisano 13 kwiecień 2018 - 08:40

Trudno odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania, ponieważ sporo zależy od Twojej aktualnej wagi, wzrostu oraz formy. Każdy organizm jest inny, więc plan treningowy powinien być ułożony pod Ciebie. Co do diety, to może rozważ stosowanie cateringu dietetycznego, ponieważ istnieje opcja diety sportowej, dzięki której nie musisz martwić się codziennym przygotowywaniem posiłków. Taki catering oferuje między innymi WygodnaDieta, więc jak najbardziej polecam przynajmniej wypróbować. Nie da się ukryć, że w przypadku budowania tkanki mięśniowej dieta może mieć największe znaczenie.

 

=D


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych