Skocz do zawartości


Zdjęcie

SSL - czy warto?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 kriczu

kriczu
  • Użytkownicy
  • 95 postów

Napisano 07 październik 2016 - 15:12

Mam możliwośc skorzystania za darmo do konta z certyfikatu SSL.

Czy ma to sens? To nie jest sklep, tylko normalny serwis.

Czy może to przynieść korzyści? Czy raczej wprost przeciwnie?


  • 0


#2 huberto33

huberto33
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 06 luty 2017 - 14:02

Google co raz bardziej naciska na zainicjowanie certyfikatu SSL na swojej stronie Internetowej, tak więc patrząc z perspektywy czasu wydaje mi się, że jest sens wprowadzenia tego. Im wcześniej to zrobimy tym lepiej, obędzie się bez późniejszych zamieszań z spadkiem pozycji wywołanym zmianą przedrostka naszej strony.


  • 0

#3 22studio

22studio
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 22 luty 2017 - 20:35

Warto ze wzgledu na SEO jesli chodzi o strony non ecommerce, a w sklepach jest niezbedne choc czesc ludzi rezygnuje jesli platnosc jest dokonywana na innej stronie np paypal. Duzo firm hostingowych daje obecnie darmowe certyfikaty SSL z letsencrypt.org.


  • 0

#4 Syrkot

Syrkot
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 04 maj 2017 - 10:22

Ja teraz robiłem integracje z Allegro z firmą : http://www.platforma...acja-z-allegro/ i też myślałem nad skorzystaniem z certyfikatu SSL ale kurde nie chce się mieszać w ich politykę bo wiadomo jak już się korzysta z firmy to oni wiedzą lepiej jak to ma wgl działać i warto jednak zważać na takie różne rzeczy. Bo na moje to nie zawsze przyniesie korzyści. 


  • 0

#5 ~janusz

~janusz
  • Użytkownicy
  • 238 postów

Napisano 04 maj 2017 - 21:35

Zamiast wypisywać takie głupoty (jak ta powyżej) lepiej w ogóle zapoznajcie się z protokołami sieciowymi oraz zagadnieniami ich szyfrowania, do którego SSL służy w pierwszej kolejności:

https://pl.wikipedia..._Layer_Security

To, że jakaś firma nie umie sobie poradzić z obsługą SSL (zwłaszcza wykonując integracje, które przepuszczają przez sieć dane osobowe) w swoich rozwiązaniach nie oznacza, że nie należy z tego korzystać.


  • 0

#6 kastan

kastan
  • Użytkownicy
  • 91 postów

Napisano 08 maj 2017 - 15:07

Z czasem wszystkie strony będą miały SSL, więc moim zdaniem, to za bardzo nie ma się nad czym zastanawiać.

Zainwestuj. Nie twierdzę, że to będzie miało jakiś pozytywny wpływ na Goole, ale z czasem na pewno zadziała to korzyść.

Popatrz nawet po serwisach w sieci. 


  • 0

#7 Grande

Grande
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 15 sierpień 2017 - 20:41

SSL możesz teraz testować za darmo na beta.home.pl (promocja trwa chyba do końca roku)


  • 0

#8 kastan

kastan
  • Użytkownicy
  • 91 postów

Napisano 07 wrzesień 2017 - 14:56

W Hekko masz to za darmo do hostingu. Nie do końca roku - od dawna to dają do wybranych pakietów.

Ostatnim razem przy przedłużaniu usługi też dostałem kod, który pozwalał mi za darmo kupić ceryfikat. 


  • 0

#9 Grande

Grande
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 10 wrzesień 2017 - 20:12

Kastan, możemy się licytować ale prawda jest taka, że większość dostawców hostingu daje swoim klientom możliwość testowania za darmo w pierwszym okresie czasu albo ma jakieś promocje na darmowe usługi dodatkowe. Home.pl ma teraz konkurs bo uruchomił/poprawił swoje usługi. Możesz je testować i jak znajdziesz błędy to wygrywasz pieniądze do wykorzystania w home.pl albo hosting biznes na 2 lata. Polecam sprawdzenie -> https://beta.home.pl 

 

Oczywiście konkurencji pewnie też będą mieć ciekawe oferty, promocje, więc ja się na argumenty bić nie będę. po prostu tutaj zostawię info o konkursie i promocji. 


  • 0

#10 netbomb.pl

netbomb.pl
  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisano 11 wrzesień 2017 - 14:03

Używanie certyfikatów SSL to już norma i coraz więcej stron się na to decyduje. Wszystko oczywiście za sprawą Google, które delikatnie naciska na to, by coraz więcej stron miało certyfikaty. Dodam tylko, że u nas  (https://www.netbomb.pl) każdy klient może za darmo korzystać z certyfikatów SSL. W wygodny sposób uruchamia je w swoim panelu administracyjnym. 

 

 

 

 

 

 


  • 0

#11 Grande

Grande
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 17 wrzesień 2017 - 20:52

Używanie certyfikatów SSL to już norma i coraz więcej stron się na to decyduje. Wszystko oczywiście za sprawą Google, które delikatnie naciska na to, by coraz więcej stron miało certyfikaty. Dodam tylko, że u nas  (https://www.netbomb.pl) każdy klient może za darmo korzystać z certyfikatów SSL. W wygodny sposób uruchamia je w swoim panelu administracyjnym. 

 

Nie tylko u Was można mieć certyfikat za darmo. Większość dostawców już to oferuje, lub oferuje w przystępnym, symbolicznych kwotach. Moim zdaniem nie cena decyduje o tym, czy klient zdecyduje się na dany hosting. Jest szereg różnych zmiennych ale ważne jest to by mieć swoje usługi (kilka) w jednym miejscu. nic bardziej nie wkurza niż latanie po panelach i integracja tego ze sobą. Mam na myśli głownie laików.


  • 0

#12 netbomb.pl

netbomb.pl
  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisano 27 wrzesień 2017 - 11:09

Nie tylko u Was można mieć certyfikat za darmo. Większość dostawców już to oferuje, lub oferuje w przystępnym, symbolicznych kwotach. Moim zdaniem nie cena decyduje o tym, czy klient zdecyduje się na dany hosting. Jest szereg różnych zmiennych ale ważne jest to by mieć swoje usługi (kilka) w jednym miejscu. nic bardziej nie wkurza niż latanie po panelach i integracja tego ze sobą. Mam na myśli głownie laików.

 

Naszym hostingiem zarządza się przy użyciu panelu DirectAdmin. Jest to bardzo prosty i intuicyjny panel, z którym użytkownicy doskonale sobie radzą. Dzięki temu wszystko jest w jednym miejscu. Dodatkowo w naszej bazie wiedzy (FAQ) jest sporo przykładów, dzięki którym można dowiedzieć się jak skonfigurować lub uruchomić daną usługę. No i oczywiście jest też wsparcie techniczne, na które nasi klienci zawsze mogą liczyć. 


  • 0

#13 Grande

Grande
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 27 wrzesień 2017 - 21:27

Naszym hostingiem zarządza się przy użyciu panelu DirectAdmin. Jest to bardzo prosty i intuicyjny panel, z którym użytkownicy doskonale sobie radzą. Dzięki temu wszystko jest w jednym miejscu. Dodatkowo w naszej bazie wiedzy (FAQ) jest sporo przykładów, dzięki którym można dowiedzieć się jak skonfigurować lub uruchomić daną usługę. No i oczywiście jest też wsparcie techniczne, na które nasi klienci zawsze mogą liczyć. 

 

Czyli macie dokładnie to co większość konkurencji  :what:


  • 0

#14 netbomb.pl

netbomb.pl
  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisano 28 wrzesień 2017 - 09:01

Czyli macie dokładnie to co większość konkurencji  :what:

 

Diabeł tkwi jednak w szczegółach. Support, według naszych klientów, mamy lepszy niż największe firmy hostingowe w kraju. Z prostej przyczyny, traktujemy klientów indywidualnie i staramy się rozwiązać każdy ich problem związany z funkcjonowaniem usługi. Bardziej zależy nam na klientach niż większym firmom, dla których są oni tylko liczbami w zestawieniach kwartalnych czy rocznych ;-) 


  • 0

#15 Grande

Grande
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 30 wrzesień 2017 - 19:29

Diabeł tkwi jednak w szczegółach. Support, według naszych klientów, mamy lepszy niż największe firmy hostingowe w kraju. Z prostej przyczyny, traktujemy klientów indywidualnie i staramy się rozwiązać każdy ich problem związany z funkcjonowaniem usługi. Bardziej zależy nam na klientach niż większym firmom, dla których są oni tylko liczbami w zestawieniach kwartalnych czy rocznych ;-) 

 

Przepraszam ale skąd możesz wiedzieć jakie podejście mają w dużych firmach? I jak sądzisz? Jak doszliby do takich rozmiarów gdyby mieli gorsze podejście do klienta. To strasznie słabe co piszesz... Nie wspominając że to taki oblataty frazes...


  • 0

#16 netbomb.pl

netbomb.pl
  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisano 01 październik 2017 - 07:15

Przepraszam ale skąd możesz wiedzieć jakie podejście mają w dużych firmach? I jak sądzisz? Jak doszliby do takich rozmiarów gdyby mieli gorsze podejście do klienta. To strasznie słabe co piszesz... Nie wspominając że to taki oblataty frazes...

 

Opieramy się na tym, co słyszymy od naszych klientów, którzy bardzo często wcześniej byli w większych firmach. Dodatkowo wystarczy poczytać komentarze na forach, grupach dyskusyjnych, na FB by zorientować się o ilości niezadowolonych klientów. Wiadomo, że przy dużej skali działalności trafiają się niezadowoleni klienci. Ale sposób w jaki czasem zostają potraktowani wskazuje po prostu na brak dobrej woli lub dziwne procedury. Oczywiście czasem są to nieuzasadnione pretensje, ale każdy pracujący bezpośrednio z klientem wie jak to wygląda i można odsiać ziarno od plew. Wszystko jest kwestią skali. 


  • 0

#17 Edek87

Edek87
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 04 październik 2017 - 14:54

Zdecydowanie warto zakupić certyfikat SSL, google zwraca aktualnie sporą uwagę na strony z aktywnym certyfikatem SSL. Mając np sklep internetowy daję to poczucie większego bezpieczeństwa dla potencjalnych klientów i wpływa to pozytywnie na wiarygodność sklepu internetowego .


  • 0

#18 Grande

Grande
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 05 październik 2017 - 20:33

Opieramy się na tym, co słyszymy od naszych klientów, którzy bardzo często wcześniej byli w większych firmach. Dodatkowo wystarczy poczytać komentarze na forach, grupach dyskusyjnych, na FB by zorientować się o ilości niezadowolonych klientów. Wiadomo, że przy dużej skali działalności trafiają się niezadowoleni klienci. Ale sposób w jaki czasem zostają potraktowani wskazuje po prostu na brak dobrej woli lub dziwne procedury. Oczywiście czasem są to nieuzasadnione pretensje, ale każdy pracujący bezpośrednio z klientem wie jak to wygląda i można odsiać ziarno od plew. Wszystko jest kwestią skali. 

Chyba nie najlepsze świadectwo sobie wystawiacie pisząc takie rzeczy. To mało profesjonalne. Opieracie swoje publiczne opinie na anonimowych komentarzach w sieci apropos największego gracza na rynku. To nie są merytoryczne argumenty a powielanie schematów. 


  • 0

#19 netbomb.pl

netbomb.pl
  • Użytkownicy
  • 8 postów

Napisano 05 październik 2017 - 22:08

Chyba nie najlepsze świadectwo sobie wystawiacie pisząc takie rzeczy. To mało profesjonalne. Opieracie swoje publiczne opinie na anonimowych komentarzach w sieci apropos największego gracza na rynku. To nie są merytoryczne argumenty a powielanie schematów. 

 

To trochę dziwne stwierdzenie, że swoje opnie opieramy wyłącznie na anonimowych komentarzach. Gdyż:

- nie wszystkie komentarze są anonimowe - vide facebook, profesjonalne fora branżowe itd., 
- nasi klienci, którzy dzielą się nami swoimi spostrzeżeniami, nie są dla nas anonimowi,

- niektórzy z naszych znajomych, a także współpracowników, mają przykre doświadczenia związane z największym graczem na rynku. 

 

Więc to wszystko wystarcza, aby wrobić sobie własne zdanie. Nigdzie też nie piszemy, że największy gracz na rynku nie maa żadnych zalet ,tylko same wady. Zacytuję ponownie stwierdzenie, z poprzedniego posta:

 

Wiadomo, że przy dużej skali działalności trafiają się niezadowoleni klienci. Ale sposób w jaki czasem zostają potraktowani wskazuje po prostu na brak dobrej woli lub dziwne procedury. Oczywiście czasem są to nieuzasadnione pretensje, ale każdy pracujący bezpośrednio z klientem wie jak to wygląda i można odsiać ziarno od plew. Wszystko jest kwestią skali. 

 

Jeszcze długo możemy się przerzucać argumentami, słowami itd. Nie róbmy jednak tego w tym temacie, gdyż jest on związany z certyfikatami SSL. Z naszej strony EOT. 


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych