Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem ze sterownikami ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 gyrlic

gyrlic
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 08 wrzesień 2016 - 15:39

Witam. 

Posiadam komputer Asus. Miał on wprowadzony system operacyjny windows 7, niestety mój brat zdrapał naklejkę z kluczem i kiedy trzeba było go oddać do naprawy informatyk wklepał nam jakąś tymczasówkę. Oczywiście brat nie znalazł klucza produktu i wprowadziliśmy tam windows viste (32). Stary system był usunięty. Moje pytanie brzmi : dlaczego komputer nie łączy się za pomocą kabla ethernet lub wi-fi ? Czy są potrzebne sterowniki ? Jeśli tak to jakie sterowniki ? Oraz jak je tam wprowadzić ?

 

Za błędy, jakieś sformułowania niczym z kosmosu, przepraszam :D Nie znam się na tym kompletnie :)

 

  


  • 0


#2 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 08 wrzesień 2016 - 21:13

Oczywiście, że są potrzebne sterowniki. Podaj konkretny model tegoż sprzętu.


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#3 dziwnyswiat

dziwnyswiat
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 12 styczeń 2017 - 18:56

Super, dzięki wielkie za informacje :) Przyda mi się to na pewno :)


  • 0

Bo w każdym z nas jest Chaos i Ład, Dobro i Zło.


#4 Janina

Janina
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 19 styczeń 2017 - 21:07

Ja się w 100 procentach zgadzam z poprzednikiem :)


  • 0

#5 embedim

embedim
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 24 luty 2017 - 16:32

Oczywiście, że są potrzebne sterowniki. Podaj konkretny model tegoż sprzętu.

Dokładnie, nie możemy wróżyć z fusów...


  • 0