Skocz do zawartości


Zdjęcie

Błędy w Windows 8.1

windows8 AMD Toshiba Satellite Podgląd zdarzeń Krytyczne błędy ostrzerzenia gwarancja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 retrisch

retrisch
  • Użytkownicy
  • 6 postów

Napisano 25 marzec 2016 - 22:39

Witam mój problem polega na tym, iż kupiłem Laptop TOSHIBA SATELLITE AMD A6, po samym uruchomieniu i po skonfigurowaniu (nie mówię tu o sterownikach) wyskakują błędy m.in: Krytyczne, Ostrzeżenia, Błędy (Podgląd zdarzeń).. Oddając na gwarancje powiedziano mi żeby przeinstalować system. Po przeinstalowaniu systemu nadal jest to samo. Czy gwarancja to obejmie ??   Proszę o odpowiedz

 

http://ifotos.pl/zob...png_swqnxwr.png


  • 0


#2 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 26 marzec 2016 - 10:53

W jaki sposób przeinstalowałeś system?

 

Te błędy krytyczne nie są wywołane problemem z systemem. Bardziej podejrzewam urządzenie, które podłączasz, np. pamięć USB.


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#3 retrisch

retrisch
  • Użytkownicy
  • 6 postów

Napisano 26 marzec 2016 - 11:17

Przywróciłem system, laptop używany jest zaledwie dwa tygodnie.Przed przywróceniem systemu podpiąłem dysk zew. by zgrać pliki. Poza pamięcią zew. używam jedynie myszki


  • 0

#4 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 26 marzec 2016 - 20:39

Czy po przywróceniu (do stanu fabrycznego jak mniemam) dokonałeś aktualizacji sterowników? Te domyślnie zainstalowane są poprawne, ale prawdopodobnie nieaktualne.


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#5 retrisch

retrisch
  • Użytkownicy
  • 6 postów

Napisano 26 marzec 2016 - 21:17

aktualizacje wyświetliły się w prawym górnym roku, więc zainstalowałem m.in Grafikę Bios etc.


  • 0

#6 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 27 marzec 2016 - 10:14

Sprawdź czy w ciągu ostatniego dnia wystąpiły jakieś zdarzenia.


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#7 retrisch

retrisch
  • Użytkownicy
  • 6 postów

Napisano 28 marzec 2016 - 15:09

2 razy Kernel Power laptop sie wyłączył, i raz 0xa000000x też się wyłączył


  • 0

#8 retrisch

retrisch
  • Użytkownicy
  • 6 postów

Napisano 28 marzec 2016 - 15:10

w ciągu ostatnich 24 godzin


  • 0

#9 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 28 marzec 2016 - 20:02

Tu może być problem z zasilaniem. Czy dzieje się to samo podczas pracy na baterii i pracy na zasilaczu?


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#10 retrisch

retrisch
  • Użytkownicy
  • 6 postów

Napisano 29 marzec 2016 - 13:26

zdarzyło się przy końcówce baterii, jak i również z baterią i podpiętą ładowarką


  • 0

#11 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 29 marzec 2016 - 18:40

Nie wiem czy będę w stanie coś więcej poradzić tak przez Internet. Najlepszą opcją chyba będzie jednak skorzystanie z prawa do gwarancji. Opisz szczegółowo problem: to, że nie pomaga przywrócenie laptopa do stanu początkowego, aktualizacja sterowników i tym podobne. Napisz, że laptop wyłączał się w losowych momentach zarówno na zasilaczu jak i bez niego. Podejrzewasz usterkę w sekcji zasilania. Napisz jakie błędy pojawiają się w podglądzie, zwłaszcza ten Kernel Power.


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#12 umacias

umacias
  • Użytkownicy
  • 70 postów

Napisano 02 wrzesień 2016 - 07:34

Oddając na gwarancji to zawsze tyle pomagają, że hu hu... znam to świetnie :/ Po dwóch razach długiego czekania i powrotu problemu odpuściłem. Dałem do dobrego serwisu, kumpel polecił Redicreo no i to był najlepszy wybór. Naprawili sprawnie i problem nie wrócił :)


  • 0



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: windows8, AMD, Toshiba, Satellite, Podgląd zdarzeń, Krytyczne, błędy, ostrzerzenia, gwarancja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych