Skocz do zawartości


Zdjęcie

Cena i czas napisania programu na zlecenie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 teylar

teylar
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 13 luty 2016 - 21:14

Witajcie, otóż mam pomysł na stworzenie programu. Nie znam się jednak kompletnie na programowaniu dlatego chciałbym skompletować zespół programistów ( bo jedna osoba chyba w stanie tego napisać nie będzie, prawda? ) którzy napiszą ten program i interesują mnie wszystkie aspekty finansowe które będę musiał ponieść w związku z tym. A więc program będzie wykorzystywał bardzo prosty algorytm z którym jestem pewien że nie powinno być problemu jednak główną funkcją będzie rozmowa przez internet. Coś na styl Skype-a tylko że na sporo, sporo mniejszą skalę. Chciałbym żeby program był w stanie udźwignąć na początku do 3 tysięcy osób online. Ile może kosztować zlecenie napisania takiego programu, jak długo taki program byłby tworzony oraz jakie byłyby inne koszty o których nie wspomniałem takiego projektu. Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam :)


  • 0


#2 harry66

harry66
  • Użytkownicy
  • 7 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 16 luty 2016 - 21:26

program zależnie czy pisze jedna czy więcej osób może być tworzony miesiąc lub dłużej,

koszta też zależnie czy zlecasz freelancerowi czy firmie, 

 

podstawa też to dobra umowa i prawo do zgłaszania poprawek i testów w trakcie.


  • 0

Projektuję dobre i tanie strony internetowe - hauerpower.com. Stawiam na jakość i rzetelność realizacji. Każda strona to indywidualna kreacja i projekt, nie wykorzystuję szablonów do tworzenia kodu i grafiki. Projektuję strony autorskie.


#3 rekonwalescencja

rekonwalescencja
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 17 luty 2016 - 10:25

Jeżeli byłbyś zainteresowany napisz na emila: wojtek1993@10g.pl to wyjaśnię Ci parę kwestii


  • 0

#4 Levy

Levy
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 15 lipiec 2016 - 08:57