Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z wi-fi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 CzekoladaChilli

CzekoladaChilli
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 02 październik 2015 - 19:55

Witam!
Chciałabym bardzo uzyskać pomoc w sprawie naglącego problemu. Bez zbędnych ceregieli piszę o co chodzi. Mój komputer łączy się z wi-fi, jednak co chwile się rozłącza! Wyświetla mi brak dostępu do sieci lub ograniczony do niej dostęp. Wszystkie inne urządzenia w domu łączą się z routerem wi-fi bez najmniejszych problemów, chociażby mój telefon, z tego wnioskuję, że problem leży w laptopie, nie w dostarczane mi usłudze. Jeśli informacje o moim laptopie mogą pomóc, to jest to Lenovo G710. Jeżeli można, to proszę o w miarę zrozumiałe ( nie pisane językiem informatycznym) odpowiedzi, ponieważ jestem zwykłą niewiastą. Mówiąc w skrócie, nie znam się!
Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję.
Anna.
  • 0


#2 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 03 październik 2015 - 09:23

W Lenovo to dość często występujący problem. Niestety.
Na początek spróbujemy wgrać najnowszy sterownik.

http://support.lenov...o-g710-notebook
Wejdź powyżej, wybierz Sieć Wireless oraz wersję systemu operacyjnego. Pobierz i zainstaluj najnowszy.


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#3 Nikolnet_pl

Nikolnet_pl
  • Użytkownicy
  • 49 postów

Napisano 24 listopad 2015 - 08:47

Dokładnie jak powyżej,wgraj najnowsze sterowniki od karty sieciwoej i być może to rozwiąże problem. Nie wspominasz nic o tym jaki router posiadasz,podaj więcej szczegółów.


  • 0

Twój Sklep Komputerowy.


#4 isabela

isabela
  • Użytkownicy
  • 931 postów

Napisano 30 czerwiec 2022 - 22:56

Czy to możliwe, że mam gorszy internet w dni ze złą pogodą?


  • 0

#5 mare

mare
  • Użytkownicy
  • 168 postów

Napisano 11 wrzesień 2022 - 11:55