Skocz do zawartości


Zdjęcie

Raspberry Pi

raspberry pi minikomputer procesor

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 blxvk.

blxvk.
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 07 wrzesień 2015 - 17:19

Witam, jestem tu nowa specjalnie przez to pytanie, otóż jakiś czas temu zaczęłam się interesować programowaniem itp, u kuzyna zauważyłam zestaw ZL3AVR, trochę mi o tym opowiadał i nadmienił też Raspberry, czytałam w necie o możliwościach i tu moje pytanie, jaką wiedzę muszę posiadać przed zakupem i pracą z takim sprzętem? jakieś rady, książki bądź strony www byłyby przydatne, z góry dzięki i przepraszam za może dla was absurdalne pytanie ale jestem trochę zielona, jedyne co robiłam do c++ w codeblocks :)


  • 0


#2 silent

silent
  • Użytkownicy
  • 771 postów

Napisano 07 wrzesień 2015 - 20:58

co Cię interesuje?

pi jest popularne i ma już całkiem spory rynek dodatków (od obudów do czasem egzotycznych rozszerzeń)

od strony softu - jest dużo, albo i więcej. w sumie google + fundusze(sprzętowe rozszerzenia) i można usyskać duużo. i to praktycznie bez żadnej wiedzy programistycznej.

C++ - pomoże napisać coś swojego (albo zrozumieć jak działa coś, co napisali już inni ;) )

własne sprzętowe rozszerzenia wymagają ciut większej wiedzy, podstaw projektowania i wykonywania elektroniki

i na końcu (a powinno być na początku) - angielski jest kluczem do bardzo wielu drzwi... ;)


  • 0

#3 blxvk.

blxvk.
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 08 wrzesień 2015 - 07:29

chodzi mi o modyfikacje typu zrobienie z niego tabletu, wgranie androida, zażądanie multimediami w domu itp
  • 0

#4 silent

silent
  • Użytkownicy
  • 771 postów

Napisano 08 wrzesień 2015 - 15:51