Skocz do zawartości


Zdjęcie

Skladanie komputera od zera


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Akirwa12

Akirwa12
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 03 lipiec 2015 - 02:29

Witam.

]1. Maksymalny budżet - 5000 zl

2. Zastosowanie komputera - komputer do gier
[b]3. System operacyjny - TAK
[b]4. Monitor - NIE
[b]5. Mysz/Klawiatura - NIE
[b]6. Obecne posiadane części - Komputer skladany od zera
[b]7. Podkręcenie sprzętu - nie dokonca rozumiem ( jestem kompletnie zielony) ale zakladam ze nie.
[b]8. Rozdzielczość monitora[/b] -
[b]9. Informacje dodatkowe - Chcialbym zeby w cenie zmiescilo sie cale okablowanie. Na youtube znalazlem poradnik w ktorym skladaja komputer za 5000zl. Znajac zycie to wyszly juz nowsze czesci, mimo wszystko chcialbym zebyscie rzucili okiem gdyz chcialbym poznac wasze zdanie co myslicie o takim zestawie. 

 

Obecnie mieszkam w Anglii ale w sierpniu bede w Polsce. Slyszalem ze mozna taniej zlozyc komputer. Z uwagi na to ze bede musial jakos ten komputer przewiesc (kurier prawdopodobnie), monitor zakupie na miejscu. Chcialbym zeby ten komputer towarzyszyl mi pare dobrych lat :) Dzieki wielkie za kazda opinie i rade. Pozdrawiam


  • 0


#2 Ationx

Ationx
  • Użytkownicy
  • 1049 postów

Napisano 03 lipiec 2015 - 10:02

Skoro będziesz go kupował w sierpniu to przyjdź w sierpniu, góra tydzień przed kupnem. Za miesiąc konfiguracja może wyglądać inaczej niż w chwili obecnej, rynek PC szybko się zmienia.


  • 0

#3 Akirwa12

Akirwa12
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 03 lipiec 2015 - 11:45

Jeszcze jedno pytanie :P Czy jest mozliwosc ze gdy zakupie te czesci, odrazu mi zloza komputer i zapakuja profesjonalnie do wysylki ? To by mi bardzo ulatwilo przewoz komputera.


  • 0

#4 Ationx

Ationx
  • Użytkownicy
  • 1049 postów

Napisano 03 lipiec 2015 - 12:43