Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problemy z programami.

problemy crashe gry

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 MagJames

MagJames
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 28 marzec 2015 - 18:59

Nie wiem czy powinna być ta kategoria, ale spróbuje. 
Jestem graczem (większość pewnie teraz skończyła czytać i odeszła). Gram od kilku lat. Na początku wszystko mi śmigało gładko. Ale kilka miesięcy temu zacząłem mieć dziwne błędy w każdej grze i w niektórych programach (kilka razy nawet przeglądarka). Obraz się zatrzymywał, myszką nie mogę ruszać, nic nie działa, a dźwięk z ostatniej ćwierci sekundy się loopuje i wbija się w ucho uszkadzając mi słuch. Zauważyłem, że tak się zaczęło dziać gdy Windows XP przestał dostawać aktualizacje. Może to nie być powiązane, nie wiem, ale przez to nic poza oglądaniem filmów i pisaniem wypracowań nie mogę robić na komputerze.
Proszę, jeśli ktoś miał już taki problem, bądź ma podejrzenia co się z tym komputerem dzieje, to niech napisze. 
Mój sprzęt: Windows XP HomeEdition(2002), Intel® Core™ 2 Duo CPU, E7400, 2,80 GHz, 3,50 GB RAM, 


  • 0


#2 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 28 marzec 2015 - 19:43

Jak najbardziej może to być powiązane z aktualizacjami. 
Gdy opisana sytuacja nastąpi ratunkiem jest tylko restart?


  • 3
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#3 MagJames

MagJames
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 28 marzec 2015 - 21:17

Jedyną opcją jest odłączenie z prądu. Więc tak...tylko restart. 


  • 0

#4 MagJames

MagJames
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 28 marzec 2015 - 21:19

Jak najbardziej może to być powiązane z aktualizacjami. 
Gdy opisana sytuacja nastąpi ratunkiem jest tylko restart?

Jedyną opcją, jest odłączenie z prądu. Więc tak...tylko restart.


  • 0

#5 MilkaS

MilkaS
  • Użytkownicy
  • 128 postów

Napisano 29 marzec 2015 - 09:26

Jest jakiś problem ze zmianą systemu na Windows 7? Gry będą działały na pewno a system będzie aktualizowany na bieżąco. Parametry sprzętu spełniają wymagania. Nie piszesz nic o pojemności dysku twardego ale sądzę, że raczej zmieści W7.

 

Objaw typowy dla mocno pofragmentowanego dysku ale niekoniecznie to jest przyczyną. Defragmentujesz systematycznie dysk?

 

Pokaż logi z programu Farbar Recovery Scan Tool. Może coś wyczaimy z raportów.


  • 0

#6 MagJames

MagJames
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 29 marzec 2015 - 09:37

Nie próbowałem jeszcze zmienić na Windows 7, bo nie sądziłem że zadziała. 
Na C mam 36 GB, na D 136 GB. (jeśli o to chodziło)
Co miesiąc staram się defragmentować, ale nic to nie daje zbytnio. 
Hmmm...mój program antywirusowy nie pozwala na włączenie tego narzędzia. Jesteś pewien, że jest bezpieczny?


  • 0

#7 MilkaS

MilkaS
  • Użytkownicy
  • 128 postów

Napisano 29 marzec 2015 - 09:49

Bezpieczniejszy od Twojego antywirusa, który z pewnością przepuszcza wiele adware. Wyłącz antywirusa lub wyklucz w nim FRST. Bez logów nic nie zobaczę i nie będę w stanie pomóc.


  • 0

#8 MagJames

MagJames
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 29 marzec 2015 - 09:53

Mam nadzieję, że o to chodzi.

Załączone pliki


  • 0

#9 MilkaS

MilkaS
  • Użytkownicy
  • 128 postów

Napisano 29 marzec 2015 - 11:33

Podstawa to zmiana systemu na Windows 7. Sprzęt spełnia wymagania.

 

Pomoc tymczasowa do czasu zmiany systemu:

 

Twój antywirus przepuścił jednak więcej niż się spodziewałam.

 

Odinstaluj Allyrics-23, BitGuard, Browser Extensions, DaleSearch Chrome Toolbar, dalesearch toolbar, DefaultTab Chrome, Delta Chrome Toolbar, Delta toolbar, IePluginService12.27.0.3326, Search-Gol Chrome Toolbar, searchgol toolbar, SearchMe Toolbar v11.3, SupTab, WinZipper, YTD Video Downloader 4.8.9.

 

Edytuj plik Hosts i usuń linię:

127.0.0.1 65.52.240.48

IP lokalne przekierowuje na IP zewnętrzne, co nie jest akceptowane.

 

Otwórz Notatnik i wklej tekst:

CloseProcesses:
HKLM\...\Run: [Zune Launcher] => C:\Program Files\Zune\ZuneLauncher.exe [159456 2011-08-05] (Microsoft Corporation)
HKLM\...\Run: [] => [X]
HKLM\...\Run: [SearchSettings] => C:\Program Files\Common Files\Spigot\Search Settings\SearchSettings.exe [1445360 2015-03-19] (Spigot, Inc.)
HKU\S-1-5-21-1659004503-1220945662-1801674531-1004\...\Run: [Spotify Web Helper] => C:\Documents and Settings\Casper\Dane aplikacji\Spotify\SpotifyWebHelper.exe [1964088 2015-03-19] (Spotify Ltd)
HKU\S-1-5-21-1659004503-1220945662-1801674531-1004\...\Run: [MSMSGS] => C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe [1695232 2008-04-14] (Microsoft Corporation)
HKU\S-1-5-21-1659004503-1220945662-1801674531-1004\...\Run: [ALLUpdate] => C:\Program Files\ALLPlayer\ALLUpdate.exe [2995712 2013-07-19] (ALLPlayer Group Ltd.)
HKU\S-1-5-21-1659004503-1220945662-1801674531-1004\...\Run: [Spotify] => C:\Documents and Settings\Casper\Dane aplikacji\Spotify\Spotify.exe [6701624 2015-03-19] (Spotify Ltd)
HKU\S-1-5-21-1659004503-1220945662-1801674531-1004\...\Run: [Browser Extensions] => C:\Documents and Settings\Casper\Dane aplikacji\BrowserExtensions\BEHelper.exe [550000 2015-03-10] ()
AppInit_DLLs: c:\docume~1\alluse~1\daneap~1\bitguard\271769~1.27\{c16c1~1\bitguard.dll => c:\docume~1\alluse~1\daneap~1\bitguard\271769~1.27\{c16c1~1\bitguard.dll File Not Found
ShellIconOverlayIdentifiers: ["DropboxExt1"] -> {FB314ED9-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} =>  No File
ShellIconOverlayIdentifiers: ["DropboxExt2"] -> {FB314EDA-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} =>  No File
ShellIconOverlayIdentifiers: ["DropboxExt3"] -> {FB314EDD-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} =>  No File
ShellIconOverlayIdentifiers: ["DropboxExt4"] -> {FB314EDE-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} =>  No File
ShellIconOverlayIdentifiers: ["DropboxExt5"] -> {FB314EDB-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} =>  No File
ShellIconOverlayIdentifiers: ["DropboxExt6"] -> {FB314EDF-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} =>  No File
ShellIconOverlayIdentifiers: ["DropboxExt7"] -> {FB314EDC-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} =>  No File
ShellIconOverlayIdentifiers: ["DropboxExt8"] -> {FB314EE0-A251-47B7-93E1-CDD82E34AF8B} =>  No File
BootExecute: autocheck autochk * C:\PROGRA~1\AVG\AVG2015\avgrsx.exe /sync /restart
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL =
HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL =
HKU\S-1-5-21-1659004503-1220945662-1801674531-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://search.delta-homes.com/web/?utm_source=b&utm_medium=wpm0226&utm_campaign=installer&utm_content=ds&from=wpm0226&uid=ST3500418AS_9VMTMJR9XXXX9VMTMJR9&ts=1393417043&type=default&q={searchTerms}
HKU\S-1-5-21-1659004503-1220945662-1801674531-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,bProtector Start Page = http://www.delta-search.com/?babsrc=HP_ss&mntrId=4085001F1F616528&affID=123627&tsp=5025
HKU\S-1-5-21-1659004503-1220945662-1801674531-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://search.delta-homes.com/web/?utm_source=b&utm_medium=wpm0226&utm_campaign=installer&utm_content=ds&from=wpm0226&uid=ST3500418AS_9VMTMJR9XXXX9VMTMJR9&ts=1393417043&type=default&q={searchTerms}
URLSearchHook: HKU\S-1-5-21-1659004503-1220945662-1801674531-1004 - SearchMe Toolbar - {B9C767DD-F66A-40B4-8F12-4199A9A4393C} - C:\Program Files\SearchMe Toolbar\IE\11.3\searchmeToolbarIE.dll (Spigot, Inc.)
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs,Tabs: "http://www.searchgol.com/?babsrc=NT_ss&mntrId=4085001F1F616528&affID=125032&tsp=5029" <======= ATTENTION
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1659004503-1220945662-1801674531-1004 -> bProtectorDefaultScope {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9}
SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1659004503-1220945662-1801674531-1004 -> {0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9} URL = http://www.searchgol.com/?q={searchTerms}&babsrc=SP_ss&mntrId=4085001F1F616528&affID=125032&tsp=5029
BHO: No Name -> {3593C8B9-8E18-4B4B-B7D3-CB8BEB1AA42C} ->  No File
BHO: searchgol Helper Object -> {8F547BDD-FCD4-48F8-A06F-573D6F404A3C} -> C:\Program Files\searchgol\searchgol\1.8.16.19\bh\searchgol.dll [2013-03-19] (Montera Technologeis LTD)
BHO: dalesearch Helper Object -> {8F814E51-9FB6-4A8A-B137-D4485C8D6DDA} -> C:\Program Files\dalesearch\dalesearch\1.8.16.19\bh\dalesearch.dll [2013-03-19] (Montera Technologeis LTD)
BHO: SearchMe Toolbar -> {B9C767DD-F66A-40B4-8F12-4199A9A4393C} -> C:\Program Files\SearchMe Toolbar\IE\11.3\searchmeToolbarIE.dll [2015-03-19] (Spigot, Inc.)
BHO: delta Helper Object -> {C1AF5FA5-852C-4C90-812E-A7F75E011D87} -> C:\Program Files\Delta\delta\1.8.24.6\bh\delta.dll [2013-08-15] (Delta-search.com)
Toolbar: HKLM - Delta Toolbar - {82E1477C-B154-48D3-9891-33D83C26BCD3} - C:\Program Files\Delta\delta\1.8.24.6\deltaTlbr.dll [2013-08-15] (Delta-search.com)
Toolbar: HKLM - dalesearch Toolbar - {81F88FCF-3CB0-4D17-84E1-9A6CEDEE192A} - C:\Program Files\dalesearch\dalesearch\1.8.16.19\dalesearchTlbr.dll [2013-03-19] (Montera Technologeis LTD)
Toolbar: HKLM - searchgol Toolbar - {00078E95-3A4A-4137-8DE7-2824908D1C17} - C:\Program Files\searchgol\searchgol\1.8.16.19\searchgolTlbr.dll [2013-03-19] (Montera Technologeis LTD)
Toolbar: HKLM - SearchMe Toolbar - {B9C767DD-F66A-40B4-8F12-4199A9A4393C} - C:\Program Files\SearchMe Toolbar\IE\11.3\searchmeToolbarIE.dll [2015-03-19] (Spigot, Inc.)
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe http://aartemis.com/?type=sc&ts=1388271490&from=cor&uid=ST3500418AS_9VMTMJR9XXXX9VMTMJR9
FF Plugin: @artistscope.com/ArtistScope Plugin -> C:\Program Files\Common Files\ArtistScope\npArtistScope.dll No File
FF Plugin: @artistscope.com/ArtistScope Plugin 5 -> C:\Program Files\Common Files\ArtistScope\npArtistScope5.dll No File
FF Plugin HKU\S-1-5-21-1659004503-1220945662-1801674531-1004: @artistscope.com/ArtistScope Plugin -> C:\Program Files\Common Files\ArtistScope\npArtistScope.dll No File
FF Plugin HKU\S-1-5-21-1659004503-1220945662-1801674531-1004: @artistscope.com/ArtistScope Plugin 5 -> C:\Program Files\Common Files\ArtistScope\npArtistScope5.dll No File
FF SearchPlugin: C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\delta-homes.xml [2014-02-26]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [aipfmkinhleccnodemkoofnnofpbbpac] - C:\Documents and Settings\Casper\Dane aplikacji\BabSolution\CR\searchgol.crx [2013-10-04]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [cflheckfmhopnialghigdlggahiomebp] - C:\Documents and Settings\Casper\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\CRE\cflheckfmhopnialghigdlggahiomebp.crx [Not Found]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [eooncjejnppfjjklapaamhcdmjbilmde] - C:\Documents and Settings\Casper\Dane aplikacji\BabSolution\CR\Delta.crx [2013-09-19]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [hbcennhacfaagdopikcegfcobcadeocj] - C:\Program Files\Common Files\Spigot\GC\saebay_1.1.crx [2013-10-14]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [icdlfehblmklkikfigmjhbmmpmkmpooj] - C:\Program Files\Common Files\Spigot\GC\ErrorAssistant_1.3.crx [2013-12-27]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [kdidombaedgpfiiedeimiebkmbilgmlc] - C:\Program Files\DefaultTab\DefaultTab.crx [2012-07-17]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [mhkaekfpcppmmioggniknbnbdbcigpkk] - C:\Program Files\Common Files\Spigot\GC\coupons_2.4.crx [2013-04-26]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [pfndaklgolladniicklehhancnlgocpp] - C:\Program Files\Common Files\Spigot\GC\saamazon_1.0.crx [2012-11-22]
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [pialekdjmfmckiccfkgbbgphficjdekh] - C:\Documents and Settings\Casper\Dane aplikacji\BabSolution\CR\dalesearch.crx [2013-10-04]
CHR HKU\S-1-5-21-1659004503-1220945662-1801674531-1004\SOFTWARE\Google\Chrome\Extensions\...\Chrome\Extension: [cflheckfmhopnialghigdlggahiomebp] - C:\Documents and Settings\Casper\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\CRE\cflheckfmhopnialghigdlggahiomebp.crx [Not Found]
R2 DefaultTabSearch; C:\Program Files\DefaultTab\DefaultTabSearch.exe [574464 2013-12-20] () [File not signed]
S2 IePluginService; C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\IePluginService\PluginService.exe -service [X]
S4 IntelIde; No ImagePath
S3 SymIM; system32\DRIVERS\SymIM.sys [X]
S3 SymIMMP; system32\DRIVERS\SymIM.sys [X]
S3 vtany; \??\C:\WINDOWS\vtany.sys [X]
U1 WS2IFSL; No ImagePath
S3 xhunter1; \??\C:\WINDOWS\xhunter1.sys [X]
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Allyrics-23-updater.job => C:\Program Files\Allyrics-23\Allyrics-23-updater.exeř/runupdater /agentregpath='Allyrics-23' /appid=44212 /srcid='000582' /subid='1060-2062' /zdata='d:qr.doneci.net' /bic=549357A565E747C48C6CD7C8637DEB2DIE /verifier=b08b2a63aaecff7998c8772901e0bc97 /installerversion=1_29_153 /installationtime=1382127865 /statsdomain=http:/stats.srvmystats.com /errorsdomain=http:/errors.srvmystats.com /monetizationdomain=http:/stats.syncstatsdata.com /geoserviceurl=http:/ipgeoapi.com/ /updatejsondomain=http:/update.srvmystats.com <==== ATTENTION
Task: C:\WINDOWS\Tasks\EPUpdater.job => C:\DOCUME~1\Casper\DANEAP~1\BABSOL~1\Shared\BabMaint.exe <==== ATTENTION
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Powiadomienie o zakończeniu obsługi systemu Microsoft Windows XP — co miesiąc.job => C:\WINDOWS\system32\xp_eos.exe
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Powiadomienie o zakończeniu obsługi systemu Microsoft Windows XP — logowanie.job => C:\WINDOWS\system32\xp_eos.exe
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Registry Optimizer_DEFAULT.job => C:\Program Files\WinZip Registry Optimizer\Winzipro.exe
Task: C:\WINDOWS\Tasks\Registry Optimizer_UPDATES.job => C:\Program Files\WinZip Registry Optimizer\Winzipro.exe
AlternateDataStreams: C:\WINDOWS\system32\Drivers\etc\hosts:SummaryInformation
AlternateDataStreams: C:\WINDOWS\system32\Drivers\etc\hosts:{4c8cc155-6c1e-11d1-8e41-00c04fb9386d}
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\Wdf01000.sys => ""="Driver"
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\Wdf01000.sys => ""="Driver"
EmptyTemp:

Plik zapisz z nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij Fix.
Pokaż log z usuwania, który pojawi się na pulpicie.

 

Pobierz AdwCleaner i użyj z opcji Szukaj a następnie Usuń. Program usunie szczątki po adware, których nie widzę w logach.
Przeglądarka musi być zamknięta.
Pokaż raport z usuwania.

 

Na koniec pokaż nowe logi z FRST i opisz sytucję, czy są jakieś zmiany.


  • 0

#10 MagJames

MagJames
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 29 marzec 2015 - 13:32

Nie wiem, jak zmienić plik Hosts. Mogłabyś wytłumaczyć? (jestem dosyć zielony w komputerach) 
Ale resztę już zrobiłem. 

Załączone pliki


  • 0

#11 MilkaS

MilkaS
  • Użytkownicy
  • 128 postów

Napisano 29 marzec 2015 - 14:03

C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\Hosts

 

Otwórz plik w notatniku i usuń wpis.

Jeśli będą problemy pomocny link do edycji pliku Hosts:

http://blackhats.cba.pl/thread-12.html

 

Możesz oczywiście za pomocą automatycznego Fix'a przywrócić domyślny plik ale widzę, że stracisz co innego. Domyśl się. Modyfikacja pliku Hosts nie była przypadkowa a na liście zainstalowanych widnieje Camtasia Studio 8.

 

Brakuje jeszcze loga z usuwania Fixlog.txt oraz nowych logów z FRST.

Brakuje też opisu sytuacji.


  • 0

#12 MagJames

MagJames
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 29 marzec 2015 - 22:19

Udało mi się pierwszy raz od kilku miesięcy zagrać partyjkę w LoL'u bez crusha, więc chyba zadziałało. Bardzo, bardzo dziękuje za pomoc, a W7 już wypatruję w sklepach, gdzie mogę kupić najtaniej. (mało pieniędzy)

Załączone pliki

  • Załączony plik  FRST.txt   23,88 KB   1 Ilość pobrań

  • 0

#13 MilkaS

MilkaS
  • Użytkownicy
  • 128 postów

Napisano 30 marzec 2015 - 00:06

Brakuje jeszcze loga z usuwania Fixlog.txt oraz nowych logów z FRST.

 

 

Jakoś opornie to idzie i nie chcesz pokazać logów, o które proszę czyli Fixlog.txt, FRST.txt (ten jest ale muszę mieć komplet) i Addition.txt.    . Dobrze niech tak będzie, ale pamiętaj, że sprawa nie jest zakończona bo nie widzę znowu wszystkiego. Gdy powrócisz z problemem będzie to tylko Twoja wina. Nie jestem na forum każdego dnia.

 

Na zakończenie z powodu tej serii błędów:

Error: (03/28/2015 07:41:16 PM) (Source: 0) (EventID: 7) (User: )
Description: \Device\Harddisk0\D
Error: (03/28/2015 07:41:16 PM) (Source: 0) (EventID: 7) (User: )
Description: \Device\Harddisk0\D
Error: (03/28/2015 07:41:16 PM) (Source: 0) (EventID: 7) (User: )
Description: \Device\Harddisk0\D
Error: (03/28/2015 07:41:16 PM) (Source: 0) (EventID: 7) (User: )
Description: \Device\Harddisk0\D
Error: (03/28/2015 07:41:05 PM) (Source: 0) (EventID: 7) (User: )
Description: \Device\Harddisk0\D
Error: (03/28/2015 05:42:34 PM) (Source: 0) (EventID: 7) (User: )
Description: \Device\Harddisk0\D
Error: (03/28/2015 05:42:34 PM) (Source: 0) (EventID: 7) (User: )
Description: \Device\Harddisk0\D
Error: (03/28/2015 05:42:34 PM) (Source: 0) (EventID: 7) (User: )
Description: \Device\Harddisk0\D

Uruchom Wiersz polecenia (CMD) i wpisz:

 

chkdsk /f

 

Kliknij Enter i zresetuj komputer.

 

I to by było wszystko. Chyba, że pokażesz logi a ja znajdę chwilę w tygodniu żeby tu wejść.


  • 0

#14 MagJames

MagJames
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 30 marzec 2015 - 21:07

Przepraszam, po prostu nie zrozumiałem i nie doczytałem. Przyznaję się do błędu. 
Zrobiłem, tak jak chciałaś. Nawet jak się nie uda to bardzo, bardzo Ci dziękuje za poświęcony czas i męczenie się ze mną. 

Załączone pliki


  • 0

#15 MilkaS

MilkaS
  • Użytkownicy
  • 128 postów

Napisano 31 marzec 2015 - 23:26

Dla pewności wykonaj pełne skanowanie programem Malwarebytes anti-malware (wersja darmowa).

Skanowanie --> Skanowanie niestandardowe --> zaznacz wszystkie dyski oraz wszystkie opcje łącznie z wyszukiwaniem rootkitów.

Jeśli program coś znajdzie pokaż raport.

 

Błędy dysku powtarzają się. Sprawdź dysk programem MHDD.

 

Pobierz program Ccleaner (wersja darmowa). Podczas instalacji ostrożnie, gdyż instalator może mieć dodatkowe komponenty adware. Należy to odhaczyć.

Wyczyść programem Rejestr (pamiętaj o kopi zapasowej).

Program ma funkcję wyłączania programów z Autostartu. Pozostaw AVG, Nvidia i Realtek. Resztę możesz wyłączyć. Wyłączyć... a nie usunąć.

 

System jeszcze pożyje nawet bez aktualizacji, ale im prędzej zmienisz na 7+ tym lepiej. Błędy będą się powtarzały częściej a system nawet z antywirusem jest narażony na łapanie infekcji. Jesteś graczem jak napisałeś w pierwszym poście, zatem nie chciałbyś chyba aby ktoś ukradł Ci jakąś wykoksowaną postać z gry lub drogie konto.


  • 0

#16 MagJames

MagJames
  • Użytkownicy
  • 9 postów

Napisano 01 kwiecień 2015 - 20:44

Niezbyt rozumiem program MHDD. Nie wiem jak go odpalić. (jak mówiłem, jestem zielony)
Już oczyściłem Ccleanerem jak powiedziałaś. Jeśli to ważne, to powiem, że usunęło mi ponad 300 plików. 

 

Załączone pliki


  • 0

#17 MilkaS

MilkaS
  • Użytkownicy
  • 128 postów

Napisano 02 kwiecień 2015 - 23:53

Czytaj uważniej co ja piszę. Miała być wersja darmowa a nie Trial

Licencja: Trial

W posządku można to odpuścić. Gdy skończy się okres próbny zmienisz na Darmowy.

Druga pomyłka jednak jest nie do zaakceptowania.

Pamięć: Włączony
Autostart: Włączony
System plików: Włączony
Archiwa: Włączony
Rootkity: Wyłączony
Heurystyka: Włączony

To jest system XP 32 bit bez aktualizacji, szczególnie narażony na rootkity. Włącz wyszukiwanie rootkitów i skanowanie do powtórki.

 

MHDD jest jak dla mnie najlepszym programem do diagnozowania dysku. Nie tylko dlatego, że działa z bootowalnej płyty. Jeśli jednak nie czujesz się na siłach, by go użyć, sprawdź dysk innym narzędziem.

Testowanie dysku twardego w systemie Windows.

Z CrystalDiskInfo nie powinieneś mieć problemu.


  • 0



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: problemy, crashe, gry

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych