Skocz do zawartości


Zdjęcie

problem z białym szumem.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukaszp18

lukaszp18
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 28 marzec 2015 - 01:22

Witam ,bardzo proszę o pomoc, po włożeniu słuchawek dokanałowych do laptopa dell inspiron 15 R z windowsem  7 64 bit wyraźnie słyszę białe szumy , nie jest to wina słuchawek  ( creative ) ponieważ te same podłączone do telefonu działają niezawodnie , podobnie też lecz o mniejszym natężeniu słyszę podłączając słuchawki od telefonu sony ... Ściągnąłem najnowsze sterowniki do karty i nic na to nie pomaga, szumy są bardzo denerwujące zwłaszcza ,gdy przygotowuje się teraz do kolokwium dzięki internetowym lekcjom , proszę o informację czy jest to kwestia ustawień ,czy też zepsute gniazdo jack ?


  • 0


#2 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 28 marzec 2015 - 11:38

Rozwiązanie na stronie Dell.
http://en.community....3517/t/19589727


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#3 lukaszp18

lukaszp18
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 28 marzec 2015 - 15:12

Niestety ,mimo iż z moim angielskim nie jest bardzo dobrze, wydaje mi się że zrobilem wszystko tak jak w instrukcji , z tą różnicą ,ze na moim komputerze są dwa sterowniki " realtek high definition audio " i " urządzenie zgodne z standardem high definition audio " , wybieram to pierwsze, instaluję ,uruchamiam ponownie laptopa i ... nic ! Żadnych zmian , białe szumy są tak samo intensywne i jeszcze bardziej wkurzające zwłaszcza z wizją poniedziałkowego kolokwium ,a nie mogę sobie pozwolić na to by oglądać e-lekcje z użyciem głośników, zamiast skupić się na treści , myśle o denerwujących szumach , oddał bym to na gwarancję ,ale laptopa kupiłem w rodzinnym miasteczku ,a na studiach jestem w warszawie,  nie mam zastępczego a tego pewnie stracił bym na dwa tygodnie ... Proszę o pomoc !


  • 0

#4 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 28 marzec 2015 - 19:37

No cóz, osoba pisząca tam ostrzegała, że nie każdemu to rozwiązanie pomaga. Co ciekawe sam Dell się w tej kwestii nie wypowiedział. Myślę, że w Warszawie jesteś w stanie dostać jakąś tanią kartę muzyczną na USB, która problem by prawdopodobnie rozwiązała. Sęk w tym, że jutro niedziela.


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#5 lukaszp18

lukaszp18
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 28 marzec 2015 - 19:54

Trudno, widocznie jestem zmuszony ćwiczyć swą cierpliwość  i nerwy ... ! Do poniedziałku już nic nie zdziałam w tym kierunku ,ale w okresie świątecznym ,gdy zjadę do rodzinnego miasta popytam co i jak w sklepie . Nie da się jakoś wymienić gniazda jack  ? Co do karty muzycznej na USB  to nie głupi pomysł , zawsze mam jakąś alternatywę , pytanie czy tania karta z allegro typu : http://allegro.pl/ka...4857099093.html nie wpłynie na jakość dzwięku ? Czy może lepiej zainwestować w coś firmowego bez ubytku na jakości ? Jestem laikiem w wszelkich sprawach związanych z komputerem , więc prosze o wyrozumiałość ,że zadaję tak być może głupie pytanie ! Dzięki za dobre rady .


  • 0

#6 lukaszp18

lukaszp18
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 28 marzec 2015 - 19:56

Jak możesz to napisz proszę jakim parametrem powinienem się kierować przy zakupie takiej karty , co przekłada się na jakość dzwięku ? Nie chcę ,żeby było tak ,że stracę tylko 10 zł ,a jakość przesyłu dźwięku będzie gorsza niż mam.. !


  • 0

#7 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 29 marzec 2015 - 11:56

Raczej nie powinno być tak, że wypowiedziane kwestie będą niezrozumiałe czy niesłyszalne. Jeśli jednak przeznaczenie sprzętu jest konkretne i jest potrzeba niezawodności to pokusiłbym się o coś markowego. Można znaleźć markę Crative za około 50 zł.


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych