Skocz do zawartości


Zdjęcie

Lenovo y50-70 problem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 shakta

shakta
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 17 marzec 2015 - 19:05

Czesc nie wiem czy to dobry dzial ale napisze.. chodzi o to ze mam lapka lenovo y50-70. Wszystko działało cacy aż do dziś.. kiedy wlączyłem kompa wyskoczylo mi EFI Network 0 for IPv4 boot failed. Próbowałem zmienić Boot Mode na Legacy Support jednak to również nie podziałało, wyskakuje inny komunikat. Proszę o pomoc gdyż spotkałem się z takim problemem pierwdszy raz. Nawet nie moge przyciskiem recovery zrobic formata ;/

 

http://zapodaj.net/0...0316_162508.jpg

http://zapodaj.net/c...0316_162524.jpg

http://zapodaj.net/a...981da6.jpg.html

http://zapodaj.net/5...e40e81.jpg.html

http://zapodaj.net/a...ec1178.jpg.html

http://zapodaj.net/8...c4acfa.jpg.html

http://zapodaj.net/a...bca7d6.jpg.html

 

to sa zdjeci z biosu jak tam co wyglada ? moze cos inaczej nastawic cy cos bo juz nie wiem ;/ inni mówia że to dysk padl ;s ale przecież jest on widoczny czy to jest możliwe ?

 

Mogę zrobić inne zdjęcia jeszcze

 

 

Proszę o pomoc bo ja już nie wiem co robić :<


  • 0


#2 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 18 marzec 2015 - 11:47

Po pierwsze zrób następującą czynność: Odłącz zasilanie, wyjmij baterie. Przytrzymaj włącznik przez 15 sekund.
Załącz wszystko z powrotem, włącz normalnie i wejdź do BIOSU.

Sprawdź w zakładce Information czy widoczny jest twardy dysk.
Jeśli nie jest widoczny to wyłącz laptopa , rozkręć dolny panel od dysku i po prostu wyjmij i włóż dysk.
Jeśli ta operacja nie pomoże znaczy, że prawdopodobnie masz problem sprzętowy.

Tutaj piszą o tym problemie na oficjalnym forum Lenovo
https://forums.lenov...ad/td-p/1438111

 


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#3 shakta

shakta
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 20 marzec 2015 - 15:49

jak mam wyjać baterie jak jest ona przykrecona ? nie strace gwarancji ?


  • 0

#4 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 20 marzec 2015 - 19:27

No tak napisali na forum. Nie znam akurat tego modelu ani zasad gwarancji. Nie jestem w stanie powiedzieć czy odkręcenie unieważni gwarancję.

Skoro gwarancję posiadasz to nie ma co ryzykować: zadzwoń do supportu spytaj co zrobić. Jeśli okazałoby się, że muszą laptop zobaczyć na własne oczy zapytaj o zachowanie danych na dysku. Może (ale nie musi) być tak, że sformatują Ci dysk bez pytania.
https://support.leno...pl/pl/contactus


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#5 shakta

shakta
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 21 marzec 2015 - 09:08

Ten serwis to jedna wielka porażka dodzwonić się nie idzie.. a jak juz sie poloczylem to krecili ile mogli aż powiedzieli że wyślą mi voucher na trasport do 48h.. nic nie dostalem chociaż już czas miną.. a wczesniej wyslali mi email że mam sprzęt wysłać POCZTA POLSKA ? chyba ich.. przez serwis jest w niemczech. Taka paczka może ulec zniszczeniu jak wyslę ją pocztą polska ? co robic ?


  • 0

#6 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 21 marzec 2015 - 13:03

Wiadomo, że nikt nie dorówna Dellowi jeśli chodzi o serwis, ale tego to się nie spodziewałem.

 

A w miejscu zakupu nie możesz zgłosić?


  • 0
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych