I. Zamawiający: Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku, ul. Oleandrów 5, 05- 070 Sulejówek, NIP 822-228-45-51, Regon 141773282, RIK 80/2008
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na stworzeniu forum dyskusyjnego dla członków Klubu Nauczyciela Historii.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Od 2013 roku przy Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku działa Klub Nauczyciela Historii zrzeszający pedagogów z całej Polski oraz szkół polonijnych. Do Klubu nalezą nauczyciele ze wszystkich poziomów nauczania. W odpowiedzi na ich potrzeby oraz chcąc dalej rozwijać Klub pragniemy stworzyć forum dyskusyjne, które stanowić będzie przestrzeń dla nauczycieli do wymiany doświadczeń i opinii.
III. Specyfikacja:
Forum Klubu Nauczyciela Historii ma być forum dyskusyjnym prywatnym (dostępnym tylko dla zarejestrowanych użytkowników) i posiadać następujące właściwości:
- Struktura Forum:
- Działy (tworzone tylko przez administratora) ->Wątki (tworzone przez użytkowników i administratora) ->wpisy
- w widoku działów:
- Liczba wątków
- Liczba postów
- Ostatni post
- data
- autor
- w widoku wątków:
- Liczba odpowiedzi
- Autor wątku i data założenia wątku
- Liczba wyświetleń
- Autor i data ostatniej wiadomości w wątku
- Wygląd wpisu:
- Metryczka wpisu
- imię
- nazwisko
- poziom nauczania
- województwo
- „wyślij wiadomość prywatną”
- Wpis
- data wpisu
- treść wpisu
- opcja „odpowiedz”
- opcja „zgłoś administratorowi”
- Statystyki dostępne dla wszystkich użytkowników i stale widoczne na stronie:
- Ogólne (od początku istnienia forum)
- liczba użytkowników
- liczba postów
- liczba wątków
- liczba odwiedzin
- „w tym momencie” (w momencie zalogowania)
- liczba aktywnych użytkowników
f. najnowsze 10 wpisów
g. linkowanie do strony głównej Muzeum w panelu głównym
- Uprawnienia administratora:
- administrowanie danymi na forum ma się odbywać w systemie postmoderacji (przy czym na etapie wprowadzania danych powinny być wprowadzone zapory przeciw wulgaryzmom)
- zakładanie nowych działów i wątków na forum
- tworzenie opisów nowych działów
- kasowanie działów, wątków i poszczególnych wpisów
- dodawanie wpisów do istniejących wątków na forum (teksty, linki)
- dodawanie zdjęć w rozmiarze nie większym niż 10MB w formacie jpg. (w przypadku większych zdjęć funkcja automatycznego zmniejszania zdjęć do wymaganych rozmiarów)
- wgląd do listy użytkowników forum – data dołączenia do forum, liczba wpisów, ostatnie logowanie.
- możliwość filtrowania użytkowników forum wg. miejscowości, poziomu szkoły, alfabetycznie, 10 najaktywniejszych
- możliwość wysyłania wiadomości pojedynczych i zbiorowych do użytkowników forum (mini poczta)
- lista „zgłoś do administratora”
- nadawanie użytkownikom uprawnień moderatora
- Uprawnienia moderatora:
- Tworzenie nowych wątków i wpisów
- Usuwanie wątków w wybranym dziale (nadanie uprawnień przez administratora)
- Usuwanie wpisów w wybranym dziale (nadanie uprawnień przez administratora)
- Możliwość wysyłania wiadomości pojedynczych i zbiorowych do użytkowników forum
- dodawanie wpisów do istniejących wątków na forum (teksty, linki)
- dodawanie zdjęć w rozmiarze nie większym niż 10MB w formacie jpg. (w przypadku większych zdjęć funkcja automatycznego zmniejszania zdjęć do wymaganych rozmiarów)
- Uprawnienia użytkownika:
- tworzenie własnych profili wraz z awatarem (możliwość wgrania zdjęcia)
- dane wymagane przy rejestracji i dostępne dla innych użytkowników forum oraz administratora: imię, nazwisko, nazwa i adres szkoły z miejscowością i województwem, poziom nauczania (szkoła podstawowa, gimnazjum, ponadgimnazjalna)
- proces rejestracji wymagający potwierdzenia adresem mailowym oraz akceptacji regulaminu forum
- możliwość wyszukiwania innych użytkowników forum po nazwisku, miejscowości, województwie, poziomie nauczania.
- wysyłanie prywatnych wiadomości do innych użytkowników forum (mini poczta)
- możliwość oceny wpisów na forum (pomocne, niepomocne)
- zakładanie nowych wątków na forum
- dodawanie wpisów do istniejących wątków na forum (teksty, linki)
- dodawanie we wpisach zdjęć w rozmiarze nie większym niż 10MB w formacie jpg. (w przypadku większych zdjęć funkcja automatycznego zmniejszania zdjęć do wymaganych rozmiarów)
- zgłaszanie do administratora wątków i wpisów obraźliwych lub naruszających ogólnie przyjęte normy (opcja „zgłoś do administratora”)
- możliwość ustawienia stałego podpisu użytkownika dla wszystkich jego wpisów
- dostępność edytora tekstu przy dodawaniu wpisów
- dostępność emotikonek przy dodawaniu wpisów
- opcja zapamiętywania logowania użytkownika
- opcja oglądania własnych wpisów
- powiadomienia o odpowiedziach na wpisy i wątki użytkownika (powiadomienia wyświetlane w głównym panelu po zalogowaniu)
- powiadomienia o prywatnych wiadomościach
- wyszukiwanie wątków po słowach z opcją filtrowania:
- w tytule działu
- w opisie działu
- w tytułach wątków
- w tekstach wiadomości
- filtrowania chronologiczne (wpisy tylko z określonego okresu)
- sortowanie wyników w kolejności chronologicznej, ilości polubień (w przypadku wpisu), ilości odpowiedzi (w przypadku wątku)
- wgląd do ostatnio dodanych wpisów na forum (pulpit na górze strony po zalogowaniu)
- w opcji „odpowiedź” na forum możliwość cytowania wiadomości, na którą tworzona jest odpowiedź
- możliwość edytowania własnych postów
- brak możliwości usuwania własnych wpisów
- brak możliwości edytowania i usuwania wpisów innych użytkowników
- opcja śledzenia wiadomości w wybranym wątku (powiadomienia o nowych wpisach)
Forum powinno posiadać strukturę otwartą, która pozwoli na dalsza rozbudowę o kolejne funkcjonalności w przyszłości.
- W związku z systemem, który został użyty do stworzenia strony internetowej muzeum, forum powinno być przygotowane w oparciu o system Drupal 7, jako moduł rozszerzający jego funkcjonalność. Pozwoli to na pełną integrację strony internetowej z forum. Forum musi być obsługiwana przez najważniejsze przeglądarki www (Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, Opera) w najnowszych wersjach, w wersjach stacjonarnych i mobilnych.
- Do zakresu prac będzie należeć:
- Zaprojektowanie struktury i graficznego wyglądu Forum we współpracy z Muzeum
- Implementacja Forum na stronie Muzeum i integracja Forum ze stroną Muzeum
- Przeprowadzenia szkolenia z administracji i obsługi technicznej Forum
- Przeprowadzenie testów funkcjonalności i usunięcie ewentualnych usterek, a także nadzór techniczny w okresie gwarancyjnym.
- Określenie okresu gwarancyjnego w zakresie funkcjonalności, stabilności i wad programowania forum.
IV. Termin wykonania zamówienia: do 31 marca 2015.
V. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferent powinien stworzyć ofertę, która powinna:
- zawierać adres e-mail i telefon do osoby dedykowanej do kontaktu z Muzeum w sprawie oferty
- uwzględniać koszt łączny w kwotach brutto i netto
- zawierać deklarowany okres gwarancyjny
- zawierać wstępny harmonogram prac nad wykonaniem forum
- zawierać przykłady zrealizowanych projektów o podobnym charakterze
VI. Miejsce oraz termin składania ofert:
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: z.ogonowska@muzeumpilsudski.pl do dnia 10.03.2015
- Ocena ofert zostanie dokonana do dnia 12.03.2015 a o jej wynikach oferenci zostaną powiadomieni droga mailową.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.