Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaki system CRM ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#41 kastan

kastan
  • Użytkownicy
  • 43 postów

Napisano 09 maj 2017 - 06:41

Powiedzcie mi - czy ta minimalna wersja Berberis, tzn. Minima, w ogóle coś daje?

Bo tak sobie myślę - skoro będzie oprogramowanie, to trzeba będzie do niego wprowadzać dane, prawda?

Zatem i tak w ten sposób czas zaoszczędzony na zarządzanie, trzeba będzie wykorzystać na wprowadzanie danych.

Zgadza się? 


  • 0


#42 Laleczka

Laleczka
  • Użytkownicy
  • 29 postów

Napisano 10 maj 2017 - 17:59

Każda wersja systemu coś daje, ale to, jakiej wersji potrzebujesz, zależy od typu działalności.
Wprowadzanie danych? Nie zajmuje długo, a generuje porządek. Poza tym w jednej aplikacji wykonujesz szereg przeróżnych czynności.
To ogromne uproszczenie, bo widać zależności, kto za co odpowiada itp.

  • 0

#43 kastan

kastan
  • Użytkownicy
  • 43 postów

Napisano 11 maj 2017 - 06:41

Ok. Sam sobie potestuję to u siebie.

Macie jakieś sugestie przed rozpoczęciem? Być może warto się z czymś konkretnym zapoznać? 

Przeczytać ich podręcznik użytkowania? Może jeszcze coś innego ma znaczenie? 


  • 0

#44 Laleczka

Laleczka
  • Użytkownicy
  • 29 postów

Napisano 13 maj 2017 - 11:42

Na stronie producenta programu masz cały podręcznik z opisem wszystkich funkcji. Na tym możesz bazować, ale oni jednocześnie mają bardzo dobrze działający support. Masz problem, to dzwonisz i dostajesz odpowiedź. Nie błądź - jeśli nie wiesz jak coś ustawić, to pytaj. Od tego jest support. No i postaraj się poznać wszystkie funkcje, jakie tam mają.


  • 0

#45 kastan

kastan
  • Użytkownicy
  • 43 postów

Napisano 15 maj 2017 - 06:30

Z tym supportem to wiem, bo już miałem okazję do BMS kilkukrotnie dzwonić. Widzę, że najwięcej problemów pojawia się w momencie, kiedy próbuje się wiele funkcji, wiele możliwości ogarnąć w krótkim czasie - przynajmniej ja tak czuję. Niby wszystko opisane w miarę dokładnie, porządnie, konkretnie, ale wcale nie za wszystkim tak łatwo jest nadążyć. 


  • 0

#46 Laleczka

Laleczka
  • Użytkownicy
  • 29 postów

Napisano 16 maj 2017 - 17:31

W podręcznikach Berberis masz również screeny. Wszystko widać na fotach - bardziej konkretnie tego nie da się opisać. Moim zdaniem ogarnięto to w taki sposób, że nawet laik bez większych problemów sobie poradzi. Wiadomo, że te wyższe wersje systemu to już inne wymagania. Część funkcji będzie wymagała pomocy specjalisty - dobrze mieć informatyka w firmie, albo po prostu pozostaje jeszcze szkolenie organizowane przez BMS.


  • 0

#47 kastan

kastan
  • Użytkownicy
  • 43 postów

Napisano 17 maj 2017 - 06:48

Tak, widzę, przeglądałem wszystko. Zakładam, że damy sobie radę, ale co docelowo z tego wyjdzie, to dopiero zobaczymy.

Wersję Minima mamy już zainstalowaną, testujemy, analizujemy, zobaczymy, co z tego wyjdzie, ale ogólnie nasze nastawienie jest pozytywne. W wielu miejscach czytaliśmy o tym systemie i żadnych negatywów nie znaleźliśmy, a to już o czymś świadczy. 


  • 0

#48 Sterentann2

Sterentann2
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 03 lipiec 2017 - 17:27

Może spróbuj oferty oprogramować CRM firmy https://itcube.pl/ posiada wiele pozytywnych opinii a także działa indywidualnie na potrzeby klienta.


  • 0

#49 Ania321

Ania321
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 04 lipiec 2017 - 14:13

Dziwię się, że jeszcze nikt tutaj nie wspomniał o systemie http://www.baseline.pl/

Jego zaletą jest to, że działa w "chmurze" oraz można go indywidualnie dostosować do wymagań firmy. Co ciekawe, można z niego wybrać tylko takie funkcjonalności na których najbardziej nam zależy.

Do ciekawszych funkcjo można zaliczyć:

- centralna baza klientów, lead'ów sprzedażowych,

- pełna historia działań z klientami,

- imprtowanie kontrahentów z bazy gus;

- dostęp mobilny

- elektroniczne oferty, zamówienia, kontrola postępów wykonania/dostarczenia usługi lub produktu.

I dziesiątki innych przydatnych rzeczy.

Można przy jego pomocy wdrożyć również elektroniczny obieg dokumentów.

Dużo bezpieczniejszym rozwiązaniem według mnie są serwery MS SQL,od rozwiązań w "chmurze" a to dla tego, że 

1. Mam dane u siebie

2. Nie obejmuje mnie polityka "chmury"

3. Nie mam problemów z back upem


  • 0

#50 Laleczka

Laleczka
  • Użytkownicy
  • 29 postów

Napisano 02 sierpień 2017 - 17:04

Tak na szybko przejrzałam opcje, ceny, funkcje tego drugiego systemu i jakoś średnio go widzę jako lepszy od Berberisa.
Ale to oceńcie sami. W zasadzie widać wszystko po liście funkcji. Z drugiej strony racjonalnie jakość działania ocenicie dopiero po normalnych testach - po pobraniu aplikacji i poznaniu funkcji.

  • 0

#51 kastan

kastan
  • Użytkownicy
  • 43 postów

Napisano 03 sierpień 2017 - 06:39

Bo nie jest. Tylko na podstawie testów można coś takiego w sumie ocenić, ale patrząc na oko, po funkcjach i po tym, co ludzie piszą w sieci, raczej cudów to bym się nie spodziewał. Pamiętajcie, że sens mają wyłącznie takie systemy CRM, które istnieją od dawna, są nieustannie rozwijane, a nie stoją w miejscu. W tej branży akurat wciąż się wiele zmienia. System CRM musi być dopracowany. Ludzie biorą go po to, żeby mieć jakieś efekty jego zastosowania! 


  • 0

#52 Laleczka

Laleczka
  • Użytkownicy
  • 29 postów

Napisano 07 sierpień 2017 - 18:09

Zatem może nie oceniajmy który jest lepszy na podstawie "tak nam się wydaje".
Z Berberis zaczynaliśmy na podstawie testów i ocen innych - pozwómy innym ludziom na to samo.
Ogólnie sytuacja wygląda jak wygląda - systemów jest wiele, ale tylko część z nich jest odpowiednio dopracowana i rozwijana.

  • 0

#53 kastan

kastan
  • Użytkownicy
  • 43 postów

Napisano 08 sierpień 2017 - 06:32

Ale też na podstawie rekomendacji.

Testy testami, ale wszystkiego w nich nie sprawdzisz, wszystko ci w nich nie wyjdzie.

Niektóre funkcje mają zastosowanie dopiero z czasem. Z czasem też rozumiesz zależności pomiędzy funkcjami systemu.

O większości tego info można oczywiście poczytać na stronach systemu, no ale właśnie - trzeba najpierw przez to przebrnąć.

Zresztą - ja wszystkim przy takich rozwiązaniach radzę najpierw poznać bazę wiedzy, a dopiero później pójść dalej. 


  • 0

#54 Laleczka

Laleczka
  • Użytkownicy
  • 29 postów

Napisano 21 sierpień 2017 - 16:19

Ale żeby można było uwierzyć rekomendacjom, to musza one pochodzić od kogoś pewnego, a nie przypadkowego.
I nie jest łatwo znaleźć firmę, która ma dokładnie ten system i chce się podzielić swoją wiedzą na ten temat.

  • 0

#55 kastan

kastan
  • Użytkownicy
  • 43 postów

Napisano 22 sierpień 2017 - 06:32

Najlepiej po prostu testować. Przecież macie darmową wersję systemu. Skoro tak, to niczego się nie ryzykuje, nie wydacie ani grosza.

A przecież to, jak działa system, czy jest funkcjonalny, czy faktycznie zrobi różnicę, widać niemalże natychmiast.

Kilka kliknięć, przejść pomiędzy funkcjami i już możecie ocenić czy mówimy o systemie funkcjonalnym.

Ale co do tego, to raczej nie będziecie mieć wątpliwości. 


  • 0

#56 Laleczka

Laleczka
  • Użytkownicy
  • 29 postów

Napisano 23 sierpień 2017 - 18:07

Jak w ostatnim czasie wychodzisz na weBBell? Mamy coraz lepsze wyniki, ale też popracowaliśmy nieco nad ruchem. W sensie - więcej mamy go z wyszukiwarki, jest dużo bardziej konkretny i faktycznie procent klientów coraz wyższy. Zaczynamy w końcu rozróżniać wartościowość ruchu w zależności od jego źródła.

  • 0

#57 kastan

kastan
  • Użytkownicy
  • 43 postów

Napisano 25 sierpień 2017 - 06:25

Zawsze wychodziliśmy dobrze. Nie podam ci dokładnie procentów, ale po prostu z chwilą wprowadzenia tego systemu od razu mieliśmy lepsze wyniki dzienne/miesięczne. Udało się trafiać w ten sposób znaleźć naprawdę kilku mocnych klientów. Co ciekawe - kilku samych nas pytało jak to zrobiliśmy. Dostawali namiary na weBBell od nas. Niby takie proste rozwiązanie, a za to jaki efekt...


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych