Skocz do zawartości


Zdjęcie

Połączenie z internetem Wi-Fi jest , lecz przeglądarka nie chodzi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 donovan123

donovan123
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 12 grudzień 2014 - 17:46

Witam , mam pewien kłopot z połączeniem do internetu , otóż mam laptopa który jest podłączony do sieci Wi-Fi i mianowicie problem tkwi w tym , że Piszę mi "Dostęp Do Internetu" po czym wchodzę na przeglądarkę i pisze mi "Nie mozna połączyć z internetem , Skype , gg itp również nie działa. Co może być przyczyną ? od dwóch lat nie było z tym problemów , do dnia dzisiejszego. Proszę o pomoc z waszej strony gdyż nie mogę się uporać z tym problemem.


  • 0


#2 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 12 grudzień 2014 - 18:43

Kto jest dostawcą? Jaki masz router/modem?


  • 1
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#3 donovan123

donovan123
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 12 grudzień 2014 - 21:45

Router TP-Link , odkryłem , iż błąd tkwi w DNS. Mianowicie przy włączaniu przeglądarki mam "dns_probe_finished_no_internet"


  • 0

#4 Miodek

Miodek
  • Użytkownicy
  • 2009 postów
  • LokalizacjaPasieka

Napisano 12 grudzień 2014 - 22:38

Wejdź w Panel sterowania, następnie centrum sieci. Po lewej zmień ustawienia karty sieciowej. Wybierz interesującą Cię sieć i wejdź w jej właściwości. Następnie zaznacz Protokół IP wersja 4 i daj właściwości. Na dole masz DNS'y. Jeśli masz coś wpisane to zapisz sobie gdzieś te adresy żeby nie zapomnieć. Potem zmień wybór na automatyczne. Sprawdź czy jest Internet. Jeśli nie ma wpisz w tamte pola 8.8.8.8 oraz 8.8.4.4.


  • 1
Drogi analfebeto. Zamiast pisać na końcu posta "przepraszam za błędy", popraw je.

#5 donovan123

donovan123
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 14 grudzień 2014 - 04:02

Tak jak mowisz próbowałem , i nic. Oddałem do naprawy, niech tam się z tym męczą :P


  • 0

#6 donovan123

donovan123
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 14 grudzień 2014 - 04:04

I dziękuje za próbe pomocy:) Pozdrawiam serdecznie .


  • 0

#7 XPX_pl

XPX_pl
  • Użytkownicy
  • 42 postów

Napisano 15 styczeń 2015 - 17:03

A sterowniki od karty sieciowej zainstalowane? Spóbuj też na innej przegladąrce,wylacz zaporę antywirusową. Daj też oczywiscie znać co okazało się przyczyną problemu.


  • 0

#8 silent

silent
  • Użytkownicy
  • 771 postów

Napisano 20 styczeń 2015 - 19:28

serwis może miec problem nie mając dostępu do twojego routera - jak sprzęt wróci a problem pozostanie sprawdź > cmd  > ipconfig/all


  • 0

#9 CraVen

CraVen
  • Użytkownicy
  • 56 postów

Napisano 21 styczeń 2015 - 00:19

Kolega wyżej dobrze kombinuje. Miałem identyczny problem jak Ty, z dnia na dzień nagle nie działał mi internet, gdzie na telefonie i kompie stacjonarnym był normalnie jak zawsze. Problem rozwiązało wejście w msconfig -> usługi -> i tam miałem zaznaczone jakieś blokowanie internetu, czy coś podobnego, już nie pamiętam, odznaczyłem zapisałem ustawienia i było jak po staremu.

 

Pozdrawiam.


  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych