Skocz do zawartości


Zdjęcie

procesory w przemyśle i sterowaniu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 zawszeusmiechnieta

zawszeusmiechnieta
  • Użytkownicy
  • 7 postów

Napisano 20 październik 2014 - 11:00

Cześć , nie znam się totalnie na komputerach dlatego postanowiłam zapytać kogoś kto ma pojęcie na ich temat czyli Was.
Robię pracę na informatykę na temat  procesorów komputerów osobistych klasy PC  w urządzeniach przenośnych wykorzystywanych w przemyśle i sterowaniu. Szukałam sama jakiś informacji ale dla mnie to czarna magia nic nie kumam jeśli ktoś byłby tak miły i pomógł mi w jakiś sposób naprowadzając mnie albo przybliżył by mi jakoś temat to będę baardzo wdzięczna.


  • 0


#2 pompa40

pompa40
  • Użytkownicy
  • 13 postów
  • LokalizacjaPrzemyśl

Napisano 20 październik 2014 - 12:40

Hmmm jeżeli chodzi o procesory to musisz wiedzieć najwazniejsze

 

Podział miedzy dwóch graczy  intel i amd (to dwaj różni producenci)

 

 

 

 

tutaj 3maj lekturę o tym poczytaj i może coś złapiesz  :P

 

http://pl.wikipedia.org/wiki/Procesor

 

http://forum...pl/to...ie-i-nie-tylko/   <<<< najlepiej wytłumaczone


  • 0

#3 zawszeusmiechnieta

zawszeusmiechnieta
  • Użytkownicy
  • 7 postów

Napisano 20 październik 2014 - 12:47

Dzięki chyba najpierw zajmę się tymi producentami bo te strony już czytałam ,ale załamałam się w połowie bo się zgubiłam z wrażenia ilości informacji..


 


  • 0

#4 zawszeusmiechnieta

zawszeusmiechnieta
  • Użytkownicy
  • 7 postów

Napisano 20 październik 2014 - 12:54