Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dobra i sprawdzona firma pozycjonerska

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#1 kooni23

kooni23
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 12 marzec 2014 - 10:23

Witam, jestem zielony w sprawach stron internetowych, ale nie oszukujmy się każda firma potrzebuje strony internetowej, wczoraj moja firma wzbogaciła się własnie o taką. Aby wykorzystać jej potencjał całkowicie, strona musi być wypozycjonowana w rankingu google. Tutaj mam pytanie do was, możecie Mi polecić jakąś dobrą i sprawdzoną firmę pozycjonerską? Z góry dziękuje.

Użytkownik Kamillo edytował ten post 12 marzec 2014 - 23:12
Poprawiono temat, zapoznaj się z regulaminem

• 0

#2 witek-warszawa

witek-warszawa
  • Użytkownicy
  • 2 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 12 marzec 2014 - 15:44

Pozycjonowanie to loteria. Płacisz albo mało albo dużo. I albo masz rezultat albo go nie masz. A jedno nie zależy od drugiego. Nie zawsze wielka agencja wypozycjonuje Cię lepiej niż ktoś działający z wolnej ręki. Moich kilka stronek pozycjonował kiedyś kumpel ze szkoły - wszystko super, byłem na pierwszej stronie ale chciałem więcej - top3. Poszedłem do agencji i po kilku miesiącach poleciało na łeb na szyje ...
  • 0

#3 marcinpilch77

marcinpilch77
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 08 lipiec 2014 - 08:07

Ja mogę polecić firmę *** maja fajne podejście, dobre wyniki i rozsądne ceny

• 0

#4 arkowszy

arkowszy
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 06 sierpień 2014 - 12:48

Zgadza się, że ceny za pozycjonowanie mają duże rozbieżności, jednakże w większości przypadków jest to zależne od kilku czynników (m.in. konkurencyjność fraz / wyrazów kluczowych, ilość fraz, oraz czy pozycjonujemy na cały kraj czy np. na dany region czy miejscowość). Jeżeli chcesz osiągnąć w miarę stabilne pozycje lecz w dłuższym czasie powinieneś wybrać firmę, która informuje że stosuję się do wytycznych Google (tzw. white hat seo).