Skocz do zawartości


Zdjęcie

Codziennie trzy inne bluescreeny w nowym sprzęcie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 trzasku

trzasku
  • Użytkownicy
  • 17 postów

Napisano 27 sierpień 2013 - 02:56

Szanowni Państwo,

Niedawno zakupiłem nowy komputer na który wydałem łącznie około 5 tysięcy złoty, miał być to mój komputer marzeń ale niestety od jakiegoś czasu, około miesiąca, w różnych sytuacjach które nie mają ze sobą powiązania wyskakują mi bluescreeny; BAD_POOL_HEADER, PFN_LIST_CORRUPT_, MEMORY_MANAGMENT. Obawiam się że może być to coś poważnego dlatego prosiłbym was o pomoc, wszystko jest na gwarancje więc ewentualnie mógłbym oddać. Nic nie kręciłem, korzystam z komputera do renderowania filmów i grafiki.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc,

Z wyrazami szacunku,

Patryk

Specyfikacja komputera:

Procesor: Intel Core i7-3770K (Ivy Bridge)
Płyta główna: MSI Z77 MPower
Pamięć: Corsair Vengeance Low Profile DDR3 16GB (2x8GB) CL9
Karta graficzna: Asus GTX 670 2048MB GDDR5
Zasilacz: SilentiumPC Deus G1 600W 80Plus Bronze
Dysk twardy: Seagate Barracuda 7200.14 3TB
Dysk SSD: Samsung SSD 830 MZ-7PC256 256 GB
Chłodzenie procesora: Fortis HE 1225
System: Winodws 7 64


Zdjęcia:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • 0


#2 EpicFace

EpicFace
  • Użytkownicy
  • 18 postów
  • LokalizacjaPalędzie, k. Poznania

Napisano 27 sierpień 2013 - 17:29

Czyli komputer został kupiony w takim stanie, jakim jest? Wydaje mi się, że to za sprawą uszkodzonego jakiegoś podzespołu. Może to pamięć RAM, może tylko jedna kość. Nie wiadomo. Ostatnio miałem taki problem z Windows XP. Od jakiegoś czasu coś się stało, i po paru godzinach korzystania ciągle zostałem wyrzucany z BLUE SCREENEM. Wyciągałem po kolei każdą kość, i wkrótce jedna okazała się wadliwa - nie działała. Po pozbyciu się kości system nadal atakował BLUE SCREENAMI, ale jak tylko zaktualizowałem system do Windows 7 Ultimate, wszystko działa do teraz bez zarzutów. To tylko moje przypuszczenia. Nie gwarantuję, że to akurat przez to.
  • 0
OS: Windows 7 Ultimate z dodatkiem Service Pack 1 + Windows 8 Tranformation Pack
CPU: AMD Anthlon™ 64 Processor 3200+, 1x2.03 GHz
RAM: 1x1,0 GB, 1x512 MB - 1,50 GB
GPU: NVIDIA GeForce GT 320, 1024 MB
HDD: SeaGate Barracuda 7200.7, 160 GB

#3 vipkoza

vipkoza
  • Użytkownicy
  • 97 postów

Napisano 27 sierpień 2013 - 22:04

Najprawdopodobniej uwalony RAM. Przeskanuj pamięć RAM programem Memtest, żeby potwierdzić i oddaj na gwarancję.
  • 0
i7 2600k | MSI Z68A-GD65 (G3) | Patriot Viper Xtreme Series Division 2, 1866MHz, 2x2GB, DDR3, CL9 | MSI GeForce GTX 560 TI - OC | Crucial m4 128GB | Seagate Barracuda 7200.12 500DM002 | XFX ProSeries 750W - P1-750B-NLG9 (Silver) | Asus Xonar DX | Fractal Design Define XL USB 3.0 Black Pearl
LG IPS235 | Sharkoon Drakonia | Tt eSPORTS CHALLENGER Ultimate ||
Lenovo y550: C2D T6400 | GT130M | 500GB HDD

#4 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 01 wrzesień 2013 - 18:14

Poradnik: Odczytywanie niebieskiego ekranu śmieci (BSoD)
Memtest i skanujesz każdą kość osobno po 4h! - masz dwie kości, czyli najpierw wyjmij jedną, przeskanuj i potem to samo z drugą.
  • 0

#5 trzasku

trzasku
  • Użytkownicy
  • 17 postów

Napisano 11 marzec 2014 - 01:57

Zrobiłem Memtest i już przy pierwszej pamięci wyrzuciło mi błąd więc test od razu po błędzie przerwałem i zaznaczyłem kość jako wadliwą. Mam kilka pytań co do reklamacji pamięci RAM. Czy podczas reklamacji muszę wysłać wszystkie 4 kości czy mogę zostawić sobie te które okażą się bezbłędne tak żebym na czas wymiany i naprawy mógł korzystać z komputera (nie posiadam innych kości)? Kupiłem RAM w sklepie internetowym morele, czy mam zwracać się bezpośrednio do Corsair czy może właśnie do tego sklepu? Czy są jakieś szczególne rzeczy o których należy wspomnieć podczas składania reklamacji?

Dołączona grafika
  • 0

#6 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 11 marzec 2014 - 13:05

Wysyłasz tylko uszkodzone, napisz do morele i oni Cię dalej pokierują w sprawie gwarancji gdzie wysłać.
  • 0

#7 trzasku

trzasku
  • Użytkownicy
  • 17 postów

Napisano 13 marzec 2014 - 17:11

Dziękuję za pomoc! Tylko jedna kość jest uszkodzona, jutro ją zanoszę do netpunktu morele. Teraz rodzi się pytanie jak wykorzystać pozostałe 3 kości? Nie jestem pewny czy wsadzając 3 kości komputer będzie działał poprawnie dlatego umieściłem dwie w odpowiednich slotach według User Guide aby pracowały w dual channel. Czy mogę dorzucić jeszcze trzecią kość czy mogą nastąpić problemy? Zauważyłem na płycie głównej opis poszczególnych slotów, zastanawiam się dlaczego drugi, trzeci i czwarty slot są oznaczone jako FIRST - może do nich wsadzić 3 kości zamiast 2 które są obecnie w dual channel?
Dołączona grafika
  • 0

#8 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 14 marzec 2014 - 13:45

Możesz wsadzić 3 pamięci i powinno wszystko działać.
Tam nie masz zaznaczone DIMM 2, DIMM3 i DIMM4, tylko DIMM 2 i DIMM 4, prawdopodobnie jako praca w Dual Channel.
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych