Cześć.
Na wstępie chciałbym prosić o podejście do mnie i do mojego problemu z dużym dystansem i jeśli ktoś chciałby mi pomóc to bardzo proszę pisać bardzo prostym językiem co mam zrobić i jak to zrobić, bo nie mam zielonego pojęcia o komputerach.
Co do problemu. Ponad tydzień temu wyprowadziłem się i trafiłem do mieszkania gdzie jest (jak się dowiedziałem) Netia Spot (taka czarna skrzynka na ścianie). Po podłączeniu się i wpisaniu hasła internet działa, ale wolno. W sumie zostawiłbym to w spokoju gdyby wszystkim tak działało, ale w domu oprócz mnie działają jeszcze 2 komputery korzystające z tego Netia Spot i wszystkim internet śmiga, tylko mi nie, filmików z YouTube nie ma mowy, przeglądanie niektórych stron zajmuje wiele minut, o pobieraniu czegokolwiek nie ma mowy.
Dodam, że tylko u mnie ten internet chodzi tak wolno, niezależnie czy ktoś jeszcze jest w domu i korzysta z internetu, czy tylko ja sam.
Czy ma ktoś jakiś pomysł co się dzieje?
Wolno działający internet z Netia Spot po WiFi
Rozpoczęty przez IAMT, 24 lip 2013 15:31
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 lipiec 2013 - 15:31
#2
Napisano 24 lipiec 2013 - 18:23
Takie zachowanie może mieć wiele przyczyn. Możesz mieć np. zaśmiecony komputer, zbyt dużo procesów włączonych. Jakieś przeglądarki używasz ? Jeśli np. Chrome to sprawdź na innej. Jakiego masz antywirusa ? Z internetu korzystasz przez WiFi czy po kablu ?
#3
Napisano 24 lipiec 2013 - 19:23
Korzystam z Chrome.
Internet idzie przez WiFi.
Antywirus to Avast. robiłem niby skan kompa i nic nie wykrył. Komp chyba nie jest zaśmiecony- przynajmniej mało rzeczy mam
W domu jak wracam też mam WiFi i działa normalnie.
Internet idzie przez WiFi.
Antywirus to Avast. robiłem niby skan kompa i nic nie wykrył. Komp chyba nie jest zaśmiecony- przynajmniej mało rzeczy mam
W domu jak wracam też mam WiFi i działa normalnie.
#4
Napisano 24 lipiec 2013 - 22:01
Jaki masz tam router? Podłącz się kablem i zobacz jak działa.
#5
Napisano 25 lipiec 2013 - 06:34
Szukałem na tym pudełku i nie znalazłem tam nic oprócz Netia Spot.
Kabla nie mam, zresztą chyba nie o to chodzi, żeby podłączyć się kablem i udawać, że po problemie.
Kabla nie mam, zresztą chyba nie o to chodzi, żeby podłączyć się kablem i udawać, że po problemie.
#6
Napisano 25 lipiec 2013 - 10:45
A kto Ci, że po problemie? Czytaj ze zrozumieniem. Podłącz i sprawdź jak działa...
Po drugie trzeba zresetować router, trzymając przez około 20 sekund przycisk i skonfigurować od nowa.
Po drugie trzeba zresetować router, trzymając przez około 20 sekund przycisk i skonfigurować od nowa.
#7
Napisano 25 lipiec 2013 - 13:41
Szukałem i kabla nie ma.
Trzymałem już ten przycisk od resetowania i dalej nic.
Trzymałem już ten przycisk od resetowania i dalej nic.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych