Skocz do zawartości


Zdjęcie

Ostrzeżenie dotyczące sklepu X-Kom


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ni-ck

ni-ck
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 05 lipiec 2013 - 07:32

Pragnę przestrzec wszystkich przed zakupami w sklepie X-kom.pl. Ten sklep to totalna tragedia. Jeśli macie szczęście i towar jest sprawny – trafiliście los na loterii. Jednak wystarczy, że towar jest uszkodzony zaczynają się schody. Kupiłem w tym sklepie sprzęt w dniu 30.04.2013 r., który sprzedano mi zepsuty(!) w dodatku zapewne powystawowy lub używany (sądząc po śladach). Nie robiłem problemów i oddałem go do naprawy gwarancyjnej (chociaż musiałem pokonać na własny koszt odległość 180 km). Po bardzo długim oczekiwaniu, otrzymałem go i mimo zapewnień sprzedawcy okazało, że sprzęt wrócił z serwisu uszkodzony(!). Byłem zmuszony ponownie jechać 180 km, aby oddać go do naprawy. Musiałem czekać długi okres czasu na jakikolwiek kontakt ze strony tego, tak zwanego, sklepu. Ale to dopiero początek tej historii. Ci ludzie są tak niekompetentni i bezczelni, że mimo przyjęcia sprzętu do naprawy serwisowej i długiego przebywania w serwisie, nagle zaczęli utrzymywać, że sprzęt wcale nie był uszkodzony (chociaż mam wielu świadków na to, że sprzęt nie działał). Najdziwniejsze jest to, że przyznali, że wykonywali naprawy, nadal utrzymywali, że wszystko jest OK i sprzęt był sprawny. Po kiego grzyba naprawiali sprawny sprzęt? Ci ludzi traktują klientów jak debili, którym można wcisnąć wszystko. W efekcie końcowym, mimo, że kupiłem sprzęt dwa miesiące temu, miałem go może dwa tygodnie. Dziś jest 04.07.2013r. a ja nadal nie mam go u siebie.. W dodatku zostałem narażony na znaczne koszty w związku z przejazdami. Po tym wszystkim kieruję sprawę do Federacji Konsumenta i będę dochodził swoich spraw sądownie. Przestrzegam jednak wszystkich przed zakupami w tym badziewiu, gdyż w razie jakichkolwiek problemów nie będziecie mieli jako klienci żadnych praw i będziecie traktowani jako zło konieczne. Sensowna obsługa w tym sklepie kończy się w momencie wepchnięcia towaru nic nie podejrzewającemu klientowi, później jest zwodzenie, oszukiwanie, bezczelne kłamstwa i „spychologia”. Większą pewność co do jakości i bezpieczeństwa zakupów będziecie mieli po budką z piwem, albo u ruskiej mafii, ale na pewno nie w tym sklepie. Odradzam stanowczo wszystkim jakikolwiek kontakt z tymi krętaczami. Kupujcie u konkurencji, nie będziecie narażeni na szarganie nerwów, zbędne koszty, a przede wszystkim będziecie mieli nowy sprzęt, który DZIAŁA.
  • -1


#2 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 05 lipiec 2013 - 09:39

Ja tam kupuje i jakoś sprzęt zawsze przychodzi sprawny.

Byłem zmuszony ponownie jechać 180 km, aby oddać go do naprawy.

A kto Ci kazał jechać? Nie znasz żadnego kuriera? Jeśli jechałeś do ich sklepu to na 100% nie wiesz co to jest RMA.

Po bardzo długim oczekiwaniu, otrzymałem go i mimo zapewnień sprzedawcy okazało, że sprzęt wrócił z serwisu uszkodzony(!). Byłem zmuszony ponownie jechać 180 km, aby oddać go do naprawy.

Ponownie kto Ci kazał jechać? Jeśli stwierdziłeś, że sprzęt jest uszkodzony to po jakiego wysyłać go ponownie na gwarancje? Trzeba było złożyć pismo o odstąpienie od umowy!
Po wydaniu sprzętu masz na to 10 dni, wysłałeś sprzęt na gwarancje od razu po zakupie, więc jak dotarł do ciebie po tej gwarancji to trzeba było go oddać.
Jak dla mnie sklep nie robił by żadnych problemów, w razie czego do firmy X-KOM można zgłosić niezgodność towaru z umową.

W dodatku zostałem narażony na znaczne koszty w związku z przejazdami.

Po raz kolejny. Czego obwiniasz kogoś jak sam się na nie naraziłeś, a jak widać z internetu potrafisz korzystać, więc ze zgłoszenie sprzętu raczej też nie miałbyś problemów.
Ogólnie to nie wiem jak jest w wysyłką w X-KOM, czy płacisz Ty czy firma, po zgłoszeniu RMA pewnie byś się dowiedział, a za kuriera zapłacisz około 20zł.

Po bardzo długim oczekiwaniu, otrzymałem go i mimo zapewnień sprzedawcy okazało, że sprzęt wrócił z serwisu uszkodzony(!).
Musiałem czekać długi okres czasu na jakikolwiek kontakt ze strony tego, tak zwanego, sklepu.
W efekcie końcowym, mimo, że kupiłem sprzęt dwa miesiące temu, miałem go może dwa tygodnie.

Na stronie nie piszę w jakim czasie otrzymasz towar z powrotem, ale z tego co można przeczytać to towar na gwarancje jest wysyłany do producenta sprzętu.
Przeważnie czas naprawy to 14 dni roboczych, czyli prawie 3 tygodnie, czyli teraz to sobie przelicz.

Po drugie żadnych zdjęć, filmów, co to za sprzęt itp... Bajki to każdy potrafi pisać.
  • 1

#3 undrgrnd

undrgrnd
  • Użytkownicy
  • 24 postów
  • LokalizacjaKraków

Napisano 05 lipiec 2013 - 09:49

Założyłeś konto na forum, żeby rzucać mięsem w X-Kom?

Twoja nieporadność, to Twoja nieporadność, nie obwiniaj o to sklepu. Warunki są jasne i o wszystkim informują zarówno sprzedawcy jak i bardzo dobrze wyszkolona obsługa telefoniczna (nawet późnym wieczorem).

Sam kupuję tam bardzo często i doskonale wiem jakie prawa mi przysługują. Łącznie z tym, że najlepsze rozwiązanie może podpowiedzieć konsultant telefoniczny (co też zrobił w moim wypadku). Odebrałem osobiście, bo do sklepu mam 10km tramwajem, zamawiając przez internet, żeby mieć 10dni na zwrot i przy okazji nie płacić za kuriera. O wszystkim dowiedziałem się przez telefon.

Poza tym nie masz pojęcia o prawach konsumenta i nie czytałeś regulaminu sklepu, więc sądownie to Ty możesz dowieść swojej głupoty. Ale serio jest Ci do tego potrzebny sąd...?

edit: a i to, że nie działa Ci sprzęt, to nie wina sklepu, tylko serwisu, który NIE jest zależny od sklepu.... <facepalm>
  • 1
TERROR is not a kind of a f***ing error!

#4 Duath

Duath
  • Redaktorzy
  • 2117 postów
  • Lokalizacja404

Napisano 05 lipiec 2013 - 11:16

1) Wybadałoby napisać jakiego sklepu przedstawicielem jest ni-ck
2) Ja miałem przyjemność kupowania w X-KOM kilka razy i NIGDY, powtarzam, NIGDY nie miałem z nimi problemu.
3) Ostatnio kupiłem w X-KOM przez Allegro dysk SSD. Cały czas mailowo byłem informowany o losach mojego zamówienia. Towar otrzymałem SPRAWNY, powtarzam, SPRAWNY na drugi dzień.
4) Jeżeli chcesz już obwiniać, to obwiniaj konkretną filię sklepu a nie całą sieć, bo to podobnie jak z siecią restauracji - w jednej wszystko jest na wysokim poziomie a w innej tak, że szkoda gadać.
5) Uważam, że komentarz ni-ck'a jest bezpodstawny z 2 powodów: brak konkretów oraz wczoraj był 04.07.2013 a dziś jest 05.07.2013 - zapewne powielane mięsko.
  • 0

Intel i5-3570K @ 4.2GHz | ASRock Z77 Extreme4 | Corsair Vengeance LP 16GB | Radeon HD7870 | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung F3 1TB | Xonar DG | OCZ ModXStream Pro 500W
 

Duath


#5 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 05 lipiec 2013 - 21:41

Tak samo myślę, głupoty napisać, gdzie autor nie ma racji, a po drugie to chyba jego pierwsza rzecz, którą oddaje na gwarancje, bo ja widać nie ma zielonego pojęcia o tym, a czasami wystarczy zajrzeć tylko na stronę sklepu. A to "chociaż musiałem pokonać na własny koszt odległość 180 km = 360 km" nadaje się na mistrzów, nie wiem czy mam płakać czy się śmiać. Dzień pewnie jest niezmieniony, bo pisał to już wczoraj, a w tym przypadku wystarczy udać się na google.pl pod tym samym tematem. Znalazłem ten temat jeszcze na około 6 innych forach.
  • 0

#6 X-KOM.PL

X-KOM.PL
  • Użytkownicy
  • 1 postów

Napisano 19 lipiec 2013 - 15:03

Pragnę przestrzec...

Sprzęt został zakupiony w dniu 2013-04-30. Pierwsze zgłoszenie reklamacyjne dotyczące uszkodzonego napędu optycznego zostało przyjęte w dniu 24 maja 2013. Podczas wizyty w naszym salonie informowaliśmy Państwa o możliwości skorzystania z wygodnej formy gwarancji producenta w systemie door-to-door (po zgłoszeniu usterki zostaje do Państwa wysłany kurier w celu odbioru uszkodzonego towaru z Państwa miejsca zamieszkania oraz odstawienia go po naprawie – w ramach tej gwarancji wszelkie koszty transportu ponosi producent). Niestety nie zdecydowali się Państwo na taką formę realizacji zgłoszenia, także dokonaliśmy takiego zgłoszenia w Państwa imieniu (stąd konieczność Państwa wizyt w naszym salonie, a co za tym idzie ponoszenia dodatkowych kosztów o których Państwo wspominają, których tak na prawdę można było uniknąć). Po naprawie usterki przez autoryzowany serwis producenta sprzęt został przez Państwa odebrany dnia 08.06.13 ( o możliwości odbioru informowaliśmy dnia 05.06.13). Kolejne zgłoszenie nastąpiło dnia 10.06.2013 z tytułu niezgodności towaru z umową – problem z uruchomieniem komputera. W tym miejscu pragniemy poinformować, że nie wykryto żadnej usterki sprzętu. Problemy wynikające z oprogramowania nie podlegają gwarancji, jednak z naszej strony (zgodnie z udzieloną pisemną odpowiedzią) został przywrócony system z partycji recovery, po czym notebook został przetestowany i wszystko działa poprawnie. Przywracanie systemu jest opcją, z której Klient może również skorzystać we własnym zakresie. Chcielibyśmy również nadmienić, iż notebook jest całkowicie sprawny. W związku z Państwa życzeniem podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wymiany towaru na nowy lub zwrotu gotówki, pragniemy poinformować, że niestety nie jesteśmy w stanie przystać na takie rozwiązanie, gdyż sprzęt jest w pełni sprawny oraz cały czas oczekuje na Państwa odbiór (od dnia 17.06.13). Odnosząc się również do treści Państwa opinii: “Kupiłem w tym sklepie sprzęt w dniu 30.04.2013 r., który sprzedano mi zepsuty(!) w dodatku zapewne powystawowy lub używany (sądząc po śladach)” Pragniemy poinformować, że sprzedawany przez nas towar jest nowy i nieużywany. Sprzęt został zakupiony dnia 30.04.2013, a zgłoszenie usterki dnia 24.05.13 (domyślamy się zatem, że usterka powstała podczas użytkowania, a co za tym idzie została usunięta w ramach naprawy gwarancyjnej). Co do powystawowego sprzętu – taki towar zawsze wystawiamy na sprzedaż w niższych cenach, gdzie fakt powystawowej historii jest wyraźnie zaznaczony. Jeszcze raz zaznaczamy, że zakupiony przez Państwa notebook był nowy, o czym świadczą również zapisy na temat stanu urządzenia podczas przyjęć serwisowych: “Brak zarysowań, naklejone folie ochronne”.
  • 0

600x92_stopka.png


#7 pixel

pixel
  • Użytkownicy
  • 93 postów

Napisano 26 lipiec 2013 - 13:50

wyszło szydło z wora. Chciał oczernić sklep a tak na prawdę sam się oczernił.... Żenada. Czemu autor tematu nie ma jeszcze bana?
  • 0

#8 alice88

alice88
  • Użytkownicy
  • 4 postów

Napisano 13 grudzień 2013 - 14:58

Pierwsze słyszę, żeby ktoś miał takie pretensje...
Ale brawo za profesjonalizm :)
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych