Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z połączeniem oraz konfiguracją routera ASUS RT-N10E


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 GraYek160

GraYek160
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 25 kwiecień 2013 - 21:18

Parę dni temu, zakupiłem nowy router marki ASUS, gdyż chciałem mieć Wi-Fi w całym mieszkaniu.Wszystko było OK, do puki nie zaczęła denerwować mnie kontorlka w programi BitComet o zablokowanym porcie nasłuchiwania.Więc zacząłem szukać tematów które okazały by się przydatne.Po tych wszystkich modyfikacjach nie działa mi Wi-Fi(muszę neta ciągnąć z kabla), mam jakieś 2 połączenia i powiadomienia że jest konflikt IP oraz Panel kontrolny mojego Routera się nie włącza.Nie wiem jak to naprawić.Resetowałem router, i nic.Nie chcę tracić systemu bo na dysku mam dużo ważnych plików.Oczywiście wsadzę kilka screen'ów abyście mogli to dogłębnie zobaczyć. Jeśli możecie to szczegółowo prosił bym o pomoc, bo jestem zielony w sprawach routera.

Załączone pliki


  • 0


#2 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 postów
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Napisano 25 kwiecień 2013 - 21:46

Wpisz w przeglądarce 192.168.1.1 i wstaw screeny:
WAN => internet connection
LAN
WLAN (wireless) => General
Administration => Operation mode
  • 0
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#3 GraYek160

GraYek160
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 25 kwiecień 2013 - 21:54

Niestety, ale link nie działa
  • 0

#4 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 postów
  • LokalizacjaZagłębie Dąbrowskie

Napisano 25 kwiecień 2013 - 21:58

10.1.168.1 ?
  • 0
Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

#5 GraYek160

GraYek160
  • Użytkownicy
  • 5 postów

Napisano 25 kwiecień 2013 - 22:05

To też nie działa, nei wiem o co chodzi !!
  • 0

#6 Daroxx

Daroxx
  • Użytkownicy
  • 1040 postów