Skocz do zawartości


Zdjęcie

Rozwiązany: Problem po zainstalowaniu SP2, system się nie uruchamia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arek111

Arek111
  • Użytkownicy
  • 26 postów

Napisano 30 marzec 2013 - 23:10

Witam, mam windows vista 32 bity i dzisiaj zainstalowalem battlefielda 3. Dotychczas mialem sp1 a bf3 wymaga sp2 a wiec go sciagnelem i zainstalowalem. Wszystko ladnie pieknie ale po ponownym uruchomieniu sie komputera po skonczonej instalacji sp2 na nic on nie odpowiada. Restartuje go i za kazdym razem gdy sie wlaczy do pulpitu na nic nie odpowiada... Nie wiem co jest tego przyczyna, sp2 sciagnelem ze strony oryginalej windowsa bo przedtem sp1 tez stamtad sciagalem. Dodam, ze jestem zielony jesli chodzi o jakies formaty czy cos. Aha jeszcze jeden problem, rok temu mialem oryginalnego win 7, po pewnym czasie wiadomo coraz bardziej mulil i byl zasmiecony wiec oddalem go do informatyka na format(tak jak wczesniej wspomnialem jestem zielony) no a on zainstalowal chyba przez pomylke viste, nie mialem czasu z nim znow isc a wiec tak zostala. Jesli chodzi o win 7 to mam jakies 2 plytki na przywracanie systemu i tyle. I teraz do Was pytanie, co ja mam zrobic?
  • 0


#2 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 30 marzec 2013 - 23:16

Z opisu wynika, że system się nie uruchamia? Na początek skorzystaj z trybu awaryjnego (F8) i przywróć system do punktu z przed instalacji SP.

Poradnik: Przywracanie systemu Windows XP/Vista/7
  • 0

#3 Arek111

Arek111
  • Użytkownicy
  • 26 postów

Napisano 31 marzec 2013 - 07:12

Ok ale to jutro bo dzis juz nie mam czasu

Dobra system przywrocilem ale wciaz mam sp1, a jak zainstalowac 2? Kiedys tez mialem ten sam problem z sp2 ale udalo mi sie przywrocic bez trybu awaryjnego.
  • 0

#4 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 31 marzec 2013 - 13:27

To spróbuj zainstalować aktualizacje i później SP2 z Windows Update.
  • 0

#5 Arek111

Arek111
  • Użytkownicy