Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zły wtyk do zasilacza, czy da się go podłączyć?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 B3X!O

B3X!O
  • Użytkownicy
  • 2 postów
  • LokalizacjaChorzów

Napisano 16 marzec 2013 - 12:59

Cześć, mam drobny problem. Zakupiłem do swojego laptopa zasilacz (na allegro), przy czym będąc pewnym, że wtyk będzie pasował do wejścia. Niestety, jak się okazało są tylko prawie identyczne, niestety "prawie" to za mało. Co do napięcia na pewno się zgadza, więc żaden problem.
Nie mam ochoty kupować żadnych przejściówek etc. za kolejne pieniądze, które w moim przypadku są bardzo cenne.
Zatem pytanie brzmi: czy jest możliwość podłączenia tego zasilacza w inny sposób, np. podłączając po prostu drucikami na stałe do laptopa? Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o te sprawy, ale sądzę (może się mylę), że jednak da się tak zrobić. Nie zależy mi zbytnio na tym laptopie (tj. nie chcę go sprzedać) dlatego zwisający z niego kabel zasilający nie będzie mi przeszkadzać. :)
Proszę o pomoc, pozdrawiam.
  • 0


#2 Chymek

Chymek
  • Użytkownicy
  • 457 postów
  • LokalizacjaWrocław

Napisano 17 marzec 2013 - 20:38

Obciąć końcówkę zasilacza, rozebrać komputer i przylutować kable bezpośrednio przewodów zasilających od gniazda, no chyba że masz gniazdo na płycie głównej to bezpośrednio do płyty głównej. Jeżeli nie chcesz wydawać więcej pieniędzy, a co za tym idzie robiłbyś to sam i jak mówisz jesteś laikiem w tych sprawach.... to poza "pozdrawiam" nic więcej mi nie przychodzi na myśl.
  • 0

Naprawiając komputer, bądź świadom tego, że przyczyną usterki może być element, którego nigdy o to byś nie podejrzewał, a to dlatego, że komputer jest czasami ciężej zrozumieć niż kobietę :) i dlatego też nie dziw się, że ktoś kto się na tym zna, nie jest w stanie na "pstryknięcie palcem" powiedzieć Ci, co się zepsuło :)


Asus H97-plus
Intel I5 4590 chłodzenie Cooler Master V6-GT
Kingston 2x4GB  1600MHz + Goodram Play DDR3 4GB 1600MHz