Skocz do zawartości


Zdjęcie

problem z tvn player


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 olciak0910

olciak0910
  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 15 marzec 2013 - 14:32

Witam. Od około 2 miesięcy mam problem ze stroną tvn player. Mianowicie, na stronie wyświetla mi, że wszystkie wymagania mam spełnione, lecz filmy nie wyświetlają się. Ładują się w nieskończoność, a potem wyświetla się komunikat, że video jest niedostępne. Ponadto, jak odświeżam stronę testową z wymaganiami do spełnienia, to przy "Polskie IP", które mam niby dobre, pojawia się przez kilka sekund komunikat na czerwono " Twój adres IP to 0.0.0.0. Przepraszamy ze względu na ograniczenia licencyjne nie możemy wyswietlic tego wideo w Twoim kraju. Jest ono dostępne tylko na terenie Polski". Jestem nieobyta pod względem komputera i nie wiem jak to rozwiązać. Instalowałam już Silverlight parę razy, Adobe, próbowałam e różnych przeglądarkach, robiłam formata, ale wciaż nic. Proszę o pomoc i z góry dziękuję
  • 0


#2 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 15 marzec 2013 - 15:07

Ponadto, jak odświeżam stronę testową z wymaganiami do spełnienia, to przy "Polskie IP", które mam niby dobre, pojawia się przez kilka sekund komunikat na czerwono " Twój adres IP to 0.0.0.0. Przepraszamy ze względu na ograniczenia licencyjne nie możemy wyswietlic tego wideo w Twoim kraju. Jest ono dostępne tylko na terenie Polski".

Wchodząc na tą stronę mam tak samo, prawdopodobnie strona sprawdza wtedy twoje IP.
Zobacz sobie te tematy: Klik Klik albo zainstalować starszą wersje Silverlight.
  • 0

#3 olciak0910

olciak0910
  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 15 marzec 2013 - 17:36

No i niestety. Zrobilam tak jak instrukcja kazała, ale nic się nie zmieniło. A starszą wersję Silverlight próbowałam już instalować i niestety też nie pomogło .
  • 0

#4 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 15 marzec 2013 - 17:46

To nie wiem, napisz może do pomocy technicznej TVN: http://tvnplayer.pl/kontakt.html
  • 0

#5 olciak0910

olciak0910
  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 15 marzec 2013 - 18:40

Pisałam, ale nie bardzo rozumiałam co odpisali, więc dałam spokój sobie.
  • 0

#6 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 15 marzec 2013 - 18:41

To wklej to na forum, może ja zrozumie. :puppyeyes:
  • 0

#7 olciak0910

olciak0910
  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 15 marzec 2013 - 19:01

Już wklejam :)

"Witam,

Bardzo proszę o kopię informacji wyświetlonych na stronie:http://tvnplayer.pl/ip.php, pomogą nam one znaleźć przyczynę problemu."

Niby proste, ale strach się wygłupić :)
  • 0

#8 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 15 marzec 2013 - 19:04

Jakbyś mogła to nie cytuj moich odpowiedzi tylko na dole masz szybką odpowiedź.

Wejdź na stronę: http://tvnplayer.pl/ip.php - skopiuj wszystko co tam będzie i im to wyślij. :puppyeyes:
  • 0

#9 olciak0910

olciak0910
  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 15 marzec 2013 - 19:16

Jestem tu nowa :). I tylko tyle? To już wysyłam. Dzięki :)
  • 0

#10 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 15 marzec 2013 - 23:23

Na razie tylko tyle, musisz czekać na odpowiedź od nich co każą Ci wykonać.
  • 0

#11 olciak0910

olciak0910
  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 16 marzec 2013 - 11:27

Kazali odinstalować silverlighta i adobe, zainstalować je na nowo, usunąć historię przeglądania i pamięć podręczną. Ale oczywiście nic nie dało to. <_<
  • 0

#12 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 16 marzec 2013 - 12:07

Ja u siebie mam, że jak włączę jakiś film to kręci się kółeczko i tyle. Znalazłem właśnie to co podałem wyżej i niektórym to pomagało.
Napisz do nich, że dalej nie działa, może jeszcze jakiś pomysł podsunął.
  • 0

#13 olciak0910

olciak0910
  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 16 marzec 2013 - 12:09

Napisałam, teraz czekam na odpowiedź.
  • 0

#14 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 16 marzec 2013 - 20:19

Jak dowiesz się już czegoś pożytecznego to pisz lub pomogą Ci go rozwiązać.
  • 0

#15 olciak0910

olciak0910
  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 19 marzec 2013 - 18:00

Kazał przejrzeć czy nie mam żadnych programów blokujących różne treści. Ale nie mam,czekam na kolejne rady :).
  • 0

#16 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 19 marzec 2013 - 19:11

Rozumiem, że czekasz na rady od nich? Bo ja innych nie mam. :confused_:
  • 0

#17 olciak0910

olciak0910
  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 19 marzec 2013 - 20:16

Tak, od nich. Chociaż już powoli tracę nadzieję...
  • 0

#18 olciak0910

olciak0910
  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 19 marzec 2013 - 22:29

"Niestety nie jesteśmy w stanie zdiagnozować tego problemu na odległość. Z naszego doświadczenia wynika jednak, że w większości przypadków za taki stan rzeczy są odpowiedzialne nieodpowiednie wersje wtyczkek lub zbyt restrykcyjne ustawienia programów antywirusowych lub firewalli oraz programy blokujące treści reklamowe (adblock), części użytkowników pomaga również wykasowanie (zgodnie z przesłaną wcześniej instrukcją) zawartości pliku PlayReady."
Wiadomość od nich. Może komuś pomoże.
  • 0

#19 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów

Napisano 19 marzec 2013 - 22:40

O pliku PlayReady pisałem wyżej. Spróbuj może tak jak napisali wyłączyć antywirusa i zaporę, zaktualizować wtyczki, chyba, że już Ci wszystko działa.
  • 0

#20 olciak0910

olciak0910
  • Użytkownicy
  • 11 postów

Napisano 20 marzec 2013 - 15:04

Próbowałam, ale nic to nie daje. Trudno
  • 0


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych