Skocz do zawartości


Zdjęcie

Probelmy z facebookiem.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów
  • LokalizacjaPoland

Napisano 11 marzec 2013 - 12:37

Hmm... Nie używam tego programu, ale polecam Ci go wyłączyć. Prawdopodobnie czyściłaś rejestr i system tym programem.
Proponuje pobrać CCleaner, wyłączyć wszystkie programy, uruchomić program. W zakładce Cleaner kliknąć na Uruchom Cleaner, usunie Ci wszystkie niepotrzebne pliki.
Następnie przejść w zakładkę Rejestr kliknąć Skanuj by znaleźć problemy, a po skanowaniu kliknąć na Napraw zaznaczone problemy i usunąć wszystko.
I powtórzyć tą czynność jeszcze raz, tym programem na pewno nie uszkodzisz systemu, bo sam korzystam, a tym wyżej to nie wiem.
  • 1

Pozdrawiam, Kamil



#22 sylwia12198

sylwia12198
  • Użytkownicy
  • 61 postów

Napisano 11 marzec 2013 - 13:03

Zrobione. Co dalej ?
  • 0

#23 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów
  • LokalizacjaPoland

Napisano 11 marzec 2013 - 15:36

Wszystko? Odinstaluj program PC Performer. A to co pisałem w poście #19 też zrobiłaś, z tymi aktualizacjami, programami?
Jeśli nie to wykonaj wszystko tak jak tam napisałem.
  • 1

Pozdrawiam, Kamil


#24 sylwia12198

sylwia12198
  • Użytkownicy
  • 61 postów

Napisano 11 marzec 2013 - 15:41

Wszystko zrobiłam.
  • 0

#25 Kamillo

Kamillo
  • Moderatorzy
  • 5751 postów
  • LokalizacjaPoland

Napisano 11 marzec 2013 - 16:17

No to chyba wszystko, włącz sobie jeszcze automatyczne aktualizacje systemu.
Używaj też programu CCleaner tak jak pisałem. Tylko nie rób nic w zakłdce "Wymazywanie dysku".
Jak chcesz możesz dać jeszcze log z CCleaner > Narzędzia > Autostart, może coś jest niepotrzebnie dodane do autostartu.
A i usuń program Malwarebyte, bo masz wersje testową. Tak samo jak masz kilka antywirusów to usuń, zostaw tylko jeden.
Jak masz jakiś problem jeszcze to pisz. :puppyeyes:
  • 1

Pozdrawiam, Kamil



Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych