Skocz do zawartości


Zdjęcie

Brak adresu MAC i BRAMKI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 puma9991

puma9991
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 18 luty 2013 - 16:01

Po wejściu w szczegóły mojej sieci wyskakuje mi to okno.Chcę podłączyć się kablem pod telewizor i muszę wpisać adres fizyczny i bramkę,a tego tu nie ma,co zrobić żeby to gdzieś znalezc.Proszę o pomoc.Jestem zielona.
Sufiks DNS konkretnego połączenia:
Opis: Połączenie szerokopasmowe
Adres fizyczny: ‎
DHCP włączone: Nie
Adres IPv4: 000.000.00.000
Maska podsieci IPv4: 000.000.000.000
Brama domyślna IPv4:
Serwery DNS IPv4: 00.000.000.000, 00.000.000.000
Serwer WINS IPv4:
System NetBIOS przez TCP/IP włączony: Nie
Interesuje mnie też DHCP oraz System NetBIOS są wyłączone.Pozostałe pozycje mam ,ale wpisałam 0.
  • 0


#2 dyl

dyl
  • Użytkownicy
  • 62 postów

Napisano 18 luty 2013 - 20:08

z drugiej strony do czego podłaczony kabel, jakis router,dem swith, jaki?
  • 0

#3 silent

silent
  • Użytkownicy
  • 771 postów

Napisano 18 luty 2013 - 21:32

ustaw DHCP - ON/1, uruchom tv ponownie i zrób diagnostykę sieci w tv (producent/model?)
jeżeli nie zadziała napisz:
- telewizor podłączasz skrętką, która z drugiej strony jest wpięta w... ?
- chesz uzyskać dostęp z PC do telewizora czy z telewizora do netu?
opisz w miarę dokładnie w jakiej postaci dociera do ciebie sieć i co się z nią dzieje (modem telefoniczny/kablowy(ew. model?)/ skrętka od operatora, czy masz swój router (model?), itp.
będzie łatwiej.
  • 0

#4 puma9991

puma9991
  • Użytkownicy
  • 2 postów

Napisano 19 luty 2013 - 16:23

ustaw DHCP - ON/1, uruchom tv ponownie i zrób diagnostykę sieci w tv (producent/model?)
jeżeli nie zadziała napisz:
- telewizor podłączasz skrętką, która z drugiej strony jest wpięta w... ?
- chesz uzyskać dostęp z PC do telewizora czy z telewizora do netu?