Skocz do zawartości


Zawartość użytkownika X-KOM.PL

Odnotowano 1 pozycji dodanych przez X-KOM.PL (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: pią, 12 maj 23 )


Według typu zawartości

Filtruj

Sortuj według                Sortuj  

#69215 Ostrzeżenie dotyczące sklepu X-Kom

Napisano przez X-KOM.PL w 19 lipiec 2013 - 15:03 w Hyde Park

Pragnę przestrzec...

Sprzęt został zakupiony w dniu 2013-04-30. Pierwsze zgłoszenie reklamacyjne dotyczące uszkodzonego napędu optycznego zostało przyjęte w dniu 24 maja 2013. Podczas wizyty w naszym salonie informowaliśmy Państwa o możliwości skorzystania z wygodnej formy gwarancji producenta w systemie door-to-door (po zgłoszeniu usterki zostaje do Państwa wysłany kurier w celu odbioru uszkodzonego towaru z Państwa miejsca zamieszkania oraz odstawienia go po naprawie – w ramach tej gwarancji wszelkie koszty transportu ponosi producent). Niestety nie zdecydowali się Państwo na taką formę realizacji zgłoszenia, także dokonaliśmy takiego zgłoszenia w Państwa imieniu (stąd konieczność Państwa wizyt w naszym salonie, a co za tym idzie ponoszenia dodatkowych kosztów o których Państwo wspominają, których tak na prawdę można było uniknąć). Po naprawie usterki przez autoryzowany serwis producenta sprzęt został przez Państwa odebrany dnia 08.06.13 ( o możliwości odbioru informowaliśmy dnia 05.06.13). Kolejne zgłoszenie nastąpiło dnia 10.06.2013 z tytułu niezgodności towaru z umową – problem z uruchomieniem komputera. W tym miejscu pragniemy poinformować, że nie wykryto żadnej usterki sprzętu. Problemy wynikające z oprogramowania nie podlegają gwarancji, jednak z naszej strony (zgodnie z udzieloną pisemną odpowiedzią) został przywrócony system z partycji recovery, po czym notebook został przetestowany i wszystko działa poprawnie. Przywracanie systemu jest opcją, z której Klient może również skorzystać we własnym zakresie. Chcielibyśmy również nadmienić, iż notebook jest całkowicie sprawny. W związku z Państwa życzeniem podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wymiany towaru na nowy lub zwrotu gotówki, pragniemy poinformować, że niestety nie jesteśmy w stanie przystać na takie rozwiązanie, gdyż sprzęt jest w pełni sprawny oraz cały czas oczekuje na Państwa odbiór (od dnia 17.06.13). Odnosząc się również do treści Państwa opinii: “Kupiłem w tym sklepie sprzęt w dniu 30.04.2013 r., który sprzedano mi zepsuty(!) w dodatku zapewne powystawowy lub używany (sądząc po śladach)” Pragniemy poinformować, że sprzedawany przez nas towar jest nowy i nieużywany. Sprzęt został zakupiony dnia 30.04.2013, a zgłoszenie usterki dnia 24.05.13 (domyślamy się zatem, że usterka powstała podczas użytkowania, a co za tym idzie została usunięta w ramach naprawy gwarancyjnej). Co do powystawowego sprzętu – taki towar zawsze wystawiamy na sprzedaż w niższych cenach, gdzie fakt powystawowej historii jest wyraźnie zaznaczony. Jeszcze raz zaznaczamy, że zakupiony przez Państwa notebook był nowy, o czym świadczą również zapisy na temat stanu urządzenia podczas przyjęć serwisowych: “Brak zarysowań, naklejone folie ochronne”.